Header Ads

ads header

Flash News

Kerjasama Pas dan Umno. Cina rileks aja dan tenang.


Saya sebagai seorang rakyat Cina di Malaysia tak tergugat langsung. Yang tergugat hanya depa yang takut hilang kuasa politik nanti. Dan kini mereka yang "berkuasa" pun bukan boleh beri kebenaran untuk laksanakan UEC.

Tiada ada problem UMNO bekerjasama dengan PAS.

Kedudukan saya sebagai kaum Cina, warganegara Malaysia langsung tak ada tergugat malah saya rileks dan lihat ia percaturan politik pembangkang agar memberi persaingan kepada mereka yang berkuasa kini.

Ia satu kesuburan dan kematangan berpolitik dalam Malaysia. Ramai pulak boleh berkahwin campur dan tak seduduk rumah, rumahtangga pun kini bercelaru.. yang kini baru menikah apa pulak nak di takutkan, ini bukan nikah kongsi atau nikah Narathiwat, tetapi nikah secara rasmi dan terbuka...nikah terbuka dan semua tahu. bukan masing masing ada bawa golok... saya doa nikah ini akan sampai akhir hayat... It is ok. No worry.

Yang gelabah itu adalah mereka yang takut mereka munkin akan hilang kuasa politik . Itu aja. Giving the best to our country Malaysia.

FB
Kuan Chee Heng






Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan