Header Ads

ads header

Flash News

Tak perlu Yahudi untuk bela filem propaganda burukkan Islam, Cukup adanya pimpinan AMANAH yang jual agama


Seorang pemimpin parti Amanah berpendapat tidak salah untuk sesetengah pihak memboikot filem Polis Evo 2 yang belum ditayangkan itu. Bagaimanapun kata Pengarah Hal Ehwal Syariah Amanah Zolkharnain Abidin sebelum langkah memboikot Polis Evo 2 itu dilakukan, ada keutamaan lain yang perlu dibuat.Katanya langkah itu ialah memboikot PAS terlebih dulu.

Menurut Zolkharnain berdasarkan kepada pengamatannya tidak ada masalah besar pada filem aksi berkenaan. "Kalau ada masalah tentang penjahat pakai serban, bukan orang PAS saja yang pakai serban.

Kenapa bodoh sangat pimpinan AMANAH ini. Orang boikot filem itu bukan pasal pengganas itu pakai serban. ABU JAHAL musuh utama Nabi Muhammad s.a.w. pun pakai serban juga.

Pasal galak sangat nak bela 2 orang pengarah bukan Islam pada filem berkenaan Zolkharnain Abidin jadi bodoh dalam memahami isu yang diutarakan oleh Dr Ridhuan pimpinan PAS.

Isunya yang dibawa sejak akhir-akhir ini seolah-olah ada trend menjadikan Islam itu dipersalahkan bermula dengan Abu Ja (Munafik 2), Omar (Munafik 2) dan kini Hafsyam (Polis Evo 2).

Kalau nak boikot kerana pakai serban PAS akan boikot filem Munafik 2. Tapi yang PAS persoalkan trend ini jika tak disekat akan membuatkan kekeliruan makin merebak.

Yang peliknya PARTI AMANAH ni tak rasa diri mereka ISLAM kena yang nak bela bukan Islam? Lepas tu nak tunjuk hero buat kenyataan tanpa tahu isu sebenar.




MR :  Bila dah jual agama, hati mereka makin gelap


Iklan Teks (hanya RM20 sebulan):
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. parti pan ni tak lama ke longkang le jawapnya.

    BalasPadam
  2. Kiamat sudah hampir maka kita tidak terkejut melihat ULARma-ULARma liberal ternakan parti munafik liberal dan parti kafir harbi menyokong dan membela pemimpin-pemimpin munafik liberal dan kafir harbi dan filem-filem yang telah menghina Islam dan umat Islam di negara umat Islam sendiri.

    Sesungguhnya ULARma-ULARma itu adalah ulama su' @ ulama jahat yang menjual agama untuk mendapatkan sedikit habuan dunia. Bahkan mereka boleh menyesatkan umat Islam yang jahil murakkab. Jauhilah semua musang berbulu ayam ini seperti mana tuan puan menjauhi penyakit AIDs, HIV dll.

    Rasulullah S.A.W. telah bersabda yang bermaksud : Rasulullah shallallahu alahi wa salam bersabda : ﻳَﺨْﺮُﺝُ ﻓِﻲ ﺁﺧِﺮِ ﺍﻟﺰَّﻣَﺎﻥِ ﺭِﺟَﺎﻝٌ ﻳَﺨْﺘَﻠُﻮﻥَ ﺍﻟﺪُّﻧْﻴَﺎ ﺑِﺎﻟﺪِّﻳﻦِ ﻳَﻠْﺒَﺴُﻮﻥَ ﻟِﻠﻨَّﺎﺱِ ﺟُﻠُﻮﺩَ ﺍﻟﻀَّﺄْﻥِ ﻣِﻦْ ﺍﻟﻠِّﻴﻦِ ﺃَﻟْﺴِﻨَﺘُﻬُﻢْ ﺃَﺣْﻠَﻰ ﻣِﻦْ ﺍﻟﺴُّﻜَّﺮِ ﻭَﻗُﻠُﻮﺑُﻬُﻢْ ﻗُﻠُﻮﺏُﺍﻟﺬِّﺋَﺎﺏِ ﻳَﻘُﻮﻝُ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﺰَّ ﻭَﺟَﻞَّ ﺃَﺑِﻲ ﻳَﻐْﺘَﺮُّﻭﻥَ ﺃَﻡْ ﻋَﻠَﻲَّ ﻳَﺠْﺘَﺮِﺋُﻮﻥَ ﻓَﺒِﻲ ﺣَﻠَﻔْﺖُ ﻟَﺄَﺑْﻌَﺜَﻦَّ ﻋَﻠَﻰ ﺃُﻭﻟَﺌِﻚَ ﻣِﻨْﻬُﻢْ ﻓِﺘْﻨَﺔً ﺗَﺪَﻉُ ﺍﻟْﺤَﻠِﻴﻢَ ﻣِﻨْﻬُﻢْ ﺣَﻴْﺮَﺍﻧًﺎ .

    "Akan muncul di akhir zaman orang-orang yang mencari dunia dengan menjual agamanya. Di hadapan manusia mereka memakai baju dari bulu domba untuk memberi kesan kerendahan hati mereka, lisan mereka lebih manis (pandai berbicara/berdakwah) dari gula namun hati mereka adalah hati serigala (sangat menyukai harta dan kedudukan). Allah berfirman : “Apakah dengan-Ku kalian tertipu ataukah kalian berani kepada-Ku. Demi Diriku, Aku bersumpah. Aku akan mengirim bencana dari antara mereka sendiri yang menjadikan orang-orang santun menjadi kebingungan (apalagi selain mereka) sehingga mereka tidak mampu melepaskan diri darinya". (HR: Tirmidzi dengan sanad hasan menurut syaikh Al Bani).

    BalasPadam
  3. Malanglah badut dan pelawak bodoh sombong berlagak warak tetapi berhati serigala sibuk menjilat pemimpin munafik liberal dan pemimpin kafir harbi yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

    BalasPadam