Header Ads

ads header

Flash News

Kutuk sikap biadap hina Rasulullah SAW


NGO Pertubuhan Generasi Warisan Kebangsaan (GENERASI) mengutuk perbuatan biadap seorang netizen bernama Foo Sing Wai yang telah menghina junjungan mulia, Rasululah SAW dan isteri Baginda SAW dalam posting Facebooknya.

Sambil menyifatkan ia satu provokasi biadap dan melampaui batas serta mengheret sentimen agama, perbuatan Foo Sing Wai ini merupakan satu kebiadapan dan benar-benar menghina serta mencabar kesabaran umat Islam.

Tindakan bodoh ini bagi kami terhasil kerana sifat prejudis dan anti Islam individu tersebut, apatah lagi dalam carian, menyatakan bahawa individu ini didakwa ahli DAP.

GENERASI melihat, ia satu perbuatan sengaja menyalakan api perbalahan dan memarakkan rasa benci kepada Islam dan doktrinasi Islamophobia.

Sehubungan itu, kami menggesa pihak keselamatan khasnya pihak Polis segera mengambil tindakan ke atas Foo Sing Wai ini kerana keceluparan melampau.

Kami tidak teragak-agak mengerahkan seluruh umat Islam mengadaka bantahan besar-besaran atas isu ini demi menjaga serta mempertahankan kemulian dan keagungan baginda Rasulullah SAW.

GENERASI sekali lagi melaungkan amaran agar non-Muslim tidak terus melakukan provokasi melampau ini kerana kesabaran umat Islam ada batasnya.


Memangkin Impian Generasi

USTAZ ROSLAN MD ESA

Presiden NGO GENERASI



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Jika umat Islam menyokong dan mengundi calon-calon kafir dan calon munafik liberal dalam PRK dan PRU dan puak kafir dan puak munafik ini memenangi PRK dan PRU, mereka akan menggunakan kuasa politik untuk menindas Islam dan umat Islam.

    Allah telah memberi peringatan atau amaran kepada umat Islam bahawa orang-orang kafir tidak pernah meredhai agama Islam dan umat Islam:

    "Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu."

    (Al-Baqarah 2:120)

    Maka bodohlah umat Islam yang menyokong dan mengundi calon-calon kafir dan calon-calon munafik liberal yang menjadi sekutu kafir kerana mereka tidak pernah meredhai agama Islam dan umat Islam.

    Ingatlah sebaik-sebaik orang kafir dan orang munafik akan dihumban ke dalm neraka dan pengikut-pengikut mereka akan mengikuti pemimpin mereka ke neraka. Dan pengikut akan menyalahkan pemimpin mereka dan pemimpin mereka pula cuba berlwpas diri dari pengikut mereka.

    BalasPadam