Header Ads

ads header

Flash News

Menggunakan TV kerajaan Tak ada beza Harapan dengan UMNO


Himpunan menyambut pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Padang Timur, Amcorp Mall 16 Mei 2018 menyaksikan bagaimana Harapan bersifat rakus tidak tumpah perangai seperti UMNO menggunakan media kerajaan untuk kepentingan parti. Himpunan Merdeka Rakyat secara LIVE di youtube TV3, Live RTM, TV3 dan TV9 sangat jijik mengimbau kembali kepada kita bagaimana UMNO sewenang-wenang menggunakan media kerajaan untuk perhimpunan dan acara mereka.

Jika kita marah kepada UMNO tapi tak sampai seminggu kita juga menunjukkan perangai UMNO kepada rakyat apabila berkuasa. UMNO padamlah dia berkuasa 60 tahun lebih yang kita ini baru berkuasa tak sampai seminggu dah nak ikut jejak jijik dan busuk pengai UMNO?

Mana kredibititi yang kita laung-laungkan?


 Kalau ini cara kita mengurus Malaysia, tidak mustahil nanti kerajaan Harapan akan menjadi sama seperti UMNO rakus menggunakan kuasa, berebut kuasa dan harta kerajaan menjadi harta parti.


 Cegah sebelum parah.


......
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
https://telegram.me/mindarakyat
https://www.facebook.com/Mindarakyat

8 ulasan:

  1. https://m.journal-neo.org/2018/05/17/extensive-us-meddling-in-malaysias-general-election-revealed/

    BalasPadam
  2. TAK CHECK DNA PON DAH BULEH AGAK SPECIS MANA..

    BalasPadam
  3. Mungkin tanggapan pemilikan media2 berkenaan sebelum ini salah. Kalau salah, sapa sebenarnya pemegang saham terbesar dalam tv 3suku, 4suku, 5suku dan semuanya? Korek!

    BalasPadam
  4. Mula mula minat gak aku melayari blog minda rakyat ni tapi tulisan Dan artikal tak mencerminkan minda rakyat terima hakikat lah pru dah berlalu keputusan dah pun tahu kenapa timbulkan isu tolak ketepi lah perasaan dendam tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa..minda rakyat mesti nak ikut minda ph ke..huhuhu

      Padam
    2. Islam ajar kita melihat aspek itu menyeluruh. Jika kita tak setuju dengan UMNO kerana kerkusannya, maka PH juga jangan rakus. Tapi penggunaan media membuat siaran langsung untuk parti tetap salah.

      Padam
  5. Dah bapak dulu pun dari UMNO.. Tukar baju ape sekalipun kalo niat bukan utk mengutamakan Islam, x kemana.. Mula2 aje lah hevok skit pantas.. Lps tu.. Melipas.. Hehe

    BalasPadam
  6. DNA Umno masih bermaharajalela haha

    BalasPadam