Header Ads

ads header

Flash News

PAS Buat Tahfiz, PH pun buat Tahfiz... Tapi 9 kena liwat


Tahfiz salah salah satu daripada aspek penting tarbiyyah perjuangan PAS. Sebab itu tidak hairan Terengganu, Kelantan dan Kedah merupakan kubu PAS kerana disana banyaknya pondok tahfiz. Kemudian pusat tahfiz bercambah di negeri-negeri lain.

Bukan PAS sahaja buat tahfiz, UMNO pun ada tahfiz.


Bila UMNO kalah Najib kelihatan lebih rapat lagi dengan pusat tahfiz.



PKR pun nak tunjuk mereka bela Islam telah mencalonkan Mohd Zawawi Ahmad Mughni, 48 sebagai calon Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Kandis. Dia Pengetua Maahad Tahfiz Al Fateh di Jalan Kebun.

Hanya Allah sahaja tahu apa tujuan dan matlamat kita buat pusat tahfiz.

Kita bincang pula pasal liwat.


Perkataan liwat menjadi terkenal setelah diperkenalkan oleh Tun Mahathir. Sehingga sekarang budak-budak kecil pun tahu apa itu liwat. Satu pendedahan yang "mahahebat" oleh Mahathir untuk menjatuhkan anak didiknya Anwar pada masa itu sama seperti dia nak jatuhkan Najib sekarang. Hanya tuduhan berbeza.

Mahathir sangat marah kepada Anwar kerana katanya Anwar bertopengkan agama tapi wajah buruk disebalik wajah baik. Begitu juga Datuk K yang dulu langgan "CinaDoll" bersama Anwar akhir telah mendedahkan video Anwar dengan perkara iab itu kerana dia tak mahu orang ramai tertipu dengan imej Islamik Anwar Ibrahim.


Jadi, kalau cerita pasal anda guru agama di Tahfiz liwat adalah cerita wajah "syaitan disebalik wajah malaikat'

Yang mahir pasal liwat meliwat ni adalah geng PH.

Nak tahu banyak maklumat mengenai perkara ini anda kena TANYA PAKATAN HARAPAN. Paling baik kalau anda kenal dengan orang-orang IKRAM dalam AMANAH tanya mereka pasal apa ada 9 pelajar KENA LIWAT OLEH GURU TAHFIZ??

Ini berita berkaiatan dengan tujuan artikel.

Seorang guru agama, yang merupakan pengetua sebuah pusat tahfiz di Kepong, ditahan polis kerana dipercayai meliwat sembilan pelajar pusat tahfiz berkenaan.

Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Zainuddin Yaacop berkata suspek berusia 30 tahun itu ditahan sehari selepas polis menerima laporan kes berkenaan yang dibuat oleh seorang guru lelaki pusat tahfiz berkenaan pada 13 Sept.

Beliau berkata perbuatan terkutuk pengetua tahfiz itu melibatkan pelajar berusia antara lingkungan 11 hingga 16 tahun.

“Pelajar-pelajar tahfiz berkenaan telah memaklumkan perkara itu kepada pengadu berkenaan mengenai perlakuan suspek berusia 30 tahun yang merupakan pengetua pusat tahfiz itu.

“Suspek dipercayai telah mencabul dan meliwat kesemua mangsa dan kes berkenaan disiasat di bawah Seksyen 14 Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-kanak 2017,” katanya dalam kenyataan di Kuala Lumpur hari ini.

Zainuddin meminta kepada orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat kes berkenaan diminta melaporkan kepada PDRM untuk mendapat tindakan sewajarnya.

“Kerjasama orang ramai amatlah diperlukan dalam memastikan kesejahteraan dan keselamatan rakyat dan negara ini terus terjamin,” katanya.

Sementara itu, menurut sumber polis, kesemua sembilan pelajar berkenaan sudah dibawa ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur untuk diambil keterangan sebelum dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk pemeriksaan lanjut.

Pada masa ini, kesemua pelajar yang terlibat telah dibawa pulang oleh keluarga masing-masing.

- Bernama
 ZULZALLYZUKARNAIN


 
............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

6 ulasan:

  1. tajuk tak adil bukan kerana parti. Liwat tertakluk pada individu.tajuk macam inilah boleh orang meluat dgn pas saolah pas saja yg bersih wal hal bukan pas atau ph yg arah orang buat liwat tolong kita nak pas on top so comment hati hati

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pada pendapat saya apa yang penulis hendak sampaikan ialah, niat PH sebagai gabungan sekular untuk menubuhkan pusat tahfiz cuma sekadar untuk popular sahaja. Keikhlasan PH diragui kerana yang berkuasa di dalam gabungan tersebut adalah dapigs. Kita sudah sedia maklum yang dapigs sememangnya anti ISLAM dan MELAYU. Ianya suatu kekeliruan yang kronik di mana sebuah gabungan yang selalu meremehkan ISLAM dalam pada masa yang sama ingin memertabatkan ISLAM dengan penubuhan pusat tahfiz. What's your opinion about that?

      Padam
    2. Bagaimana pula dengan parti mata iluminati yang dipimpin oleh kepala bapak liberal yang pernah dipenjarakan oleh hakim kerana kes liwat berdasarkan bukti dan saksi?

      Bukankah liwat ini menjadi imej parti tersebut? Atau mungkin orang ramai akan melabelkan parti tersebut sebagai parti liwat?

      Bagaimana boleh ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin parti mata iluminati menerima bekas banduan liwat sebagai pemimpin mereka? Bukankah tindakan ini mencerminkan ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin tersebut tidak bermoral?

      Parti Islam telah lama mengadakan sekolah tahfiz untuk menegakkan ajaran Islam tetapi sekarang pakatan syiah-liberal-kafir harbi pula membuka sekolah entah-fiz untuk menegakkan 'Islam' liberal untuk menipu rakyat konon pakatan membela Islam.

      Bahkan pengetua entah-fiz sanggup menjadi boneka l im to kong yang telah menentang Islam dan menafikan hak umat Islam. Ulama Islam tulen tidak akan bersekongkol dengan munafik liberal dan kafir harbi.

      Nampaknya pakatan cuba menipu rakyat kononnya pakatan membela Islam sedangkan pakatan pimpinan l im to kong telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam sejak lama sebelum PRU14.

      Bahkan selama ini pakatan ini telah membela dan memperjuangkan pelbagai bentuk kemungkaran dan kesesatan seperti arak, judi, zina, murtad, atheis, syiah, qadiani, LGBT, liberalisme, sekularisme, feminisme dll.

      Nota:

      Islam liberal, Syiah, Qadiani dll telah difatwakan sesat lagi menyesatkan.

      Padam
  2. hussein rasanya penulis bagi klu untuk bertanya bagi menjurus kepada maklumat

    BalasPadam
  3. Setuju. Tajuk cukup2 main peranan.
    Saya setuju dgn penulis. Byk saya ikuti tulisan penulis byk backup PAS dan tunjuk peranan PAS yg org tak nmpk.
    Tulisan sebegini mmg disukai oleh penyokong2 PAS.
    Tp, pendapat ambe,60% pengundi PH adalah atas pagar. Dan peratusan ni juga yg membawa kemenangan BN. Tp sentimen meluat kpd PAS cukup kuat di kalangan golongan ini sbb dh kenyang dgn persepsi keburukan PAS sebinggakan tak nampak 1 pun kebaikan PAS.
    Penulisan yg berhemah mampu menarik minat rakyat dan lama kelamaan terhakis perserpsi buruk sebelum ini. Itulah yg terjadi kpd bekas PM Najib. Penulisan berhemah dan berfakta menarik minat sehingga melonjak angja followersnya yg menggusarkan kerajaan skrg.
    Maaf.. Sekadar pendapat..

    BalasPadam
  4. saya sayang pas sebab itu saya comment ikut faham saya bahwa tajuk tu sudah menunjuk pas ini perfect apa kata dilain masa ada tahfiz pas ygberbuat demikian {seleseh malaikat 44 kata orang tua dulu dulu} kita akan pertahan keslahan bukan pada parti tapi pada individu tersebut bukan begitu Ini pandangan saya

    BalasPadam