Header Ads

ads header

Flash News

PAN dan fitnah berpisah tiada....


Hari ni gambar ini ditularkan dengan niat menyatakan ia adalah gambar Tuan Guru menandatangani cek 1.4 juta.
.
Ia adalah gambar Tuan Guru sedang minum pagi di hotel penginapan di Bangkok bersama dengan Mr Jalaluddin Sarawoot (peguam muslim di Bangkok, yang juga mantan Presiden World Muslim Youth Thailand) membincangkan isu umat Islam Selatan Thai dan isu kebajikan serta hak asasi pelarian Rohingya pada tahun 2017.
.
Boleh rujuk penerangan gambar berkenaan di pautan https://www.facebook.com/…/a.22852161383…/1626057567410981/….
.
Pemimpin dan ADUN jenis apa yang PAN ambil dan tawarkan kepada rakyat? Tak tahu dosa pahala ke sampai fitnah sebegini?
.
Untuk rekod, Dato Dr Ismail Salleh merupakan Pengerusi PAN Kedah merangkap ADUN Pengkalan Kundor.



Ini yang sebenar


MR :  Setelah keluar PAS tubuh parti baru berkawan dengan DAP, Parti AMANAH ni hilang iman, hilang sifat muslim.. fitnah dah jadi darah daging demi nak kekal kuasa.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. Boleh tak,tolonglah pakat caya fitnah nih.Letih tau kita duk pakat cari huduh PAs.Tolonglah.Tuan kami DAp yg kami syg dan kalu mati nanti kita tk ajak geng lebai urus dan solat jenazah.Dap bagus woooiii

    BalasPadam
  2. Pada Jumaat yg mulia ini, istiqamah sangat kaut dosa dgn fitnah utk akaun peribadi masing2.Jumpa disana nanti dan tuailah dosa fitnah tu

    BalasPadam
  3. Dedak cap roket menyebabkan anjing-anjing kurap sanggup menjadi barua @ khadam kafir harbi untuk menfitnah dan memburuk-burukkan perjuangan Islam.

    Jika Nabi Muhammad S.A.W. dihina oleh puak kafir harbi, puak liberal ini berdiam diri membisu seperti syaitan bisu atau pasu bunga. Sebaliknya jika tuan guru roket atau tuan guru syiah yang dikutuk kerana menghina Islam, maka menyalaklah anjing-anjing kurap liberal membela tuan guru roket dan syiah.

    Malangnya bukit PAS tidak roboh walaupun disalak oleh anjing-anjing kurap dan akhirnya anjing-anjing kurap pula yang meroyan histeria gila babi kerana gagal melingkupkan PAS.

    BalasPadam