Header Ads

ads header

Flash News

Isu tuntutan RM30 juta - DAP memang anti Islam


SELEPAS meneliti dan melalui perbincangan dengan Jabatan Undang-Undang & Hak Asasi Manusia (JUHAM) dan Exco Dewan Pemuda PAS Selangor, dengan ini saya:

1. Pertahankan kenyataan saya membela dan menyatakan kebersamaan saya bahawa isi kandungan ceramah yang disampaikan oleh Ketua Pemuda PAS Malaysia adalah benar.

2. Dengan tegas juga menyatakan bahawa DAP adalah parti yang anti Islam dan termasuklah sebahagian pimpinannya menunjukkan sikap yang jelas anti pada Islam.

Justeru, notis tuntutan yang dikeluarkan oleh pihak Teresa Kok dengan jumlah RM30 juta dan minta permohonan maaf dari saya, saya nyatakan di sini dengan tegas bahawa saya tidak tarik balik kenyataan ini dan kita jumpa di Mahkamah.

SYARHAN HUMAIZI HALIM
Ketua Pemuda PAS Selangor
22 Jamadil Awal 1440H | 28 Januari 2019 – HARAKAHDAILY 28/1/2019



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Teruskan berjuang demi agama Islam .

    BalasPadam
  2. Puak pendatang kafir harbi yang datang dari negara kafir yang miskin tidak pernah menghargai sikap toleransi dan kebaikan hati umat Islam membenarkan puak pendatang kafir harbi menetap di negara Islam dan menjadi rakyat di negara Islam.

    Malangnya puak pendatang kafir harbi menganggap sikap toleransi dan kebaikan hati umat Islam sebagai suatu kelemahan untuk diekploitasi oleh puak kafir harbi. Maka mereka semakin berani bersikap biadap dan menghina Islam dan menafikan hak umat Islam di negara Islam sendiri!

    Puak pendatang kafir harbi membalas kebaikan umat Islam dengan pelbagai kejahatan, penghinaan, provokasi dan fitnah. Inilah akibatnya apabila umat Islam melepaskan anjing tersepit !!! Sebaik sahaja anjing dilepaskan, ia menggigit kaki kita pula !!!

    BalasPadam