Header Ads

ads header

Flash News

Rakyat terlalu gembira? Celaka PH, kuat benor kencing


Rakyat menderita kerana gaji terlalu rendah lalu mereka berjanji untuk wujudkan 1 juta pekerjaan baru dengan gaji RM3,000 bila menang PRU14.

Setelah berkuasa, Menteri PH pula kata sebenarnya sebahagian besar orang Malaysia sudah gembira dengan gaji minimum RM1,100.

Agak berapa troli penuh ini?

Selamat malam dan selamat menyambut hari Deepavali, Encik M. Kula Segaran..

NAJIB RAZAK



MR : Sebenarnya rakyat gembira kena kencing....


Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

10 ulasan:

  1. Seorang mantri rasis telah menghina dan menfitnah kaum Melayu sebagai kaum pendapatang dan sekarang dia kencing rakyat dengan membuat kenyataan paling bodoh dalam dunia untuk membodohkan rakyat konon sebahagian besar rakyat sudah gembira dengan gaji minimum RM1,100.

    Woi mantri bodo , gaji RM1,100 bererti rakyat berada di bawah paras kemiskinan sebagaimana yang digariskan oleh kerajaan sendiri. Soalan untuk mantri rasis lagi bodo : Siapa rasa gembira hidup dalam kemiskinan ?

    Nampaknya pakatan syiah-liberal-kafir harbi suka melihat rakyat hidup dalam kemiskinan. Dan rakyat bertambah miskin apabila pakaran memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan:

      Nampaknya pakatan syiah-liberal-kafir harbi suka melihat rakyat hidup dalam kemiskinan. Dan rakyat bertambah miskin apabila pakatan memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri !

      Padam
  2. Inilah akibat apabila rakyat melantik lembu jadi mantri

    Pengiraan matematik untuk membuktikan mantri pakatan syiah-liberal-kafir harbi adalah panipu:

    Gaji RM1100 - sewa rumah - kos makan minum - kos persekolahan anak-anak - kos ansuran motorsikal - kos minyak motorsikal - bil elektrik - bil air - upah jagaan bayi - kos tidak nampak

    = Wang baki NEGATIF !!! Habuk !!!

    Rakyat mana yang gembira dengan gaji RM1100? Kita cabar mantri bodo cuba tanggung famili dia dengan wang RM1100 setiap bulan selama 5 tahun !!!!

    Inilah akibat apabila rakyat mengundi lembu jadi mantri !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Woi doremon....sebelum ini gaji Rm900.00 sahajalah pada era PENYANFAK UMNO...apa punya bodoh info kou ni..

      Padam
  3. Rakyat Msia telah disihir oleh pakatan syiah-liberal-kafir harbi untuk mengundi pakatun dengan menggunakan mantera fitnah dan janji palsu yang diulang berulang kali untuk membodohkan rakyat !

    Contoh sihir pakatan:

    Dulu pakatan selalu mengecam kerajaan Be End bahawa rakyat menderita kerana gaji terlalu rendah lalu mereka berjanji untuk wujudkan 1 juta pekerjaan baru dengan gaji RM3,000 bila menang PRU14.

    Setelah berkuasa, mantri Tamil Nadu pula membodohkan rakyat konon sebahagian besar rakyat sudah gembira dengan gaji minimum RM1,100.

    Kah kah kah kah .... Siapa gembira dengan gaji RM1100 sedangkan harga barang keperluan sangat mahal sekarang ? Siapa gembira hidup miskin dengan gaji RM1100???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan:

      Dulu pakatun selalu mengecam kerajaan Be End bahawa rakyat menderita kerana gaji terlalu rendah lalu mereka berjanji untuk wujudkan 1 juta pekerjaan baru dengan gaji RM3,000 bila menang PRU14.

      Padam
    2. Woi beruk... zaman BN 61 tahun zaman PH baru bermula,sebelum ini hidup mewah juga ke monyet...nak gaji besar belajar sekolah tinggi-tinggi jadi jurutera dll lagi sekolah takat darjah 6 nak gaji setaraf pemegang ijazah..tengkorak koulah beruk,kerja lebih keras sikit jika tanpa pendidikkan tinggi.Rm1100.00 adalah yg terbaik buat masa kini jikanya untuk pengawal keselamatan tukang cuci tandas tukang kebun dan yg seanfkatan dgnnya.kou tu beruk polutik..ada saja yg tdk kena.,dulu masa aku jadi jaga basic Rm900.00 je bodoh syukurlah sekarang ini Rm1100.00
      Istana tahu bunyi je..namapun istana pasir setakat air liur semua org boleh cakap..syukurlah BN tumbang terbongkar semua jenayah

      Padam
    3. Kah kah kah.... Pm skrg pun org lama yg memerintah. Semua pun legasi dia. 2x5 ja.....

      Padam
  4. Rakyat gembira hari hari makan tosei

    BalasPadam
  5. Apakah hukum umat Islam mengucapkan 'selamat menyambut hari Deepavali' ?

    https://www.youtube.com/watch?v=0lP2d_H59Go

    BalasPadam