Header Ads

ads header

Flash News

Hati tisu: Maszlee Malik padam status lama beliau mengenai ‘munafik’


Putrajaya, 14 Sept: Status lama di facebook page Menteri Pendidikan, Dr Maszlee Malik mengenai ‘munafik’ didapati dipadamkan setelah dikongsikan oleh laman FB Tentera Troll Kebangsaan Malaysia petang semalam.

“Munafiq itu sangat pandai berkata-kata, sangat pandai bermuka-muka, dan licik mempergunakan segala peluang yang ada untuk menonjolkan dirinya. Hakikatnya, dia tidak sangkakan yang ramai telah mengetahui tentang hakikat diri kemunafikannya walaupun yang ramai itu berlagak naif. Akhirnya sang munafik akan jatuh kerana kelicikan dirinya sendiri” – Maszlee Malik, 28 Disember 2013



Status tersebut dipadamkan kerana dipercayai Dr Maszlee mengalami sagung (sakit punggung aka butthurt) dan hasu (hati tisu) akibat ditroll oleh netizen di bahagian komen yang bertanya adakah munafik itu dirujuk kepada diri beliau sendiri.

sumber : https://ttkm.com.my/



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

5 ulasan:

  1. Pemimpin-pemimpin dan barua pakatan syiah-liberal-kafir harbi itu sangat pandai berkata-kata, sangat pandai bermuka-muka, dan licik mempergunakan segala peluang yang ada untuk menonjolkan diri mereka dan mencapai cita-cita dan kepentingan peribadi.

    Hakikatnya, mereka tidak sangkakan yang ramai rakyat telah mengetahui tentang hakikat diri kemunafikan mereka walaupun yang ramai itu berlagak naif. Akhirnya sang munafik akan jatuh kerana kelicikan dirinya sendiri !

    Bermula dengan fitnah dan jani palsu diikuti oleh gila kuasa kemudian gila jawatan akhirnya gila babi tahap 4!!!

    BalasPadam
  2. Itu le sebelum menang janji bagai nak rak. Lepas tu???

    BalasPadam
  3. satu jari dituding keluar, 4 jari menuding ke dalam. kini PH terpaksa bergelut dengan tudingan 4 jari sendiri yang menikam kalbu dan menjeruk perasaan.

    BalasPadam
  4. masih belum terlambat untuk bertaubat

    BalasPadam