Header Ads

ads header

Flash News

Sahabat-sahabat UMNO saya di Pontian yang dikasihi


Kita menerima apa yg telah Allah taqdirkan. Pengundi mereka itu hampir langsung tidak mengundi kita. Org2 muda Melayu juga majoritinya tidak. Saluran org muda kita tewas. Saya menang cuma 833 undi akibat pukulan tsunami mereka itu & tsunami Melayu muda. 2 tsunami bergabung yg melanda seluruh negara.

Persempadanan semula yg telah keluarkan 2 pdm putih keluar dari Pontian & masuk 2 pdm hitam kws bandar ke dlm Pontian menambah teruk segalanya kpd Pulai Sebatang & undi parlimen.

D Tee tewas. Tahniah kpd D Hasni. Kami jadi pembangkang di DUN & Parlimen. Saya sebut mlm tadi sekitar jam 2 pagi di Dewan Jubli Intan kpd beliau bahawa tiada makna apa2 segala jawatan dlm UMNO atas sebab kekalahan di negeri & negara.

Saya & keluarga mungkin akan balik & tinggal di kpg. Menguruskan Madrasah Tahfiz yg percuma itu & hidup mencari rezeki mengurus sedikit kebun peninggalan arwah mak ayah bersama 2 lagi adik beradik dlm kws kita ini.

Namun dlm suasana sukar, perjuangan kita jangan terpadam. Akan saya kutip satu persatu semangat utk berdiri kembali suatu masa nanti, Insya’Allah.

Mohon dikutip & simpan bendera2 BN yg ada di depan rumah kita, di jalan2 utama spt yg parti PAS buat. Jika ada PRU lagi, kita pasang balik bendera lama sbb segala peruntukan tiada sebanyak mana utk masa akan datang.

Tkasih atas sokongan semua. Sbg Ahli Parlimen yg tiada peruntukan, banyak janji yg tidak dapat diteruskan. Ia adalah lumrah kumpulan yg kalah & jadi pembangkang. Tapi saya tetap akan bertahan & Pontian adalah saki baki kubu yg akan cuba sedaya upaya utk terus dikukuhkan, Insya’Allah.


NAMA DIPADAMKAN

......
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
https://telegram.me/mindarakyat
https://www.facebook.com/Mindarakyat

1 ulasan: