Header Ads

ads header

Flash News

Sikap liberal PH didominasi DAP buat segelintir rakyat biadab


“Sebagai ‘damage control’, Pakatan Harapan dakwa Barisan Nasional menang kerana politik perkauman dan agama. Kenapa kerjasama UMNO-PAS dianggap perkauman?

“Kenapa sokongan tinggi kaum Cina kepada calon PH tidak dianggap perkauman? Kalau isu menghina Rasulullah ﷺ dan Islam menjadi bahan kempen di Semenyih, itu menjadi tanggungjawab UMNO-PAS membelanya.”

Demikian tegas bekas Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA), Datuk Mohd Puad Zarkashi, dipercayai mengulas dakwaan kononnya kemenangan BN pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Semenyih disebabkan sentimen perkauman.

Bagaimanapun, Puad mengakui serangan berterusan terhadap PAS berkaitan fitnah RM90 juta dan terbaharu cek RM1.4 juta, tetap gagal memecahkan kerjasama kedua-dua parti.

Apa yang penting katanya, ‘wow factor’ Tun Dr Mahathir Mohamad dan Datuk Seri Anwar Ibrahim kini semakin merosot.

“Kehadiran mereka berdua di Semenyih gagal membantu kemenangan calon PH, Aiman Zainali. Sikap rakyat terhadap PH mula berubah daripada marah kepada benci.

“Di Cameron Highlands DAP dikalahkan, di Semenyih Bersatu dikalahkan dan Insya Allah di Rantau nanti giliran PKR pula dikalahkan,” katanya di Facebook beliau, semalam.

Selain itu, Puad yang juga bekas Ahli Majlis Tertinggi UMNO berkata, kejadian menghina Islam melalui media sosial dilihat berterusan dan semakin melampau.

Katanya, ketidaktegasan dan sikap liberal kerajaan PH yang didominasi oleh DAP mendorong segelintir orang menjadi biadab.

“Sepatutnya kerajaan PH yang bertanggungjawab kerana tidak tegas bertindak,” katanya.





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 🔥🔥💥Cara mudah buat bisnes tanpa promosi sakan pada pelanggan, tapi pelanggan sendiri yang cari kita. Buat online je..💥🔥🔥
 Dapatkan Vitamin C Harian Anda Disini >>>Klik Sini<<< Sebotol ada 100 tablet Harga RM60 sahaja.Penghantaran PERCUMA ke Seluruh Malaysia






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

5 ulasan:

  1. Samemangnya dari dulu kalau bab melayu mesti ditudoh perkauman tapi senarnya perkaumam adalah bangsa cina dan india lebeh lebeh lagi kalau mereka berkuasa. Bukalah mata wahai penyokong melayu PH .

    BalasPadam
  2. Apa yang Fuad Zarkashi iu cakap ada lah pendapat dia. Atas pembaca lah mahu percaya dia atau tidak.

    Satu cara bagi mengtahui ia lah dari watak dia. Dulu ada pakai PhD pada nama dia. Tapi laporan itu langsung gtak sebut "Dr Fuad". Mengapa?

    Pulak nya yng tanya: Puad!! PHD Tu Dapat Mana?.. Mahfuz Tanya Ni..
    https://darisungaiderhaka.blogspot.com/.../puad-phd-tu-dapat-mana..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mahfuz yang tanya????? ke mahfuz yang kena tanya???

      Padam
  3. Kalu mati,DAP akan solat jenazah puak2 Islam PH.Jangan cari lebai dan orang2 masjid

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam