Header Ads

ads header

Flash News

Semalam gugur, hari ini dakwa semula Najib tiga tuduhan sama


KUALA LUMPUR, 8 Feb — Bekas perdana menteri akan didakwa semula dengan tiga pertuduhan pagi ini selepas pertuduhan sama digugurkan semalam.

Datuk Seri Najib Razak berkata Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) datang ke rumah malam tadi dan memaklumkan agar hadir ke mahkamah 8.30 pagi ini.

“Pagi semalam semasa saya di mahkamah, pendakwa raya tiba-tiba menggugurkan tiga caj tambahan,” catatnya di Facebook.

“Tetapi selepas makan malam kira-kira 9 malam pihak SPRM datang ke rumah saya lagi dan memberitahu bahawa saya perlu hadir di mahkamah sekali lagi pada pukul 8.30 pagi nanti.

“Caj yang digugur semalam akan dicaj semula pagi nanti. Ya, kuasa untuk mendakwa kini ada di tangan mereka.”

Mahkamah Tinggi semalam membenarkan permohonan peguam negara Tommy Thomas untuk menarik balik tiga tuduhan pemindahan wang haram terhadap Najib.

Tuduhan itu melibatkan wang berjumlah keseluruhan RM47 juta, hasil aktiviti wang haram melalui tiga akaun AmPrivate Banking milik Najib di AmIslamic Bank Berhad, Bangunan Ambank Group, Nombor 55, Jalan Raja Chulan, di sini, pada 8 Julai 2014.

MR :  U-turn, pusing ligat itu perkata biasa dengan PH, pakatan hancing


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Dunia ketawakan cara Makamah Malaysia mengendalikan case . Tidak ada pendirian main tangkap muat . Case aruah Adip sunyi sepi ?

    BalasPadam