Header Ads

ads header

Flash News

Kahwin muda bising, Arak sampai mati 21 orang tak ada pula nak pinda undang-undang


Sehingga 8 malam tadi, jumlah terkini mangsa kes keracunan arak di sekitar Lembah Klang sejak kelmarin berjumlah 56 orang, dengan 21 individu disahkan maut.
Sejumlah 17 lagi individu sedang menerima rawatan manakala 20 yang lain dibenarkan pulang setelah menerima rawatan di hospital.

Yang aku pelik dah mati katak 21 orang tak ada pula pertubuhan Sistem In Islam yang nak minta bubar undang arak di Malaysia.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tak nak kata apa-apa? Parti Kencing rakyat pun diam aje. NGO yang bising pasal kahwin muda sedangkan Allah benarkan dengan syarat gadis itu setuju, bapa setuju atas maslahah keluarga mereka hadapi, ada puak rasa terror nak bising nak tunjuk pandai dengan ALLAH.

memang kalau tak aku aku rasa tak sesuai, tapi kalau keadaan memaksa memang sesuai dan bukan semua orang akan emnghadapi maslahah tersebut. Itu sebab Allah cipta kita Dia tahu apa yang kita tak tahu.

Bila kena dengan ARAK membunuh 21 orang semua orang diam.
Parti Islam liberal AMANAH pun bisu semacam. Takut hilang kedudukan.

ZULZALLYZUKARNAIN


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

5 ulasan:

  1. Biar mampuih habis semua nk tgok mcm mane perasaan dia org.

    BalasPadam
  2. Puak liberal dan kafir harbi adalah musuh Islam yang sangat jelas kerana mereka amat tidak bermoral menyokong dan membela kemungkaran dan kesesatan walaupun banyak rumahtangga puak liberal dan puak kafir telah runtuh dan ramai orang kafir yang telah mati kerana minum arak atau masalah sosial atau penyakit yang berkaitan dengan arak dll.

    Dan puak sesat lagi menyesatkan ini adalah buta, pekak dan dunggu kerana mereka menentang kebaikan, keadilan dan kebenaran yang dipromosi oleh Islam dan ulama Islam.

    BalasPadam
  3. Ma'had tahfidz terbakar disuruh tutup tahfiz. Bila org mati minum arak tak disuruh tutup kedai & kilang arak.

    BalasPadam
  4. Penyamunan meningkat. Bon dijual dan hutang terus bertambah. Demonstran di cekup, pelajar di 'halau', pembeli banglo secara rasuah di berikan jawatan dalam kabinet dapur. Apa nak jadi...

    BalasPadam