Header Ads

ads header

Flash News

Perjanjian Kontrak Terhapus Jika Mana-Mana Pihak Engkar


1. Proses Malaya menuntut kemerdekaan daripada British dipermudahkan dengan dasar British Decolonisation Programme (BDP) selepas tahun 1945.

2. BDP adalah dasar Kerajaan Britain untuk meninggalkan negara yang telah dijajah akibat kos pengurusan negara yang meningkat tinggi akibat perang dunia dan hasil bumi yang dirompak dari negara-negara yang dijajah tidak lagi menguntungkan British.

3. Ketika ingin melepaskan Malaya, terdapat lebih 2 juta buruh paksa dari negara China dan India yang telah dibawa masuk oleh British ke Malaya untuk industri bijih timah dan getah British.

4. Tunku Abdul Rahman mahu Malaya Merdeka dan pendatang semua dihantar balik ke NEGARA ASAL.

5. Namun British enggan menanggung kos penghantaran balik pendatang dan Tunku dipaksa untuk menerima mereka semua sebagai warganegara.

6. Tunku tiada pilihan melainkan menawarkan skim kontrak sosial kepada kaum pendatang.

7. Sebagai balasan kepada kemurahan hati orang Melayu memberikan taraf warganegara kepada kaum-kaum pendatang, kaum pendatang telah bersetuju untuk mengiktiraf Islam sebagai agama Persekutuan, Raja-Raja Melayu sebagai Ketua Negara, hak istimewa MELAYU dan Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan.

8. Mengikut undang-undang kontrak, apabila mana-mana pihak memungkiri sesuatu kontrak maka pihak-pihak boleh dikembalikan kepada status quo asal masing-masing.

9. Bermaksud jika satu pihak telah mula tidak menerima kedudukan Islam, Raja-Raja Melayu, hak istimewa MELAYU dan Bahasa Melayu, maka pihak yang satu lagi juga berhak menarik balik pemberian kewarganegaraan kepada kaum pendatang.

10. Jadi berhati-hatilah dalam mengurus keturunan kamu. Jangan biar mereka buta sejarah.

Beliau juga lebih dikenali sebagai Buzze Azam, seorang peguam di Tetuan Azam Aziz Shaharudinali & Co dan juga Ketua Penerangan (Penaja) kepada Parti Bumiputera Perkasa Malaysia (PUTRA)



Mohd Khairul Azam Bin Abdul Aziz







Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan: