Header Ads

ads header

Flash News

Ke Mana Shukri Abdull Menghilang?


KETUA Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Seri Mohd Shukri Abdull dikatakan sedang dirawat di Hospital Sungai Buloh.

Sumber memaklumkan Mynewshub, beliau mengalami masalah kesihatan yang serius dan ditempatkan di wad hospital berkenaan.

Shukri sejak kebelakangan ini tidak muncul di media dan sudah tidak kelihatan di khalayak awam.

Beliau sejak dilantik menerajui SPRM aktif bercakap kepada media terutama berhubung kes 1MDB yanv dikaitkan dengan bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sumber turut memaklumkan beliau ditempatkan di Hospital Sungai Buloh dan bukan Putrajaya supaya keadaannya tidak terdedah kepada umum. – Mynewshub.tv


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Qada' dan qadar Allah sudah tertulis. Marilah sama2 kita menginsafi dan muhasabah diri akan perbuatan kita yg lepas dan yang akan datang. Menganiayai atau memfitnah insan yg lain adalah suatu yang mustahil Allah akan maafkan kecuali insan yg dianiayai atau difitnah itu sendiri memaafkan kita. Semoga kita dijauhi akan kemurkaan Allah. Sekadar peringatan untuk diri sendiri dan juga semua pengunjung Minda Rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allah akan balas di dunia lagi..bayaran tunai.

      Padam