Header Ads

ads header

Flash News

Pecat Pengerusi Suhakam Kerana Ingkar Arahan!


Rakyat dah tolak ICERD sampai buat himpunan di KL pada Disember lepas. Lepas dengar rintihan rakyat, kerajaan ambil tindakan untuk tak meratifikasikan ICERD. Bila kerajaan dah tolak, sepatutnya usaha untuk membawa perjanjian tu ke tahap yang lebih tinggi mestilah dihentikan segera.

Kalau korang nak tahu, sebahagian tuntutan ICERD tu bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan. Senang cerita ICERD ni serba sedikit dah melanggar undang-undang dan hak kaum dan agama orang lain di Malaysia dan tak sesuai dilaksanakan di Malaysia pun.

Tapi, Pengerusi Suhakam bertegas nak teruskan perjuangan untuk meratifikasi ICERD sehingga berjaya. Dah la ingkar arahan, dia guna pulak nama Kerajaan Malaysia untuk menghalalkan tindakannya. Tindakan Tan Sri Razali Ismail ni seolah-olah membelakangi arahan Perdana Menteri dan Kerajaan Malaysia. Kami pasti mesti ada dalang di sebalik tindakan Pengerusi SUHAKAM ni.

Harap pihak berkuasa atau kementerian yang berkaitan, siasat perkara ni. Kami jugak mendesak supaya Tan Sri Razali Ismail dipecat segera kerana perbuatannya akan menimbulkan kemarahan rakyat. Dia mesti dihukum kerana memberi gambaran buruk kepada kerajaan terhadap isu ICERD.

MR :  Islam ini akan cuba dirosak oleh orang Islam sendiri yang menjadi talibarut orang kapir yang membenci


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan