Header Ads

ads header

Flash News

Zeti pun pandai kencing pasal pemansuhan tol



Sebelum ini ahli Majlis Penasihat Kerajaan, Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz, berkata perkara berkenaan masih dalam proses perbincangan dan akan dimuktamadkan segera seperti yang disenaraikan dalam manifesto kerajaan pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

"Ketika ini, ahli majlis sedang mendengar penerangan daripada pelbagai pihak termasuk syarikat konsesi lebuh raya dan pemegang saham.

"Keputusan pemansuhan dijangka akan diterima dalam masa terdekat kerana mereka perlu membawanya kepada ahli majlis minggu depan.

Sampai hari ini rupanya KENA KENCING.


Sebenarnya PAS seawal memerintah Terengganu tahun 1999 telah menunjukkan contoh ini. Beberapa minggu memerintah Terengganu, satu-satunya tol yang ada di negeri tersebut waktu itu iaitu Tol Jambatan Sultan Mahmud terus dihapuskan. Caranya dengan mengambil alih syarikat konsesi yang menguruskan tol tersebut dengan pampasan tertentu. Ratusan ribu pengguna tol tersebut beroleh manfaat yang besar, sehingga kini apabila BN kembali memerintah Terengganu, mereka tidak lagi berani mewujudkan semula tol di situ.

MR : PAS rekod baik tapi ramai Melayu Islam tak sokong PAS kerana takut dengan Islam agamanya sendiri. Takut nanti bila buat jahat kena denda, geng PH pula takut tak boleh tipu rakyat sebab itu mereka menolak PAS....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Kesimpulan: Kurang Amanah

    No wunded 30 bilion boleh lesap dari BNM 22 tahun yang lalu.

    BalasPadam