Header Ads

ads header

Flash News

'Amanat Kit Siang' punca kebiadaban di London?


INILAH sebab sebenar penyokong DAP di London menyerang Presiden PAS.

"You know the probem with you? Because you follow the Quran, which is sixth century book.."

Inilah punca sebenar mereka tidak bersetuju dengan PAS. Kerana PAS mengikut al-Quran, yang pada dakwaan mereka merupakan "buku abad ke-6".

Adakah ini kesan Amanat Kit Siang? Adakah benar Lim Kit Siang seorang anti-Islam? Saya cuma timbulkan persoalan dan pembaca boleh membuat keputusan sendiri.

Apa yang jelas, pada 28 Januari 2017, Lim Kit Siang pernah berjanji untuk menyaman Presiden PAS yang didakwanya menuduhnya sebagai anti-Islam. Sehingga sekarang, di manakah saman tersebut?

Tan Sri Annuar Musa pernah mendakwa Lim Kit Siang terang-terangan sebagai rasis dan anti-Islam, dan mencabarnya secara terbuka untuk menyamannya, sehingga sekarang kita tidak tahu apa tindakan Lim Kit Siang.

Semasa PAS difitnah Sarawak Report, PAS dicabar untuk menyaman agensi tersebut untuk membuktikan tuduhan itu sebagai fitnah dan PAS bertindak mengemukakan saman sekalipun berdepan dengan pelbagai kekangan.

Apakah apabila Lim Kit Siang berdiam diri atas tuduhan dia anti-Islam membuktikan dia benar-benar anti-Islam? Saya tidak tahu.

AHMAD FADHLI SHAARI
Ahli Parlimen Pasir Mas

27 Disember 2018 - HARAKAHDAILY 27/12/2018





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Sudah terang lagi bersuluh, dia la bapak segala anti Islam dan orang Melayu. Sanggup tak pegang jawatan menteri sebab dia kena mastermind semua usaha untuk melemahkan agenda Islam dan orang Melayu.

    BalasPadam