Header Ads

ads header

Flash News

Bantah minyak tergolek macam anjing laut, bila hina nabi engkau jadi penghalang pulak!


“Kita syaki mereka sengaja wujudkan kebencian. Kita dengar mereka nak buat perhimpunan besar-besaran. Saya tak faham kenapa mereka nak berhimpun bantah isu hina nabi.........." Kata Menteri Agama

Mujahid dipercayai merujuk kepada satu perhimpunan besar-besaran yang bakal diadakan selepas solat Jumaat di Masjid Negara, bagi menuntut kerajaan bertindak tegas terhadap penghina-penghina agama Islam yang semakin berleluasa sekarang.

Perhimpunan itu juga diadakan sebagai susulan tindakan beberapa individu tidak bertanggungjawab yang menghina Nabi Muhammad ‎ﷺ secara terbuka, termasuk warga emas, Foo Sing Wai.

Dia didakwa mengikut Seksyen 298A(1)(a) Kanun Keseksaan, yang boleh dihukum penjara maksimum lima tahun, jika sabit kesalahan.


"Saya tak faham dengan PAS ni, seolah-olah mereka lebih pentingkan Nabi berbanding orang lain."
ayat Mujahid di TV9. Kan dah sesat!

Malang bagi parti AMANAH yang kini menjadi tongkat DAP. Lagi malang untuk penyokong parti itu.


MR :  Bukan tongkat aje, khadam sampai mati...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. "Saya tak faham dengan PAS ni, seolah-olah mereka lebih pentingkan Nabi berbanding orang lain." kalau betul ini statement dari Mujahid . Memang tak layak jadi Menteri Agama . Mulut haram jadah .

    BalasPadam