Header Ads

ads header

Flash News

Gambar Wefie DS Khairuddin Dan Pemilik Sarawak Report, Claire Brown Read


Kadangkala CTS tertanya-tanya bagaimana seseorang yang telah diistiharkan bangkrup kini sudah melangsaikan hutang-hutangnya yang berjumlah berjuta-juta ringgit kurang dari tempoh setahun dan dilepaskan dari senarai orang-orang yang muflis dan bangkrap. Sesuatu yang Rakyat Malaysia perlu pelajari daripada Datuk Seri Paduka (DSP) Khairuddin Abu Hassan.

Khairuddin merupakan penyokong kuat Tun Dr Mahathir dan baru-baru ini beliau telah ke London untuk bertemu Claire Brown, pemilik Sarawak Report. Khairuddin dengan bangganya memuat naik gambar "wefie" di blog sendiri! Ini buktinya beliau tidak lagi muflis kerana orang bangkrup dan muflis tidak dibenarkan ke luar negara.

Mungkin kehadiran Khairuddin ke London ada kena mengena dengan kenyataan Ken Brown dari Wall Street Journal (WSJ) yang menyebut dalam satu wawancara bahawa mereka mendapat dokumen mereka dari sumber yang tidak dikenali yang boleh dipercayai dan mendakwa RM2.6 billion dimasukkan ke akaun Perdana Menteri?

Mungkin DS Najib adalah betul apabila belau berkata dalam satu kenyataan hari ini bahawa beliau percaya bahawa Tun Dr Mahathir di belakang semua serangan media asing baru-baru ini kepadanya. Walaupun tidak konklusif, foto di atas adalah petunjuk sama ada apa yang DS Najib dakwa awal hari ini adalah betul atau salah. Sebagai Perdana Menteri dan mengawal perisikan domestik, kita pasti beliau mempunyai bukti yang cukup untuk mengatakan yang ada Rakyat Malaysia terlibat di belakang serangan ini, di negara kita sendiri dengan menggunakan media asing.

Cumanya kita perlu berhati-hati menerima bantuan asing terutama dari media berat kerana sejarah telah acap kali mendedahkan apa agenda tersembunyi mereka. Malah Tun Dr Mahathir sendiri selalu memberi amaran kepada kita mengenai hal media asing ini. Bantuan negara-negara asing untuk campur tangan dalam politik domestik biasanya datang pada harga yang tinggi kepada negara kita Malaysia.












Sumbert http://khairulryezal.blogspot.com

MR :  Betul atau tidak khabar Khairuddin menjadi wakil Tun Mahathir sebagai orang tengah penyelesaian Hadi-Clare luar mahkamah dengan bayaran RM10 juta?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan