Header Ads

ads header

Flash News

Orang tuduh engkau bawa tilam engkau tuduh orang guna Clare bawa cek yang dihitamkan...


Kawan saya daripada IKRAM penyokong kuat parti AMANAH menunjukkan saya satu cek yang telah didedahkan oleh Clare di laman Sarawak Report yang ditejmahkan oleh lama ISMA (pecahan IKRAM).


Saya tanya ini pendedahan?
Dia jawab ya?
Enta ambil daripada mana?
Dia kata daripada laman Isma. Malaysiakini juga siar.

Saya cakap saya tahu.
Malaysiakini setiap gambar biasanya diletakkan tag pada hujung bawah sebelah kanan sumber. Tapi untuk cek itu Malaysiakini tak berani nak letak. Maknanya Malaysiakini pun ragu saya cakap.

Saya tambah lagi.
Bila ada pendedahan mesti ditunjukkan sepenuhnya.
Ini bukan pendedahan kalau dia hitamkan.
Ini adalah PENIPUAN untuk PRK SEMENYIH.


Kawan saya daripada IKRAM tak faham. Memang ramai saya jumpa penyokong AMANAH daripada IKRAM, maaf cakap walaupun ada status pHD tapi 'lembab' dalam memahami politik. Pasal itu ramai ahli IKRAM dibodohkan satu arahan untuk sertai AMANAH dengan pelbagai janji. Lebih baik pak cik yang tak sekolah dalam PAS memahami politik terutama "politik barua yang di bawa 2 orang yang berebut kuasa si Anwar dan Si Mahathir" sehingga rakyat Malaysia kunca kuncir selama lebih daripada 20 tahun.


Saya cakap ini konspirasi licik.
Kalau betul ini adalah pendedahan kenapa perlu hitamkan sebahagian daripada maklumat.

Apabila dihitamkan sebahagian maklumat ini telah menjuruskan kepada manipulasi dan penipuan.Orang ramai tak boleh nak rujuk terus. Ya misalnya ada tanda tangan misal Takiyuddin? Orang bertanya Hadi saman kenapa PAS bayar, misalnya? Tujuan hitam adalah SEMATA-MATA NAK TIPU!

Saya terangkan kepada si IKRAM ini.
Itu berjaya ada yang sanggup korbankan dengan fitnah. Misalnya jika PAS saman sekali PAS menang. Tapi PAS masih rugi PH untung kerana PH dapat Semenyih dan PH dapat pulih sokongan dan memburukkan PAS dan UMNO.

Jadi mereka ambil strategi fitnah.
Dan mereka juga fikir jika PAS tak saman mereka dapat Semenyih dan mereka juga dapat burukkan PAS.

Politik jahat yang Allah larang ini sekarang diamalkan oleh PAKATAN HARAPAN, didokong oleh AMANAH. Dan paling menyedihkan pertubuhan IKRAM jadi 'barua' politik celaka ini. Apakah kerja amal baik mereka (IKRAM) Allah terima itu hanya Allah s.w.t sahaja yang tahu.







Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Satu lagi, integriti pihak SR yang tidak amanah dedah maklumat sulit penyelesaian proses mahkamah. Jikalau adapun pembayaran, ia bukan kategori rasuah. Dan sekarang kita tahu betapa tidak amanahnya pihak lawan politik PAS.

    BalasPadam