Header Ads

ads header

Flash News

'Bodek-membodek tak berbangkit, kata Hadi itu kebenaran'


Menteri Besar Kelantan, Ahmad Yakob mempertahankan kenyataan Presiden PAS Abdul Hadi Awang yang menyifatkan Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad sebagai seorang yang tegas.

Beliau diminta mengulas kenyataan Presiden PKR, Anwar Ibrahim yang berkata PAS tidak perlu bodek perdana menteri.

"Bodek-membodek ini saya rasa tak berbangkit, apa yang dikatakan tok guru (Abdul Hadi) itu kebenaran.

"Tak ada (niat), kalau bodek pun nak ke mana juga?" katanya ketika ditemui media selepas mesyuarat exco kerajaan negeri di Kompleks Kota Darulnaim, Kita Bharu, hari ini.

Anwar semalam membuat kenyataan itu susulan Abdul Hadi yang menegaskan Dr Mahathir bukan seorang pemimpin diktator, sebaliknya seorang yang tegas, terutamanya dalam menghadapi "kabinet yang lemah".

"Saya nak komen tentang kenyataan yang katakan Dr Mahathir diktator.

"Itu bukan diktator, itu tegas, kerana beliau dipilih secara demokratik dalam pilihan raya dan PH yang pilih dia. Bukan dia lantik diri sendiri.

"Apa yang penting ialah ketegasan. Tegas menghadapi ahli kabinet yang lemah. Itu bukan diktator, itu suatu yang perlu bagi pemimpin perlu tegas menghadapi ahli kabinet yang lemah," kata Abdul Hadi kepada pemberita di parlimen semalam sebagai mengulas kenyataan ahli parlimen Permatang Pauh Nurul Izzah Anwar yang dilapor media Singapura yang antara lain menyifatkan Dr Mahathir sebagai "bekas diktator yang menyebabkan banyak kerosakan".

Sementara itu Ahmad yang juga timbalan mursyidul am PAS turut mengakui bahawa Mahathir seorang yang tegas.

"Ya (tegas), sebagaimana sokongan yang diberikan oleh tok guru haji Hadi," jelasnya.

Ditanya pendapatnya mengenai kenyataan Nurul Izzah, Ahmad berkata, perkara itu timbul susulan kelemahan dalam pentadbiran PH.

"Bagi saya itu kelemahan dalaman PH. Kelemahan dibaca oleh masyakat dalam (pentadbiran) PH," katanya.


MR :  Selepas ini Anwar berkata Mat Yaakob nak bodek Abdul Hadi


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. Tak payah MENYAMAQah si DIKTATOR anwaq PARIA HOMO-PENJILAT DUB*Q guan eng/kit siang DAP BANGKAI BABI homo jijik ZIONIS ISrael ni, yg. lagi DAJAL dr. madey PARIA ni - yg. nak HAPUSkan habis2an HAK BUMIPUTERA kita pula, yg. diLINDUNGI oleh UNDG2 PERLEMBAGAAN 153 kita! Lihat di -

    1. https://wrlr.blogspot.com/2019/03/anwar-tolak-agenda-ekonomi-berasaskan.html

    MENYAMPAH betul aku si BAPA SYAITAN segala HOMO, anwaq PARIA HOMO anak beranak ni, yg. mana Anwaq HOMO ni pikiaq dia RAJA kat NEGARA ISLAM kita ni!! Anwaq HOMO ni dan keluarga PENYAMAQ dia ni mmg. EJEN2 CIA/MOSSAD-SOROS! Lihat di -

    2. http://landdestroyer.blogspot.com/2015/08/us-vs-china-us-mobs-seek-to-overthrow.html

    US vs China: US-Backed Mobs Seek to Overthrow Malaysian Government

    Tony Cartalucci

    Land Destroyer
    August 24, 2015;

    3. https://williamblum.org/chapters/rogue-state/trojan-horse-the-national-endowment-for-democracy

    Trojan Horse: The National Endowment for Democracy: This is a chapter from Rogue State: A Guide to the World’s Only Superpower

    by William Blum ;

    4. https://www.globalresearch.ca/the-national-endowment-for-democracy-ned-is-now-officially-undesirable-in-russia/5468215

    The National Endowment for Democracy (NED) is Now Officially “Undesirable” in Russia

    By F. William Engdahl

    Global Research
    August 10, 2015; dan di

    5. https://journal-neo.org/2018/09/02/washington-post-covers-up-us-meddling-in-malaysia/

    Washington Post Covers Up US Meddling in Malaysia

    Tony Cartalucci

    New Eastern Outlook
    02.09.18.

    Kalau si anwaq PARIA HOMO ni jadi PM - aku harap ALLAH SWT jatuhkan BALA kat NEGARA ISLAM kita ni dgn. BANJIR/GEMPABUMI BESAQ, biaq MAMPOS puaka2 HOMO laknat-ANJING2 BARUA PENJAJAH/PENGGANAS/PEROMPAK/PERASUAH DAP KULIT BABI homo jijik ZIONIS-EJEN2 ISrael KULIT BABI ni dan si JANTAN2 Islam/Melayu HOMO DAYUS dr. PariaKR HOMO/AmanahBANGKAI HOMO/PANhomo ANJING (terutamanya PENYAMAQ2 anwaq HOMO, sabu HOMO dan mujahid HOMO)!!

    (Tok Terkedu)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tgk. geng anwaq HOMO, si mujahid HOMO BANGKAI BABI-si PENJILAT DUB*Q guan eng BANGKAI ANJING si PENGGANAS/PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH DAP BANGKAI BABI Homo jijik ZIONIS ISrael ni!!!! Semoga Tuhan HANCURkan si JANTAN BARUA Melayu ANJING DAP ni dan KETURUNANnya yg. juga DAJAL mcm. si mujahid HOMO BANGKAI BABI ni!!! JAHATnya BARUA MELAYU HOMO ni!!!

      Adakah patut si PENDATANG Cina DAP BANGKAI BABI menjadi CEO SPV TH ni, yg. dilANTIK secara RAHSIA, yg. TAK mahu dijawab oleh mujahid Homo DAYUS ni di PARLIMEN?!! BINATANG betul!! Lihat di –

      http://khairulryezal.blogspot.com/2019/03/malaysia-mempunyai-banyak-pengurus.html

      Patutnya YDPA mesti menjlnkan TANGGUNGJAWAB dan SUMPAHnya sbg. KETUA AGAMA ISLAM, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 3, utk. MENGHALANG dan MENENTANG habis2an ROMPAKAN Tabung Haji kita ni oleh si puaka2 PEMBUNUH DAPbangkai BABI dan si JANTAN Melayu BARUA HOMO mujahid ni - sbb. YDPA, RAJA2 ISLAM/MELAYU dan MAJLIS RAJA2 sebenaqnya BUKAN dilantik hanya sbg. 'PATUNG2 TAK BERNYAWA' sewaktu UNDG2 PERLEMBAGAAN kita dGUBAL pd. tahun 1956!!! Kalau ini yg. berlaku. maka RAJA2 ISLAM/MELAYU telah diTIPU habis2an oleh PENJAJAH British/Zionis KEPARAT BANGKAI BABI - dan ini boleh diLAWAN habis2an!!! BELUM TERLAMBAT sebenaqnya!!!!

      Tok Terkedu.

      Padam
  2. *Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal/Pribumi Melayu Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Peoples Liberation Group).

    Motto:

    Berjuang untuk KEMERDEKAAN Bangsa Orang Asal/Pribumi Melayu Malaysia dari Penjajahan Parti Anti-Islam/Anti-Melayu DAP, yang amat rasis, ganas dan rakus (Fighting for the LIBERATION of Malaysian Indigenous Malay Peoples from the extremely racist, violent and greedy Colonization by the Anti-Islam/Anti-Malay DAP Party)

    Nota:

    Sesiapa dari bangsa Orang Asal/Pribumi MELAYU kita, yg. dari pelbagai suku kaum atau etnik, cthnya suku kaum Jawa, Bugis, Melanau, Sulu, Sulok, Irranun, Cagayan, Bajau, Acheh, Minang, Melayu Brunei, Obiyan dan sbgnya, dari seluruh Malaysia, yg. ingin menyertai kumpulan kami atau ingin dana utk. Berdemo, termasuk PELAJAR2 di UNIVERSITI2 AWAM/SWASTA, termsuk dengan POSTER2 BADUT sebenar dlm. KES2 RASUAH/ROMPAKAN/PENGGUBAHAN WANG HARAM guan eng/mahathir/kit siang/mazlee/anwar dsbnya, serta dana utk. tambang pengangkutan, sila hubungi kami, di Pn. Noor Brenner, di – jhm4614@gmail.com


    BalasPadam