Header Ads

ads header

Flash News

Ancaman Illuminati


MINGGUAN: Baru-baru ini ustaz ada membangkitkan tentang ancaman Illuminati di Malaysia. Apakah bukti Illuminati wujud atau ia semenangnya sekadar teori konspirasi?

ISMAIL MINA: Illuminati ini mempunyai premisnya yang sangat kukuh. Dalam al-Quran ada banyak menyatakan tentang gerakan Yahudi. Antaranya bagaimana orang Yahudi ini ingkar kepada ajakan Nabi Muhammad SAW untuk beriman dengan al-Quran. Sekarang ini ada golongan di Malaysia menyatakan Illuminati tidak wujud, padahal memang ada. Mungkin nama berbeza tetapi ia gerakan Yahudi. Gerakan mereka menentang al-Quran sebenarnya. Satu lagi orang kata cerita tentang Illuminati ini cuma satu teori konspirasi.

Orang putih sendiri pun banyak menulis tentang bukti mengenai konspirasi, walaupun orang melihat konspirasi ini sekadar teori. Walau guna apa nama pun tetapi gerakan Illuminati memang wujud. Saya pernah berjumpa dengan golongan liberal Melayu Malaysia. Pada 1980-an dahulu mereka mengatakan tidak ada buku protokol Zion. Sebab itu baru-baru ini semasa kita hendak buat wacana mengenai Illuminati, mereka kata Illuminati tidak boleh dipegang (tidak ada asas kewujudan).

Saya kata sama juga dengan gengster, macam kumpulan kongsi gelap 03 atau 08, mereka tidak berdaftar dan kita pun tidak tahu di mana pejabat mereka. Begitu juga dengan Illuminati. Mereka ada macam-mana nama seperti Freemason, Skull and Bones, Lucifer dan sebagainya tetapi yang utama iaitu Illuminati tidak ada pejabat berdaftar kerana ia adalah pertubuhan rahsia atau kongsi gelap yang paling besar.

Sebab itu apabila Bavarian Illuminati diwujudkan pada 1 May 1776, kerajaan Bavaria haramkan sebab gerakan itu adalah pertubuhan rahsia. Maknanya ia wujud. Macam Kumpulan Bilderberg, ia tidak ada pejabat berdaftar tetapi pertubuhan itu wujud kerana setiap tahun Bilderberg mengadakan mesyuarat dan seumpamanya.

Apakah yang paling bahaya tentang gerakan tersebut?
ISMAIL MINA: Dalam manifesto 25 dasar atau prinsip gerakan Freemason atau Illuminati yang dibuat oleh Dr. Adam Weishaupt, antaranya disebut menyebarkan liberalisme. Ini disebut jelas dalam manifestonya dan tidak disembunyikan.

Ini dasar yang sangat fundamental dan daripada situlah pergi kepada liberal agama, liberal budaya dan pelbagai bentuk liberal lagi. Ini juga diwacanakan sebenarnya terutamanya di Barat khususnya Amerika Syarikat (AS). Kalau dahulu, gerakan ini dinamakan gerakan hantu kerana dilakukan secara sembunyi-sembunyi tetapi sekarang secara terbuka.

Apakah terdapat bukti tentang kewujudan kumpulan ini di Malaysia?
ISMAIL MINA: Kita boleh tengok ada banyak bangunan yang mempunyai kaitan dengan Illuminati di Malaysia. Antaranya, “Masonic Hall” di Jalan OUG Bukit Jalil, Kuala Lumpur, “Masonic Lodge” di Jalan Brown (Pulau Pinang), “Masonic Lodge” Kedah, “Masonic Hall” di Kuala Krai (Kelantan), “Masonic Lodge” di Jalan Sultan Azlan Shah, Ipoh (Perak), “Masonic Hall” di Jalan Junid, Muar (Johor) dan “Masonic Hall” di Kuching (Sarawak).

Ada banyak sebenarnya. Maknanya sudah lama wujud. Walaupun bangunan itu tidak dinamakan sebagai Illuminati atau Freemason tetapi di semua bangunan tersebut terdapat simbol Illuminati yang berbentuk seperti jangka tulis iaitu alat geometri.

Kalau tidak silap saya, orang pertama bercakap tentang Illuminati dalam Parlimen ialah Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin. Gerakan ini memang wujud pada masa itu, tertutup dan menggunakan pelbagai nama untuk kemanusiaan dan kebajikan, hakikatnya mereka menyebar liberalisme. Semua simbol ada maknanya.

Di Malaysia, siapakah yang menganggotai kumpulan ini?
ISMAIL MINA: Ahli perniagaan dari AS, David Rockefeller kini merupakan ketua pertubuhan Illuminati dunia. Dia seperti nabi dalam kumpulan tersebut. Di Malaysia, kumpulan ini banyak dianggotai ahli perniagaan, orang politik dan orang agama.

Senarai ahli kumpulan itu pernah dikeluarkan dan saya pernah lihat sendiri senarai nama itu. Kalau kita bongkar, memang ada senarai nama itu, walaupun bukan senarai penuh. Untuk menjadi ahli kumpulan itu hanya melalui jemputan. Maknanya, mereka dipilih dan bukannya boleh memohon dengan mengisi borang.

Kenapa golongan profesional yang cerdik pandai boleh menyertai kumpulan Illuminati?
ISMAIL MINA: Sebab Illuminati mempromosikan liberalisme dan ia dibuat atas pelbagai nama seperti hak asasi manusia, hak golongan minoriti, kemajuan, globalisasi, kemiskinan serta wacana intelektual dan pencerahan. Mereka menyertai Illuminati bukan bercakap tentang manfaat dari perspektif agama.

Mereka ini hendak tunjukkan mereka adalah manusia yang ikut trend dan universal. Orang Islam sekarang banyak terpengaruh dengan Barat. Jadi, apabila hendak mengkaji agama dan al-Quran, mereka menggunakan standard yang digunakan oleh Barat untuk mengkaji Islam atas nama akademik atau ilmiah.

Maka mengikut kriteria Barat yang dinamakan “sapere aude” atau pemikiran bebas. Seorang bekas aktivis yang menjadi pemimpin parti politik pernah mengatakan, “Saya sudah dua dekad menghayati sapare aude.” Liberalisme ini sebenarnya bukan neutral.

Orang mengatakan pemikiran bebas tetapi tidak bebas sebenarnya. Nama sahaja bebas dan hak asasi tetapi mereka terikat dengan pemikiran Hegelian Dialectic. Noam Chomsky yang dikatakan liberal mestipun terikat dengan pemikiran Marxisme. Budak-budak muda sekarang terpengaruh dengan pemikiran bebas tetapi mereka tidak tahu hakikatnya ia tidak bebas. Kalau kita kaji demokrasi dan komunis sama sahaja. Demokrasi pun kuku besi. Parlimen itu parlimen diktator.

Kalau tindakan boleh diambil ke atas kumpulan ajaran sesat dan komunis, tidakkah tindakan sama boleh dikenakan ke atas gerakan Illuminati bagi membanteras mereka?
ISMAIL MINA: Illuminati ini adalah ajaran sesat paling besar dan jauh lebih bahaya daripada kumpulan-kumpulan ajaran sesat lain. Illuminati ini dianggotai orang cerdik, pemimpin politik, profesional, kaya, pandai bercakap dan merancang. Mereka ada program untuk memperluaskan pemikiran mereka. Masyarakat perlu tahu fahaman liberal ini sudah masuk ke kampung-kampung.

Saya fikir kerajaan sedar tentang gerakan Illuminati di Malaysia. Walaupun bangunan-bangunan kumpulan tersebut tidak menggunakan nama gerakan itu tetapi simbol Illuminati terdapat pada bangunan itu. Kerajaan perlu memantau apa aktiviti yang dibuat di situ. Kalau kerajaan boleh melarang penggunaan nama komunis dan logo komunis pada premis, tindakan sama juga perlu dilaksanakan ke atas simbol-simbol Illuminati.

Pada masa sama, wacana al-Sunnah wal Jamaah wajib ditekankan dalam semua perspektif kehidupan agar umat Islam tidak terpengaruh dengan pemikiran liberalisme. Kita lihat sekarang orang kita banyak terikut-ikut dengan budaya hedonistik.


MR :  Di Malaysia ada yang bersama dengan kumpulan ini secara tidak sedar..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

70 ulasan:

  1. INI ADALAH PESAN RESMI ILLUMINATI UNTUK DUNIA
    CATATAN: TIDAK ADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT
    Anda dapat menghubungi agen kuil melalui WhatsApp: +1682214867

    Apakah Anda seorang pria atau wanita bisnis, politisi, musisi, pelajar? Apakah Anda ingin menjadi kaya, terkenal, kuat dalam hidup, bergabung dengan kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan dapatkan jumlah instan kaya. 1 juta dolar dalam seminggu, dan rumah gratis. di tempat mana pun yang Anda pilih untuk hidup di dunia ini dan juga mendapatkan 90.000.000 dolar sebulan sebagai gaji ...

    Manfaat untuk anggota baru yang menjadi anggota Illuminati.
    1. Rumah di negara mana saja yang Anda pilih.
    2. Mobil impian baru senilai USD $ 60.000.000.
    3. Kesempatan untuk bertemu pria-pria kaya top di dunia

    Anda harus berusia 20 tahun ke atas sebelum dapat menghubungi mitra kami
    Email: illuminate666temple@outlook.com
    Whatsapp: (+ 168-221-4967)

    BalasPadam
    Balasan
    1. HELLO DEAR BROTHER'S AND SISTER'S GREETINGS TO YOU ALL IN THE NAME OF OUR LORD OF WEALTH AND POWER, PEACE ONTO YOU ALL, Head office Email freeworldorder999@gmail.com,,the Great world power order is on a outreach to people who are in need of wealth and power who wants to join the Great brother hood to have all you want in this life time, this brother hood Will protect you and your family from any kind of evil eye's on your family, be part of this great brother hood to day to be rich and famous for all life time.. contact the Great brother hood agent on his WhatsApp+19099395549 or contact the head office now to be part now..,,STAY SAFE THANKS,

      Padam
  2. Salam dari ATURAN ILLUMINATI ke seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai BROTHERHOOD ILLUMINATI di mana MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, saintis, bintang dunia dan pemimpin dunia yang menguasai dunia mendapat kemasyhuran dan cita-cita mereka, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com

    Nota: sila tahu bahawa dengan menghormati agama anda dan di mana anda berada di dunia, anda dialu-alukan menjadi ahli.

    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEW WORLD ORDER.

    BalasPadam
  3. Salam dari ULASAN ILLUMINATI BESAR ke Amerika Syarikat dan di seluruh dunia, ini adalah kesempatan terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan ILLUMINATI ORDER di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa sebarang pengorbanan darah. Dan selama bertahun-tahun kami mempunyai pemimpin dunia, MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, SCIENTIST, SUPERSTARS dan semua kerja-kerja kehidupan, anda dialu-alukan di seluruh dunia dalam masing-masing Perlumbaan, Agama dan Etnik SELAMAT Anda ke HALL of FAME and WEALTH.
    Sila tulis kami di surat peribadi kami: greatilluminate99@gmail.com

    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE.

    BalasPadam
  4. Salam dari ULASAN ILLUMINATI BESAR ke Amerika Syarikat dan di seluruh dunia, ini adalah kesempatan terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan ILLUMINATI ORDER di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa sebarang pengorbanan darah. Dan selama bertahun-tahun kami mempunyai pemimpin dunia, MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, SCIENTIST, SUPERSTARS dan semua kerja-kerja kehidupan, anda dialu-alukan di seluruh dunia dalam masing-masing Perlumbaan, Agama dan Etnik SELAMAT Anda ke HALL of FAME and WEALTH.
    Sila tulis kami di surat peribadi kami: greatilluminate99@gmail.com

    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE.

    BalasPadam
  5. join illuminati today.Are you a business Man or Woman,Artist, Political,Musician,Student,do you want to be rich,famous,powerful in life, famous and popular and your life story we be change totally my name is Dan Jerry I am here to share my testimony on how I join the great brotherhood Illuminati and my life story was change immediately . I was very poor no job and I has no money to even feed and take care of my family I was confuse in life I don’t know what to do I try all my possible best to get money but no one work out for me each day I share tears, I was just looking out my family no money to take care of them until one day I decided to join the great Illuminati , I come across them in the internet I never believe I said let me try I email them.all what they said we happen in my life just started it was like a dream to me they really change my story totally . They give me the sum of $1,200,000 and many thing. through the Illuminati I was able to become rich, and have many industry on my own and become famous and popular in my country , today me and my family is living happily and I am the most happiest man here is the opportunity for you to join the Illuminati and become rich and famous in life and be like other people and you life we be change totally.If you are interested in joining the great brotherhood Illuminati.then contact him whatsspa +2347051758952 or you need my assistance   morganiilluminatirich@gmail.com

    BalasPadam
  6. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda seorang artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk menjadikan keinginan anda untuk mencapai pencapaian. Ikuti illuminati dan mempunyai semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    BalasPadam
  7. Easy way to join the Illuminati brotherhood in the world. Are you a business man or an artist,Politicians and you want to become big, Powerful and famous in the world, join us to become one of our official member today.you shall be given an ideal chance to visit the illuminati and his representative after registrations is completed by you, no sacrifice or human life needed, Illuminati brotherhood brings along wealth and famous in life, you have a full access to eradicate poverty away from your life now. it only a member who is been initiated into the church of illuminati have the authority to bring any member to the church, so before you contact any body you must be link by who is already a member, Join us today and
    realize your dreams. we also help out our member in protection of drugs pushing Whatapps +234(0)8107393284 Email: richymoore382@gmail.com

    BalasPadam
  8. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk membuat keinginan anda menjadi pencapaian. Bergabung dengan illuminati dan minta semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai kalau jadi ahli sahaja tak perlu buat apa apa kan

      Padam
  9. Illuminati adalah masyarakat rahasia yang berusaha untuk mempromosikan nilai-nilai spirituel et moral. Itu didirikan di bawah prinsip-prinsip cinta, keadilan, persatuan, kedamaian, dan kelegaan. Illuminati menyatukan individu-individu dénommé baïk, terlepas dari perbedaan dan latar belakang mereka, dan mémastikan bahwa orang-orang baik ini menjadi lebih baik di masyarakat. Apakah Anda ingin menjadi anggota illuminati dan menjadi kaya, terkenal, kuat, dan ungg dalam hidup? Apakah Anda akan memberikan 900 000 $ sebagai manfaat pertama. Nom de la réponse: En savoir plus sur cette adresse +2348113388018 Email de davidcastrocarlo@gmail.com

    BalasPadam
  10. NEW ORDER WORLD THE ILLUMINATI SECRET SOCIETY.. WELCOME TO THE GREAT TEMPLE OF RICHES,FAME AND POWERS. Are you a business,Man or woman, politician,musician,pastor,lawyer,actor,actress,banker, and you. want to be rich, powerful and be famous in life. You can achieve your dreams by being a member of the Great ILLUMINATI brother hood. With this all your dreams and heart desire can be fully accomplish, if you really want to be a member of the great ILLUMINATI brother hood, Note: newly recruited members are entitled with $700,000 US Dollars , A Golden Ring, that will protect and guild you from enemies, and a free visa to the United State of America . Please will do not share human blood. Kindly whatsapp +16822060873Hail the light
    Mr. derrick larry

    BalasPadam
  11. DUNIA BARU BARU THE ILLUMINATI RAKYAT SOSIETY .. SELAMAT DATANG KE TEMPLE BESAR RICHES, FAME DAN KUASA. Adakah anda perniagaan, Lelaki atau wanita, ahli politik, pemuzik, pendeta, peguam, pelakon, pelakon, jurubank, dan anda. ingin menjadi kaya, berkuasa dan terkenal dalam kehidupan. Anda boleh mencapai impian anda dengan menjadi ahli saudara saudara ILLUMINATI Besar. Dengan ini semua impian dan keinginan hati anda dapat dicapai sepenuhnya, jika anda benar-benar ingin menjadi ahli saudara saudari ILLUMINATI yang hebat, Nota: ahli yang baru diambil adalah berhak dengan $ 700,000 Dolar AS, Cincin Emas, yang akan melindungi dan menghayati anda dari musuh, dan visa percuma ke Amerika Syarikat. Tolong jangan berkongsi darah manusia. Mohon WhatsApp + 16822060873Hail cahaya
    Encik derrick larry

    BalasPadam
  12. Anda seorang pengusaha, politisi, musik,
    mahasiswa dan inginkan
    untuk menjadi kaya, berkuasa, dan terkenal dalam Kehidupan
    membutuhkan kekuatan
    untuk mencapai impian mereka. Anda dapat meraihnya
    mimpi oleh
    anggota Illuminate. dengan itu semua milikmu
    mimpi dan
    keinginan hati yang sepenuhnya dapat tercapai jika Anda
    sangat ingin
    untuk menjadi anggota nama - nama besar para
    Menerangi maka Anda
    dapat melakukan kontak dengan (illumenatirichtemple@gmail.com)
    Negara ................. ............................. Negara.
    atau
    hubungi Miss Sarah dan Anda juga dapat menambahkan har di whats-app +2348104857337 terima kasih

    BalasPadam
  13. Adakah anda ingin menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup atau adakah anda mencari peluang untuk menjadi ahli BROTHERHOOD Illuminati yang hebat atau adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan dan anda mahu perniagaan anda bergerak ke puncak atau adakah anda seorang pastor seorang seniman atau adakah anda bosan dengan kemiskinan dan anda mahukan kekayaan segera. Inilah tempat terbaik untuk anda dan mengalami perubahan dalam hidup anda. Beri amaran bahawa anda mesti berumur 18 tahun ke atas Anda boleh menghubungi
      GrandMaster yang hebat untuk menjadi ahli persaudaraan Illuminati yang hebat ?? atau anda boleh menulis kami di e-mel Lordlugard246@gmail.com

    CATATAN: kami tidak menerima panggilan telefon. Hanya whatsapp atau e-mel terima kasih

    BalasPadam
  14. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminate yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya untuk mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, sepanjang tahun secara kewangan. Tetapi pada suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan anggota Great Illuminate, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya telah dimulakan dengan pesanan dunia baru Illuminati yang hebat. selepas dan juga mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah sejumlah $ 1,000,000 Dolar AS selepas permulaan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini pertama kalinya anda mencari siapa yang akan membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam
  15. Adakah anda ingin menjadi ahli Illuminati yang hebat? Kami akan menjadikan anda kaya, berkuasa, terkenal dan menjadi bintang terkenal di dunia, mendapat pekerjaan yang baik, memenangi pilihan raya dan masuk ke dalam kekuatan politik kami akan memperkaya anda dalam semua usaha pemberdayaan anda dan anda tidak akan kehilangan kes di mahkamah atau di mana sahaja. Anda akan mempunyai kuasa untuk mengawal orang di tempat tinggi. Manfaat pertama yang akan anda terima ialah Rumah, Kereta, 10 juta dolar dan perhatikan bahawa anda akan menerima semua faedah ini dua hari selepas permulaan anda dan anda akan menerima lebih banyak lagi seiring dengan waktu diteruskan. Sekiranya anda berminat WhatsApp melalui: +2348147226753, ATAU Hantarkan e-mel kepada kami di: illuminatitemle666@gmail.com, untuk maklumat lebih lanjut mengenai illuminati.

    BalasPadam
  16. Anda seorang pengusaha, politisi, musik,
    mahasiswa dan keinginan
    menjadi kaya, kuat, dan terkenal dalam hidup
    butuh kekuatan
    untuk mencapai impian Anda, Anda dapat mencapai impian Anda
    mimpi untuk
    anggota Illuminati. dengan itu kamu segalanya
    mimpi dan
    keinginan hati yang bisa dicapai sepenuhnya jika
    saya
    sangat ingin menjadi anggota dari nama - nama besar
    Enlighten lalu
    Anda dapat menghubungi (illumenatirichtemple@gmail.com)
    Negara .............. ... ............................. Negara.
    atau
    hubungi Miss Sarah dan Anda juga dapat menambahkan har di whats-app +2348104857337 terima kasih

    BalasPadam
  17. Persaudaraan illuminati adalah masyarakat rahasia orang-orang kaya dan bertanggung jawab di seluruh dunia Dan kami memiliki perwakilan di mana pun, bahkan di negara Anda. Siapa pun di bagian mana pun di dunia agama mana pun dapat menjadi anggota penuh persaudaraan illuminati selama Anda dapat menyelesaikan Molanter proses inisiasi asal dan menjadi anggota penuh persaudaraan maka Anda akan melihat kekayaan dan ketenaran dan kekayaan kaya $ 920.000. Langsung Anda menjadi anggota penuh persaudaraan illuminati. Proses inisiasi Molanter hanya akan memakan waktu 3 hari, dan kami tidak membahas agama atau hukum negara apa pun. Segera setelah inisiasi Anda selesai, Anda akan melihat kekuatan persaudaraan dalam kontak hidup Anda melalui +234708 264 4268 email davidcastrocarlo@gmail.com

    BalasPadam
  18. Selamat siang, inilah cara mudah untuk menjadi anggota persaudaraan terkenal di dunia {Illuminati}. Untuk kelas pekerja, Bisnis pria / wanita, artis, Politisi yang ingin menjadi lebih besar, Kuat dan Berpengaruh di dunia, bergabunglah dengan kami untuk menjadi salah satu anggota resmi kami hari ini. Anda akan diberi kesempatan ideal untuk mengunjungi lingkaran Illuminati setelah pendaftaran diselesaikan oleh Anda, tidak ada pengorbanan atau nyawa manusia yang dibutuhkan, persaudaraan Illuminati membawa serta perlindungan, kekuasaan, kekayaan, dan ketenaran dalam hidup. Anda memiliki akses penuh untuk memberantas kemiskinan dari generasi Anda. Hanya anggota lingkaran Illuminati yang sudah ada yang memiliki kewenangan untuk memperkenalkan anggota mana pun ke lingkaran. Jadi sebelum Anda menghubungi kami, Anda harus berusia di atas 18 tahun dan setelah Anda menjadi anggota Anda akan berhak atas semua keuntungan selama sisa hidup Anda. Jadi jika Anda siap menjadi anggota, kontrakkan surat resmi Illuminati (illuminatiarchivers@outlook.com)

    BalasPadam
  19. Selamat siang, inilah cara mudah untuk menjadi anggota persaudaraan terkenal di dunia {Illuminati}. Untuk kelas pekerja, Bisnis pria / wanita, artis, Politisi yang ingin menjadi lebih besar, Kuat dan Berpengaruh di dunia, bergabunglah bersama kami untuk menjadi salah satu anggota resmi kami hari ini. Anda akan diberi kesempatan ideal untuk mengunjungi lingkaran Illuminati setelah pendaftaran selesai oleh Anda, tidak ada pengorbanan atau nyawa manusia yang dibutuhkan, persaudaraan Illuminati membawa serta perlindungan, kekuasaan, kekayaan, dan ketenaran dalam hidup. Anda memiliki akses penuh untuk memberantas kemiskinan dari generasi Anda. Hanya anggota lingkaran Illuminati yang sudah ada yang memiliki kewenangan untuk memperkenalkan anggota mana pun ke lingkaran. Jadi sebelum Anda menghubungi kami, Anda harus berusia di atas 18 tahun dan setelah Anda menjadi anggota Anda akan berhak atas semua keuntungan selama sisa hidup Anda. Jadi jika Anda siap menjadi anggota, segera tulis kembali atau kontrak Whats-apps Resmi +1 (931) 994-3522 Gmail Resmi (justineilluminati@gmail.com)

    BalasPadam
  20. SELAMAT DATANG: PINJAMAN ANTARA INDIVIDU SERIUS DAN JUJUR ONLINE
    Tawaran pinjaman cepat antara individu persendirian Pinjaman cepat untuk mengatasi kerisauan anda dalam masa kurang dari 72 jam Anda dilarang dari bank anda dan semua percubaan anda di institusi kewangan lain dan lain-lain tidak memberikan apa-apa setakat ini kerana kredit buruk anda atau yang lain tidak ada lagi kebimbangan hubungi saya dan dalam masa kurang dari 72 jam pada kadar yang berpatutan 2% setahun dan pada masa pembayaran balik yang sesuai dengan anda, saya menjadikan anda pinjaman yang akan menyelamatkan nyawa anda. Sila hubungi saya melalui e-mel: marialeydi06@gmail.com

    BalasPadam
  21. Kesaksian saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang-orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, merosot secara kewangan selama bertahun-tahun. Tetapi pada suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan anggota Illuminati Besar, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah dimulakan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam
  22. SELAMAT DATANG DI ILLUMINATI:
    Apakah Anda ingin meningkatkan gaya hidup Anda dan menjadikannya besar dalam hidup dan meninggalkan kehidupan yang lebih baik, kemudian datang dan BERGABUNGLAH DENGAN ORGANISASI ORGANISASI DUNIA BARU ILLUMINATI HEBAT sekarang untuk menjadi Anggota Platform Miliarder, Untuk Ketenaran, Kekuasaan, Bisnis, Posisi Kantor , dll., Email kami di: illuminatisecretsofsuccess@gmail.com Setiap anggota baru akan menerima $ 20.000.000.00 USD sebagai manfaat dan $ 90.000.00 USD sebagai pembayaran bulanan selama (enam) bulan dan Mercedes Benz-AMG C63 S Coupe Baru, jika tertarik Hubungi Sekarang di WhatsApp: +33758465077 untuk Proses.

    BalasPadam
  23. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang-orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, merosot secara kewangan selama bertahun-tahun. Tetapi suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan ahli Illuminati Besar, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah dimulakan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +1 (347) 786 5230.

    BalasPadam
  24. Kesaksian saya tentang bagaimana saya menjadi anggota Illuminati. Saya ingin memberi tahu orang-orang yang ingin bergabung dengan Great Illuminate, tentang bagaimana saya dibantu oleh anggota Illuminati yang hebat. Namanya Mr Harris. Membantu saya mendapatkan kembali hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama kurang lebih 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, secara finansial turun selama tahun-tahun itu. Tetapi suatu hari, saat saya menjelajahi Internet, saya menemukan postingan dari anggota Great Illuminati, Tuan Harris, mengatakan Anda bisa menjadi terkenal, kaya dan sukses dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menjelaskan semuanya kepadanya dan dia merekomendasikan saya dan membantu dan saya membayar formulir pendaftaran keanggotaan yang akan digunakan untuk memulai saya, dan saya diinisiasi ke tatanan dunia baru Illuminati yang hebat. Setelah itu mereka memberi saya semua pedoman dan memberi tahu saya bahwa semua anggota baru diberi hadiah uang tunai $ 1.000.000 Dolar AS setelah inisiasi. Dengan bantuan Mr Harris. Saya diinisiasi sepenuhnya sebagai anggota Illuminati yang lengkap. Jika Anda pernah gagal menjadi scammer sebelumnya, atau ini adalah pertama kalinya Anda mencari seseorang untuk membantu Anda menjadi anggota, saran saya untuk Anda adalah mencoba Mr Harris. Dia adalah kesempatan terbaik Anda untuk menjadi apa yang Anda inginkan untuk kehidupan masa depan Anda, Hubungi dia Email: illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam
  25. Kesaksian saya tentang bagaimana saya menjadi anggota Illuminati. Saya ingin memberi tahu orang-orang yang ingin bergabung dengan Great Illuminate, tentang bagaimana saya dibantu oleh anggota Illuminati yang hebat. Namanya Mr Harris. Membantu saya mendapatkan kembali hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama kurang lebih 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, secara finansial terpuruk selama tahun-tahun itu. Tetapi suatu hari, ketika saya menjelajahi Internet, saya menemukan postingan dari anggota Great Illuminati, Tuan Harris, mengatakan Anda bisa menjadi terkenal, kaya dan sukses dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menjelaskan semuanya kepadanya dan dia merekomendasikan saya dan membantu dan saya membayar formulir pendaftaran keanggotaan yang akan digunakan untuk memulai saya, dan saya diinisiasi ke tatanan dunia baru Illuminati yang hebat. Setelah itu mereka memberi saya semua pedoman dan memberi tahu saya bahwa semua anggota baru diberi hadiah uang tunai sejumlah $ 1.000.000 Dolar AS setelah inisiasi. Dengan bantuan Mr Harris. Saya diinisiasi sepenuhnya sebagai anggota Illuminati yang lengkap. Jika Anda pernah gagal menjadi penipu sebelumnya, atau ini adalah pertama kalinya Anda mencari seseorang untuk membantu Anda menjadi anggota, saran saya untuk Anda adalah mencoba Mr Harris. Dia adalah kesempatan terbaik Anda untuk menjadi apa yang Anda inginkan untuk kehidupan masa depan Anda, Hubungi dia Email: illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam
  26. Rebut PELUANG HIDUP INI MENUKAR PELUANG HARI INI
    Buatlah pilihan yang tepat dan positif untuk peluang peluang ini untuk anda hari ini menjadi antara 30 orang bertuah yang ingin diakui oleh Illuminati yang hebat dan menjadikannya kaya, terkenal dan kaya dan juga berhak mendapat jutaan dolar ($ 20,000,000 USD). jika anda berminat,
    WhatsApp: +33758476136
    E-mel: illuminatiword0666@gmail.com

    BalasPadam
  27. INI ADALAH PESAN RESMI MENYALA UNTUK DUNIA
    CATATAN: TIDAK ADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT DAN ILLUMINATI JUGA MEMINTA BIAYA PENDAFTARAN
    Anda dapat menghubungi agen kuil melalui WhatsApp: +1(708)942-7262

    Apakah Anda seorang pengusaha, politisi, musisi? Anda ingin menjadi kaya

    terkenal, kuat dalam hidup, bergabung dengan kultus persaudaraan Illuminati

    hari ini dan dapatkan jumlah instan yang kaya. $1 juta seminggu dan gratis

    Mobil tempat Anda memilih untuk tinggal di dunia ini dan dapatkan $

    1.000.000 sebagai keuntungan Anda untuk memulai hidup baru.


    Anda harus berusia minimal 20 tahun sebelum dapat berkomunikasi dengan mitra kami Gmail sejati: illuminatiwordorder1995@gmail.com
    Whatsapp:+1(708)942-7262

    BalasPadam



  28. HELLO VIEWERS.
    YOU CAN JOIN THE ILLUMINATI TODAY IT DOESN'T MATTER WHERE YOU'RE IN THE
    WORLD.
    Do you desire freedom, Fame, Riches, Powers, and do you want all your
    dreams to come to pass? Are you an upcoming artist, dancer, businessman etc
    the Great Illuminati Society offers you a life time opportunity of making
    your desires come to accomplishment. Join the illuminati and have all your
    heart desires come through, Fast cars, fame, Money, Influence and power.
    Earn $50,000 monthly for becoming a member and $500,000 as a benefit of
    being a full member of the great movement illuminati to start up a new life
    again...
    No dirty game no sacrifices and No evil....is an organization of
    peace unity and love, to sign up text or call the great council on Whatsapp
    number: +1 (213) 5760679
    Email address: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    BalasPadam
  29. Salam dari susunan pencerahan yang hebat kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan komuniti orang-orang yang tercerahkan, di mana anda dapat merebut kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat memperoleh kembali kekayaan melihat cahaya dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi anda dengan pelaburan dan peluang hidup ini untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA ANGGOTA BARU MENGHADAPI CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Membeli rumah idaman di negara pilihan anda.
    Perundingan selama sebulan dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    BalasPadam
  30. Salam dari susunan pencerahan yang hebat kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan komuniti orang-orang yang tercerahkan, di mana anda dapat merebut kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat memperoleh kembali kekayaan melihat cahaya dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi anda dengan pelaburan dan peluang hidup ini untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENGHADAPI CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Membeli rumah idaman di negara pilihan anda.
    Perundingan selama sebulan dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    BalasPadam

  31. Hello,If you are interested in success and you want to be rich,wealthy,famous,influential,stardom,and you want your dreams to come through,then you have the chance to do that,join the illuminati today to get $250,000 every 3 days and $1,000,000.monthly ,membership blessing for doing what you love to do best.WhatsApp: +1(332)900-2499, or Email Via : illuminatitemle666@gmail.com, today to change your life for the better!!!

    BalasPadam
  32. 🔺Hail Light🔺 Selamat datang ke The Great Temple of Illuminati,; kelab yang kaya dan terkenal; Adakah dunia yang paling tua dan terbesar yang terdiri daripada 3 orang ahli. Kami adalah satu keluarga di bawah seorang bapa yang menjadi yang tertinggi. Di Illuminati, kami percaya bahawa kami dilahirkan di Syurga dan tidak ada ahli yang harus berjuang di dunia ini. Oleh itu, semua ahli baru kami diberi ganjaran wang apabila mereka menyertai untuk menaik taraf gaya hidup mereka.; Dan soalannya adalah di mana anda dapat mendapatkan penonton yang kaya dan terkenal Nombor +1 (202) 443-3754.

    BalasPadam
  33. Ini adalah kesaksian saya tentang bagaimana saya akhirnya bergabung dalam dunia baru, Illuminati setelah saya berusaha untuk bergabung selama lebih dari 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang dari saya beberapa kali. Saya telah lama mencari untuk bergabung dengan Illuminati, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini ketika saya bertemu dengan Lord Morgan dalam talian yang membantu saya menyertai persaudaraan dalam talian dan saya menerima sejumlah $ 1,000,000 dolar AS ke bank saya akaun serta-merta selepas ritual permulaan dalam talian saya dan juga saya akan memperoleh $ 33,000 dolar AS setiap bulan, saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan karya baik Lord Morgan. Sekiranya anda berminat untuk menyertai dunia baru Illuminati hari ini, hubungi Lord Morgan hari ini dan bukannya menerima penipu untuk mengambil wang anda atas nama membantu anda bergabung, Hubungi Lord Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau +2348056051569

    BalasPadam
  34. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai Illuminati yang hebat mengetahui bagaimana ahli Illuminati yang hebat telah menolong saya. Namanya ialah Lord Morgan. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. Dibebaskan setelah kira-kira 5 tahun enam bulan. Setelah dikhianati oleh begitu banyak anggota Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lantai. Tetapi suatu hari ketika melayari internet, saya menjumpai jawatan Anggota Illuminati Besar, Lord Morgan, dan mengatakan bahawa jika anda adalah anggota Illuminati Besar, anda boleh menjadi terkenal, kaya, dan berjaya dalam hidup. Segera saya menghubungi dan saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang digunakan untuk memulakan saya dan saya dimasukkan ke dalam dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas memulakan, semua ahli baru akan diberi wang tunai berjumlah $ 1,000,000. Dengan pertolongan Lord Morgan. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati penuh. Sekiranya anda pernah gagal dengan penipu sebelum ini atau mencari seseorang untuk menolong anda bergabung, nasihat saya adalah agar anda mencuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan dalam kehidupan anda di masa hadapan. Hubungi dia melalui e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757.

    BalasPadam
  35. SALAM DARI GRAND MASTER! SEBAGAI ANDA MENJADI AHLI ILLUMINATI BESAR, KAMI SELAMAT MENYAMBUT ANDA. Jadilah sebahagian daripada sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILMU) Adakah anda seorang POLITIK, JURUTERA, DOKTOR, HIBURAN, MOD EL, GRADUATE / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKI UNTUK MEMPERINGKATKAN PERNIAGAAN ANDA UNTUK MENJADI MINDA BESAR. Juga relevan untuk mengetahui bahawa untuk menjadi ahli, dan memperoleh jumlah $ 100,000,000, sebagai gaji keahlian Illuminati bulanan. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan beberapa EMAS terkenal di dunia, ia akan mengangkat anda dari akar rumput dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda sudah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan kekuatan Illuminati yang hebat dan hebat, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan dan kegembiraan yang kekal. hubungi kami dengan mel rasmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.

    BalasPadam
  36. SALAM DARI GRAND MASTER! SEHINGGA ANDA MENJADI ANGGOTA GREAT ILLUMINATI, KAMI MENYAMBUT ANDA. Jadilah bagian dari sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG DI DUNIA ILLUMINATI). Apakah Anda seorang POLITIK, ENGINEER, DOKTER, ENTERTAINER, MOD EL, LULUSAN / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKINYA UNTUK MENGEMBANGKAN BISNIS ANDA MENJADI HEBAT. Juga relevan untuk mengetahui bahwa untuk menjadi anggota, dan mendapatkan jumlah $100.000.000, sebagai gaji bulanan anggota Illuminati. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat membuat Anda kaya dan beberapa dari EMAS terkenal di dunia ini, itu akan mengangkat Anda dari akar rumput dan membawa Anda ke tingkat yang lebih tinggi jika Anda telah lama bercita-cita dan bersama-sama kita akan menguasai dunia dengan kekuatan besar dan perkasa dari Illuminati, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan abadi dan kegembiraan. hubungi kami dengan surat resmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.

    BalasPadam
  37. Salam dari ORDER OF THE ILLUMINATI yang agung untuk negara bersatu dan di seluruh dunia, ini adalah kesempatan terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminate di mana Anda dapat memulihkan impian Anda yang hilang, dan juga di mana Anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar 500.000 USD untuk menyambut semua anggota baru saat mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan investasi, bersama dengan kesempatan dalam hidup ini bagi mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA ANGGOTA BARU YANG JOIN ILLUMINATE.
    1. Hadiah uang tunai sebesar USD $ 500,000 USD.
    2. MOBIL Sleek Dream baru senilai USD$200,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan Anda dan masih banyak lagi

    CATATAN; Anda dapat bergabung dengan persaudaraan Illuminati  dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Serikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, Inggris, Austria, Jerman, Eropa. Asia, Australia, dll.,

    CATATAN: jika Anda tertarik, silakan hubungi kami melalui email kami: brotherhoodilluminati959@gmail.com

    Salam CANDI ILLUMINATE AMERIKA SERIKAT

    BalasPadam
  38. Ini adalah kesaksian saya tentang bagaimana saya akhirnya bergabung dengan dunia baru, Illuminati setelah saya berusaha untuk bergabung selama lebih dari 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang dari saya beberapa kali. Saya telah lama mencari untuk bergabung dengan Illuminati, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini ketika saya bertemu dengan Lord Morgan dalam talian yang membantu saya menyertai persaudaraan dalam talian dan saya menerima sejumlah $ 1,000,000 dolar AS ke bank saya akaun serta merta setelah ritual permulaan dalam talian saya dan juga saya akan memperoleh $ 33,000 dolar AS setiap bulan, saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan karya baik Lord Morgan. Sekiranya anda berminat untuk menyertai pesanan dunia baru Illuminati hari ini, hubungi Lord Morgan hari ini dan bukannya menerima penipu untuk mengambil wang anda atas nama menolong anda bergabung, Hubungi Lord Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau +1 (202) 443-3754

    BalasPadam
  39. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai Illuminati yang hebat mengetahui bagaimana ahli Illuminati yang hebat telah menolong saya. Namanya Lord Morgan. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. Dibuang setelah kira-kira 5 tahun enam bulan. Setelah dikhianati oleh begitu banyak anggota Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lantai. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya menjumpai jawatan Anggota Illuminati Besar, Lord Morgan, dan mengatakan bahawa jika anda menjadi anggota Illuminati Besar, anda boleh menjadi terkenal, kaya, dan berjaya dalam hidup. Segera saya menghubungi dan saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang digunakan untuk memulakan saya dan saya mula memasuki dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas memulakan, semua ahli baru akan diberi wang tunai berjumlah $ 1,000,000. Dengan pertolongan Lord Morgan. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati penuh. Sekiranya anda pernah gagal dengan penipu sebelum ini atau mencari seseorang untuk menolong anda bergabung, nasihat saya adalah agar anda mencuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan dalam kehidupan anda di masa hadapan. Hubungi dia melalui e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +1 (202) 443-3754.

    BalasPadam
  40. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai Illuminati yang hebat mengetahui bagaimana ahli Illuminati yang hebat telah menolong saya. Namanya ialah Lord Morgan. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. Dibuang setelah kira-kira 5 tahun enam bulan. Setelah dikhianati oleh begitu banyak anggota Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lantai. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya menjumpai jawatan Anggota Illuminati Besar, Lord Morgan, dan mengatakan bahawa jika anda menjadi anggota Illuminati Besar, anda boleh menjadi terkenal, kaya, dan berjaya dalam hidup. Segera saya menghubungi dan saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang digunakan untuk memulakan saya dan saya mula memasuki dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas memulakan, semua ahli baru akan diberi wang tunai berjumlah $ 1,000,000. Dengan pertolongan Lord Morgan. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati penuh. Sekiranya anda pernah gagal dengan penipu sebelum ini atau mencari seseorang untuk menolong anda bergabung, nasihat saya adalah agar anda mencuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan dalam kehidupan anda di masa hadapan. Hubungi dia melalui e-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam
  41. CATATAN : TIDAK ADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT DAN ILLUMINATI JUGA TIDAK MEMINTA BIAYA PENDAFTARAN
    Anda dapat menghubungi agen candi melalui WhatsApp: +1 334-708-0560
    Apakah Anda seorang pria atau wanita bisnis, politik, musisi,  apakah Anda ingin menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup, bergabung dengan kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan mendapatkan jumlah kekayaan instan. 1 juta dolar dalam seminggu, dan rumah gratis. di mana pun Anda memilih untuk tinggal di dunia ini dan juga mendapatkan 1000.000 dolar AS setiap bulan sebagai gaji…

    .Jika berminat hubungi agen sekarang +1 334-708-0560 atau whatsapp dia di
    +1 334-708-0560)  Anda harus berusia minimal 25 tahun sebelum dapat menghubungi mitra kami  Jangan bergabung jika Anda pelajar .

    BalasPadam
  42. SALAM DARI GRAND MASTER! SEBAGAI ANDA MENJADI AHLI ILLUMINATI BESAR, KAMI SELAMAT MENYAMBUT ANDA. Jadilah sebahagian daripada sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILMU) Adakah anda seorang POLITIK, JURUTERA, DOKTOR, ENTERTAINER, MOD EL, GRADUATE / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKI UNTUK MEMPERINGKAT PERNIAGAAN ANDA UNTUK MENJADI MINDA BESAR. Juga relevan untuk mengetahui bahawa untuk menjadi ahli, dan memperoleh jumlah $ 100,000,000, sebagai gaji keahlian Illuminati bulanan. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan beberapa EMAS terkenal di dunia, ia akan mengangkat anda dari akar rumput dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda sudah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan kekuatan Illuminati yang hebat dan hebat, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan dan kegembiraan yang kekal. hubungi kami dengan mel rasmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.

    BalasPadam
  43. PENGUMUMAN KEPADA DUNIA
    CATATAN: ILLUMINATI TIDAK BERKOMUNIKASI MELALUI WHATSAPP,
    TIDAK ADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT DAN ILLUMINATI JUGA TIDAK MEMINTA BIAYA PENDAFTARAN
    666illuminatiagent666@gmail.com

    Apakah Anda seorang pria atau wanita bisnis, politisi, musisi, apakah Anda ingin menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup, bergabung dengan Illuminati Brotherhood
    Anda harus menjadi pria terhormat dan dikenal dihormati di masyarakat. Dan hidup Anda akan berubah menjadi yang terbaik dalam hidup, Sebagai anggota baru Anda akan dihargai dengan sejumlah besar uang untuk memulai gaya hidup baru dan cahaya kebesaran akan melindungi Anda sepanjang hidup Anda.

    Anda harus berusia minimal 20 tahun ke atas sebelum dapat menghubungi agen kuil untuk memandu Anda ke kuil 666illuminatiagent666@gmail.com

    BalasPadam
  44. Saya mahu menyertai Illuminati untuk menjadi kaya dan terkenal pada tahun 2021

    BalasPadam
  45. SELAMAT DATANG DI ORGANISASI PERSAUDARAAN ILLUMINATI.

    Saya percaya kita semua memiliki mimpi, mimpi untuk menjadi sesuatu yang besar dalam hidup, begitu banyak orang mati hari ini tanpa mencapai impian mereka. Beberapa dari kita ditakdirkan untuk menjadi presiden dari berbagai negara kita atau menjadi. salah satu musisi terbesar di dunia, pesepakbola, politisi, pengusaha, komedian atau menjadi penolong bagi orang lain yang membutuhkan Catatan; anggota yang baru direkrut berhak atas manfaat dan penghargaan yang besar, Tidak ada pengorbanan manusia. Jika Anda benar-benar tertarik untuk bergabung dengan illuminati hubungi kami hari ini untuk Informasi lebih lanjut
    WhatsApp:+1(234)248-7286 ATAU +1(773)798-0522
    Email: illuminatikingdomempire@gmail.com

    BalasPadam
  46. Mesej rasmi persaudaraan Illuminati kepada dunia.Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita, artis, ahli politik, pemuzik pelajar pastor, untuk menjadi kaya, terkenal, berkuasa dan apa jua keadaan anda dalam hidup, sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan menjadi kaya serta-merta dalam sehari sahaja anda menjadi ahli, jumlah wang yang banyak dan rumah percuma di mana-mana tempat yang anda pilih untuk tinggal di dunia ini dan juga Perolehi $10,000,000 untuk memulakan sebarang perniagaan.

    FAEDAH UNTUK AHLI BARU MENYERTAI ILLUMINATI.

    1. Hadiah Wang Tunai sebanyak 100,000,000 USD

    2. KERETA Impian Bergaya baharu bernilai $500,000,00

    3. Rumah Idaman yang dibeli di negara pilihan anda

    4. Rawatan V.I.P di Semua Lapangan Terbang di Dunia


    .Jika berminat, hubungi wakil sekarang + atau hubungi beliau di whatsapp.+1(757)354-3107
    + Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 25 tahun untuk menghubungi rakan kongsi kami Jika anda seorang pelajar. E-mel: litisociatyorder2013@gmail.com,

    BalasPadam
  47. HELLO
    the viewer is here to share my testimonial on how I finally joined the Illuminati neighborhood and became RICH, FAMOUS AND POWERFUL, I did my best to become a member of the ward, but I was a victim of a scam several times, before finally finding myself with a testimony. on the net, so I contacted the agent, I was so afraid that he would ask me for a lot of money before he could get to the neighborhood, but to my biggest surprise, he only asks me to buy the items that I made and today I am very happy to tell the world who are rich and who have been able to do a lot of business with all that, I have the sum of 20 million dollars in my personal account and I am also known all over the world with the business that the Illuminati has entrusted to me and I also have the power to do this what you want ... I know many people may be in my way also looking for help here is your
    official email: greatilluminati977@gmail.com
    Whats the app: +1 (732) 314-6064

    BE CAREFUL WITH ESCARPERS, YOU MUST BE 18 YEARS OLD.

    BalasPadam
  48. ILUMINATI BROTHERHOOD TEMPLE" SALAM ! SELAMAT MENJADI AHLI ILUMINATI HEBAT, KAMI MENGALU-ALUKAN ANDA. MENJADI SEBAHAGIAN DARI SESUATU YANG MENGUNTUNGKAN DAN ISTIMEWA (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILUMINATI). Adakah anda seorang AHLI POLITIK, JURUTERA, JURULATIH. , SISWAZAH/PELAJAR, ATAU ANDA BERMINDA UNTUK MEMELUASKAN PERNIAGAAN ANDA MENJADI MINDA HEBAT. Adalah penting untuk juga mengetahui bahawa Untuk menjadi ahli, dan dapatkan jumlah $1,000,000USD sebagai faedah pertama keahlian Illuminati. Kosongkan keraguan anda atau takut, saya benar. Jika anda telah jatuh ke tangan ahli yang salah, dan mereka menipu anda, jangan risau selepas permulaan sebenar anda, anda akan mendapat bayaran balik semua wang yang anda hilang. sila jadi sebahagian daripada EMAS ini " PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan terkenal di dunia, ia akan menarik anda keluar dari akar umbi dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda telah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan yang hebat dan perkasa kuasa Ill uminati, panjang umur dan sejahtera di muka bumi ini dengan kehidupan yang kekal dan kegembiraan. Percayalah, saya beri kata-kata saya. Sertai kami untuk maklumat lanjut E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau Whatsapp +2348056051569.

    BalasPadam
  49. Join the Illuminati to become rich and famous are you business,Man or woman, politician,you need a promotion in office.are you,musician,pastor,lawyer,actor,actress,banker army and you want to be on top and become rich and famous here is the solution grand to get higher in life and position of your job here is your chance now.You can achieve your dreams by being a member of the Great organisation so that all your dreams and heart desire can be fully in life.if you really want to be a member of the great organisation, contact us every new members are entitled with  sum of 10 millions and a brand new car of your choice and Golden talisman Ring and membership card and a free visa to travel to any country of your choice. in this organisation will help each other and protect each other too.if have any problem regarding anything someone fight what blog to you will are going to fight the person together.if you are interested contact us now whatsapp +2347051758952 or morganilluminatirich@gmail.com do not be afraid no human sacrifice if you also want to be brilliant person
    pls publish my comment

    BalasPadam
  50. HELLO DEAR BROTHER'S AND SISTER'S GREETINGS TO YOU ALL IN THE NAME OF OUR LORD OF WEALTH AND POWER, PEACE ONTO YOU ALL, Head office Email freeworldorder999@gmail.com,,the Great world power order is on a outreach to people who are in need of wealth and power who wants to join the Great brother hood to have all you want in this life time, this brother hood Will protect you and your family from any kind of evil eye's on your family, be part of this great brother hood to day to be rich and famous for all life time.. contact the Great brother hood agent on his WhatsApp+19099395549 or contact the head office now to be part now..,,STAY SAFE THANKS,

    BalasPadam
  51. Kebenaran tentang keahlian saya: bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai Illuminati yang hebat tahu bagaimana ahli Illuminati yang hebat telah membantu saya. Namanya ialah Lord Morgan. Membantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lantai. Tetapi pada suatu hari semasa melayari internet, saya terjumpa jawatan Ahli Illuminati Agung, Lord Morgan, dan berkata bahawa jika anda menjadi ahli Illuminati Besar, anda boleh menjadi terkenal, kaya, dan berjaya dalam hidup. Segera saya menghubungi dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu saya untuk borang pendaftaran keahlian yang digunakan untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam susunan dunia baru yang hebat Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, semua ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dan semua orang yang mengkhianati saya sebelum ini telah ditangkap oleh illuminati dan wang saya yang saya fikir hilang semuanya dikembalikan kepada saya. Dengan bantuan Lord Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika anda pernah gagal dengan penipu sebelum ini atau anda sedang mencari seseorang untuk membantu anda sertai, nasihat saya adalah untuk anda mencuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui e-mel: illuminatiofficial@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam
  52. SALAM DARI KANTOR PUSAT SELURUH DUNIA ILLUMINATI. AMERIKA SERIKAT


    alamat email = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau whatsapp kami +19014607189



    Selamat datang di tatanan pencerahan besar Amerika Serikat dan di seluruh dunia, ini adalah kesempatan terbuka untuk bergabung dengan komunitas orang-orang yang tercerahkan, di mana Anda dapat merebut kembali impian Anda yang hilang, dan juga di mana Anda dapat memperoleh kembali cahaya melihat kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550.000 untuk mendapatkan semua anggota baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi Anda dengan investasi dan kesempatan hidup ini untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA ANGGOTA BARU YANG TERJADI PADA PENCAHAYAAN.
    1. Hadiah uang tunai sebesar $550.000.
    2. MOBIL Impian Sleek baru senilai USD$150,000 USD
    3. Membeli rumah impian di negara pilihan Anda.
    Konsultasi selama sebulan dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat silahkan hubungi alamat email sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +19014607189


    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    BalasPadam
  53. BAGAIMANA PERSAUDARAAN ILLUMINATI MEMBUAT SAYA KAYA DAN TERKENAL. Saya adalah anggota persaudaraan illuminati, saya ingin berterima kasih kepada Tuhan Lucifer, untuk apa yang telah dia lakukan untuk saya, dia mengubah hidup saya, dia membawa sukacita dan kebahagiaan dalam hidup saya, saya menjalani kehidupan yang baik hari ini adalah karena dari persaudaraan illuminati, saya telah mencoba sepanjang hidup saya untuk bergabung dengan persaudaraan illuminati, saya ditipu beberapa kali tetapi saya masih tidak menyerah, karena ketika Anda menyerah dalam hidup, hidup juga akan menyerah pada manusia, jika Anda telah ditipu berkali-kali, saran saya untuk Anda jangan menyerah, karena persaudaraan illuminati itu nyata, saya bergabung dengan illuminati nyata hanya membayar 300 usd, untuk bergabung dengan illuminati, saya ingin Anda semua tahu hari ini, , Anda membayar uang untuk bergabung, saran saya untuk Anda semua adalah mengambil keputusan dan bergabung dengan persaudaraan illuminati, ketika proses inisiasi saya selesai, jumlah manfaat yang diberikan kepada saya adalah $ 1.000.000 untuk memulai hidup baru, inilah alasan mengapa saya bisa tidak berhenti memuji persaudaraan illuminati, jika Anda berada dalam masalah apa pun atau anda dalam mendukung dalam kehidupan, saran saya untuk anda bergabung dengan illuminati brotherhood agar semua masalah anda dapat terselesaikan dalam hidup, untuk bergabung dengan illuminati brotherhood anda bisa menghubungi Mr David Mark atau WhatsApp dia (+2348140101327)

    BalasPadam
  54. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari semasa melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya dalam dirinya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam
  55. Hubungi Mr David Mark di email joinIlluminati1122@gmail.com atau Whatsapp +2348140101327, Halo semuanya nama saya Adams scott, saya dari Italia saya memberikan kesaksian tentang bagaimana saya bergabung dengan persaudaraan illuminati, saya mencoba untuk bergabung dengan organisasi ini untuk itu bertahun-tahun sekarang, saya ditipu oleh agen palsu di Afrika Selatan dan Nigeria, saya jatuh, saya tidak dapat memberi makan diri saya dan keluarga saya lagi dan saya mencoba menghasilkan uang dengan segala cara tetapi semuanya sia-sia, saya takut untuk menghubungi illuminati mana pun agen karena mereka telah memakan uang saya, suatu hari saya menemukan posting seseorang yang memberikan kesaksian berterima kasih kepada seorang pria bernama David Mark karena membantunya bergabung dengan persaudaraan illuminati, lalu saya melihat email pria itu dan nomor telepon yang tertulis di sana , saya takut untuk menghubungi dia karena saya ditipu berkali-kali oleh scammers dan pergi dengan uang kemudian saya sangat bingung jadi saya memutuskan untuk menghubungi orang yang diberikan kesaksian dan saya menelepon dia dan saya berkomunikasi dengan dia di panggilan telepon sebelumnya e dia mulai menceritakan kisahnya sendiri tentang ketika dia ingin bergabung dia memberi tahu saya segala sesuatu yang harus dilakukan, kemudian saya memutuskan dan menelepon agen David Mark dan dia memberi tahu saya segalanya untuk dilakukan dan saya diinisiasi, secara mengejutkan saya diberi manfaat menjadi anggota baru persaudaraan illuminati yang hebat Saya sangat senang, bagi Anda yang mencoba bergabung dengan organisasi ini, ini adalah kesempatan Anda untuk bergabung. HUBUNGI MR David Mark di email joinIlluminati1122@gmail.com atau nomor WhatsApp +2348140101327

    BalasPadam
  56. SALAM IBU PEJABAT ILUMINATI SELURUH DUNIA


    alamat e-mel = illuminatieuropeangrandmaster@gmail.com atau wahtsapp kami +34602182632


    Selamat datang ke perintah pencerahan yang hebat di Amerika Syarikat dan ke seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai komuniti orang yang tercerahkan, di mana anda boleh menangkap semula impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh mendapatkan semula cahaya melihat kekayaan dan bahagia tanpa ada pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baharu apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi anda dengan pelaburan dan peluang dalam hidup ini untuk menjadi terkenal.

    FAEDAH DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU MENYALA LAMPU.
    1. Ganjaran wang tunai sebanyak $550,000.
    2. KERETA Sleek Dream baharu bernilai USD$150,000 USD
    3. Membeli rumah idaman di negara pilihan anda.
    Perundingan selama sebulan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat sila hubungi alamat e-mel sebelumnya =illuminatieuropeangrandmaster@gmail.com atau wahtsapp kami +34602182632


    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    BalasPadam
  57. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting oleh Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberikan saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai sebanyak $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348056051569 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    BalasPadam
  58. Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan, ahli politik, ahli muzik, adakah anda ingin menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup, sertai Illuminati Brotherhood
    Anda hendaklah menjadi seorang yang terhormat dan terkenal dihormati dalam masyarakat. Dan hidup anda akan diubah untuk yang terbaik dalam hidup, Sebagai ahli baru anda akan diberi ganjaran wang yang besar sejumlah 999000$, sebuah kereta dan juga sebuah rumah di mana-mana negara pilihan anda untuk memulakan perniagaan baru. gaya hidup dan cahaya kebesaran akan menjadi perisai atasmu seumur hidupmu.

    Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 20 tahun dan ke atas sebelum anda boleh menghubungi ejen kuil untuk membimbing anda masuk ke kuil illuminatiagent.usa@gmail.com

    BalasPadam
  59. Hubungi Mr jamieson William di email joinIlluminating501@gmail.com atau Whatsapp +2340857988844, BAGAIMANA ILLUMINATI BROTHERHOD MEMBUAT SAYA KAYA DAN TERKENAL. Saya adalah anggota persaudaraan illuminati, saya ingin berterima kasih kepada Tuhan Lucifer, untuk apa yang telah dia lakukan untuk saya, dia mengubah hidup saya, dia membawa sukacita dan kebahagiaan dalam hidup saya, saya menjalani kehidupan yang baik hari ini adalah karena dari persaudaraan illuminati, saya telah mencoba sepanjang hidup saya untuk bergabung dengan persaudaraan illuminati, saya ditipu beberapa kali tetapi saya masih tidak menyerah, karena ketika Anda menyerah dalam hidup, hidup juga akan menyerah pada manusia, jika Anda telah ditipu berkali-kali, saran saya untuk Anda jangan menyerah, karena persaudaraan illuminati itu nyata, saya bergabung dengan illuminati asli hanya membayar $300 usd, untuk bergabung dengan illuminati, saya ingin Anda semua tahu hari ini, , Anda tahu membayar uang untuk bergabung, saran saya untuk Anda semua adalah mengambil keputusan dan bergabung dengan persaudaraan illuminati, ketika proses inisiasi saya selesai, jumlah manfaat yang diberikan kepada saya adalah $ 1.000.000 untuk memulai hidup baru, inilah alasan mengapa saya tidak bisa berhenti memuji persaudaraan illuminati, jika Anda berada dalam masalah apa pun s atau anda dalam mendukung dalam hidup, saran saya untuk anda adalah bergabung dengan illuminati brotherhood agar semua masalah anda dapat terselesaikan dalam hidup, untuk bergabung dengan illuminati brotherhood anda dapat menghubungi Mr jamieson William di email joinIlluminating501@gmail.com atau Whatsapp +2348057988844

    BalasPadam
  60. INI ADALAH MESEJ RASMI BERTERALAH KEPADA DUNIA
    NOTA: TIADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT DAN JUGA ILUMINATI TIDAK MEMINTA YURAN PENDAFTARAN
    Anda boleh menghubungi ejen kuil di: illuminatitemple5674@gmail.com

    Adakah anda seorang ahli perniagaan, ahli politik, ahli muzik? Adakah anda ingin menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup, sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan dapatkan jumlah kaya segera. $4,000,000 seminggu dan rumah percuma. di mana sahaja anda memilih untuk hidup di dunia ini dan menerima sehingga $270,000 sebulan sebagai gaji...

    Faedah untuk ahli baru yang menjadi ahli Illuminati.
    1. Rumah di mana-mana negara pilihan anda.
    2. Kereta idaman baharu bernilai $200,000 USD.
    3. Peluang untuk bertemu lelaki kaya terbaik di dunia

    Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 20 tahun untuk dapat menghubungi rakan kongsi kami
    E-mel: illuminatiitemple5674@gmail.com whatsapp +17042682532

    BalasPadam
  61. INI ADALAH PENGUMUMAN RASMI CAHAYA DI DUNIA
    NOTA: PENJELASAN MANUSIA TIDAK TERMASUK
    Anda boleh menghubungi wakil kuil melalui WhatsApp: +
    905344501179
    Adakah anda seorang ahli perniagaan, ahli politik, ahli muzik, pelajar? Anda akan menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup, menyertai budaya persaudaraan Illuminati hari ini dan menjadi kaya serta-merta. $1 juta seminggu dan rumah percuma. Di mana sahaja anda memilih untuk hidup di dunia ini, malah mendapat gaji $50,000,000 sebulan...

    Faedah untuk ahli baru yang menjadi ahli Illuminati.
    Sebuah rumah di mana-mana negara pilihan anda.
    2. Kereta idaman baru $1,500,000 USD.
    Peluang untuk bertemu lelaki kaya terbaik di dunia.

    Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 25 tahun untuk menghubungi rakan kongsi kami Gmail: illuminatiwordorder1995@gmail.com atau hubungi nombor sebenar WhatsApp: +905344501179

    BalasPadam
  62. i saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting oleh Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberikan saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai sebanyak $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348056051569 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.comi

    BalasPadam
  63. SERTAI IKHWAN ILUMINATI DAN JADI JUTAWAN !!!

    Adakah anda pemilik/rakan kongsi perniagaan, ahli politik, paderi, anda memerlukan kuasa, individu yang berdiri teguh, ahli muzik, pelajar berumur 18 tahun dan semua atlet yang sangat memerlukan wang? Adakah anda merasa sukar untuk menyelesaikan kewajipan kewangan anda, untuk mengekalkan kehidupan yang lebih sihat atau seimbang? Adakah anda ingin mencapai impian anda sebagai individu yang berjaya dengan kekayaan, kuasa dan kemasyhuran dalam apa yang diidamkan oleh hati anda? Sebagai ahli baru, anda akan menerima manfaat besar yang disediakan oleh masyarakat. Setiap ahli akan menerima jumlah segera $1,000,000 dolar, sebuah kereta pilihan anda, dan rumah percuma di mana sahaja anda memilih untuk tinggal di peringkat nasional atau antarabangsa yang termasuk pendapatan berasaskan $3,000 bulanan. Sebagai ahli masyarakat yang hebat ini, apa sahaja yang anda pilih untuk dicapai dalam hidup adalah tanpa had dengan The Illuminati Brotherhood Society. Tiada kaitan dengan darah manusia. Tiada yuran wang untuk menyertai tetapi hanya kos untuk sebarang item yang diperlukan untuk ritual permulaan anda yang berjaya. Jika anda sudah bersedia untuk diproses, sila hubungi tuan pemula besar Gibson Washington DC USA hari ini
    Rabu
    atau WhatsApp;+15596663909 atau lebih baik lagi tulis pemula yang menyembah tuan Gibson di Telegram: @lord_Gibson666
    untuk maklumat lanjut melalui
    salam cahaya
    Salam Pasukan!
    Jangkauan Warga Zon 4.

    BalasPadam
  64. Czekam na wiadomość od klientki czy wpłaci mi dziś pieniądze

    BalasPadam
  65. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Sebagai ahli Illuminati yang hebat saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati yang hebat dan mahu saya menjadi ahli yang hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dia dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun enam bulan. Selepas dikhianati oleh ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan. Tetapi pada suatu hari, semasa melayari internet, saya terjumpa artikel Lord Felix Morgan, Ahli Besar Illuminati, dan berkata bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam kehidupan. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan rakaman yang digunakan dan membayar saya untuk memulakan ahli besar dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua arahan dan memaklumkan bahawa ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000 selepas permulaan. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba atau mencuba penipu sebelum ini, terpulang kepada saya untuk membantu anda terlibat, jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubunginya di WhatsApp +2348056051569 atau e-mel: Illuminationofficial565@gmail.com

    BalasPadam
  66. HUBUNGI Encik Emann Greyory hubungi +2349057542593 atau WhatsApp dia melalui nombor ini +234 9057542593 atau e-mel: thelightfamily9@gmail.com Hello semua Nama saya Rodrigo saya dari Paris saya di sini untuk memberi keterangan tentang cara saya menyertai persaudaraan illuminati, saya pernah cuba untuk menyertai organisasi ini selama bertahun-tahun sekarang, saya telah ditipu oleh ejen palsu di Afrika Selatan dan Nigeria, saya kecewa, saya tidak dapat memberi makan kepada diri saya dan keluarga saya lagi dan saya cuba untuk membuat wang dengan semua miss tetapi semua gagal, Saya takut untuk menghubungi mana-mana ejen illuminati kerana mereka telah memakan wang saya, Pada suatu hari saya terjumpa posting seseorang yang memberi keterangan, mengucapkan terima kasih kepada seorang lelaki bernama Emann Greyory kerana membantunya menyertai persaudaraan illuminati, kemudian saya melihat lelaki itu e-mel dan nombor telefon yang ditulis di sana, ia adalah nombor nigeria Saya takut untuk menghubunginya kerana ejen nigeria makan $6000 saya dan pergi dengan wang itu kemudian saya sangat letih, keliru dan saya memutuskan untuk menghubungi orang yang memberikan keterangan dan saya menghubunginya dan saya berkomunikasi dengannya melalui panggilan telefon sebelum dia mula memberitahu saya kisahnya sendiri tentang masa dia ingin menyertai, dia memberitahu saya segala-galanya untuk dilakukan, kemudian saya membuat keputusan dan menghubungi ejen yang dipanggil Emann Greyory dan dia memberitahu saya segala-galanya untuk saya lakukan, dan saya telah dimulakan, secara mengejutkan saya telah diberikan faedah saya menjadi ahli baru persaudaraan illuminati yang hebat Saya sangat gembira, Bagi anda yang cuba menyertai organisasi ini ini adalah peluang anda untuk sertai HUBUNGI MR Emann Greyorycall +2349057542593 atau WhatsApp dia di sini adalah maklumat sebenar Emann Greyory +2349057542593 atau e-mel: thelightfamily9@gmail.com

    BalasPadam
  67. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    BalasPadam
  68. Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

    BalasPadam