Header Ads

ads header

Flash News

Hadi, Mat Hasan bakal kongsi pentas -- Kini Mahathir pula kena kencing, Mari kita gelak ramai-ramai


Presiden PAS Abdul Hadi Awang akan hadir di Semenyih bagi berkempen untuk calon BN Zakaria Hanafi, kata Anggota Majlis Tertinggi Umno Tajuddin Abdul Rahman.

"Ya, dia akan turun," kata MP Pasir Salak itu pada sidang media di Bukit Mahkota di Semenyih hari ini.

Tajuddin diberi tanggungjawab oleh Umno untuk menjaga kawasan Bukit Mahkota yang merupakan salah satu dari 23 Pusat Daerah Mengundi (PDM).

Katanya, presiden PAS itu juga dijangka berkempen di Bukit Mahkota. Bagaimanapun, beliau enggan mendedahkan tarikh majlis kempen yang bakal disertai MP Marang di Semenyih.

Sementara itu, Ketua Bahagian Umno Sungai Buloh Megat Firdaus Megat Junid berkata Hadi dijangka berkongsi pentas ceramah bersama Timbalan Presiden yang menjalankan tugas presiden Umno Mohamad Hasan.

"Dijadual turun, presiden PAS, ceramah bersama Mohamad Hasan dan Haji Hadi," kata Megat Firdaus.

MR :  Orang tua itu rasa dia aje boleh kencing... kan kena kencing baru dia kenal langit tinggi rendah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Rasanya kalau diteliti kenyataan Mahathir 'PAS wont back UMNO' betul le. Tiada sesiapa kencing sesiapa. PAS akan berkempen di Semenyih sebagai pembangkang. PAS hanya menyokong kebenaran yang berfakta dan ianya tak semesti menyokong UMNO seratus peratus,

    BalasPadam
  2. 5:16 Dengan (Al-Quran) itu Allah menunjukkan jalan-jalan keselamatan serta kesejahteraan kepada sesiapa yang mengikut keredaanNya, dan (dengannya) Tuhan keluarkan mereka dari gelap-gelita (kufur) kepada cahaya (iman) yang terang-benderang, dengan izinNya; dan (dengannya juga) Tuhan menunjukkan mereka ke jalan yang lurus.

    BalasPadam