Header Ads

ads header

Flash News

Penyokong Tun M ugut bakar semua teksi


Ini berikutan berlakunya insiden kekecohan di majlis perjumpaan Perdana Menteri itu bersama persatuan pemandu teksi di Langkawi apabila beberapa orang anggota persatuan bertindak biadap keluar majlis dan berteriak kerana tidak setuju dengan pandangan beliau berhubung perkhidmatan e-hailing, Grab.

Tun Mahathir berkata beliau sebagai Perdana Menteri cuba membantu golongan pemandu teksi untuk memulihkan kembali pendapatan mereka walaupun dalam masa yang sama tidak menunaikan janji untuk menghapuskan Grab bahkan memperkenalkan lagi satu perkhidmatan serupa yang dipanggil Diff Ride.

“Kalau tak percaya saya boleh buat, buat sendirilah. Tengok apa jadi. Saya nak tolong. Tapi kalau tak ada bantuan kepada saya, saya tak boleh tolonglah.

“Saya bukan nak jadi Perdana Menteri. Saya bersara dah tapi orang panggil balik. Sebab itu saya datang. Kalau tak nak saya jadi Perdana Menteri hari ini pun saya letak jawatan. Tak ada masalah bagi saya,” katanya.

Rentetan daripada insiden ini, Menteri Belia dan Sukan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman, penyokong Pakatan Harapan (PH) serta media-media kerajaan melabel semua pemandu-pemandu teksi sebagai biadab lalu mengundang respon daripada Persatuan Teksi Wilayah Persekutuan yang berikrar akan melumpuhkan Kuala Lumpur kerana hinaan dari pihak tersebut.

Penyokong Tun Mahathir yang kuat ‘menjilat’ dilihat mempertahankan Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang ‘diserang’ teruk itu dengan mengajak penyokong-penyokong yang lain untuk terbalikkan dan membakar teksi-teksi di sekitar Kuala Lumpur. – AbuLeman









Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan