Header Ads

ads header

Flash News

'Egg boy' sumbang semula duit dananya...


CHRISTCHURCH - NEW ZEALAND. 'Egg boy' akan menyumbangkan wang yang dikumpul untuknya kepada keluarga, mangsa serangan masjid di Christchurch.

William Connolly, 17, merujuk kepada 'Egg boy' semakin hangat diperkatakan apabila menjadi tumpuan dunia setelah tindakan beraninya memecahkan telur di kepala Senator Australia, Fraser Anning.

Kejadian itu mendorong orang awam mewujudkan page (halaman) GoFundMe untuk mengumpul, bagi membayar yuran guaman dan setakat ini wang itu meningkat kepada AS$50,000 (RM203,940).

Individu yang mencipta halaman itu berkata, Connolly telah menghubunginya dan komited untuk menyerahkan sebahagian besar wang tersebut kepada mangsa serangan pengganas di Christchurch.

Dalam insiden pada Jumaat lalu, pengganas kulit putih melancarkan serangan maut di dua masjid di Christchurch hingga mengakibatkan 50 kematian.

Brenton Tarrant, 28, berdepan tuduhan membunuh susulan serangan di Masjid Al Noor dan Masjid Linwood malah bakal berdepan lagi pertuduhan apabila dihadapkan semula ke mahkamah pada 5 April depan. - NZHerald


MR :  Semoga budak bukan Islam membuka hari puak AMANAH


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!







............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan