Header Ads

ads header

Flash News

Timbalan menteri sahkan Rosmah tidak beli berlian merah jambu


Ejen jualan yang membawa masuk berlian merah jambu dan barangan kemas lain ke Malaysia untuk isteri seorang VVIP telah mengisytiharkan barangan berharga berkenaan dengan Jabatan Kastam Diraja Malaysia.

Dia juga mengisytiharkan barangan berkenaan dengan jabatan yang sama ketika meninggalkan negara ini, demikian menurut Timbalan Menteri Kewangan Amiruddin Hamzah.



“Bagi kes berprofil tinggi ini, saya ingat telah dijawab oleh menteri (Lim Guan Eng) pada tahun lepas bahawa dia dibawa masuk oleh ejen. Ya, ejen dah ikrar bawa masuk, kemudian ada pengikraran benda yang sama bawa keluar.

“Jadi tidak berlaku pembelian (oleh isteri VVIP itu), sudah dibawa balik oleh ejen ini,” kata Amiruddin di Dewan Rakyat semasa ucapan perbahasannya ketika menggulung peringkat dasar Rang Undang-Undang Kastam (Pindaan) 2019.

“Tapi saya ingat sempat kita semua tengok pink diamond (berlian merah jambu) semua itu, tapi kemudiannya dia sudah dibawa balik daripada Malaysia,” katanya tanpa mengulas lanjut.



Amiruddin menjawap soalan Wong Hon Wai (PH-Bukit Bendera) yang menyoal sama ada jika sebarang borang Jabatan Kastam telah diisi dan cukai atau duti kastam dibayar berhubung dengan lebih 40 unit barangan kemas yang melibatkan isteri seorang VVIP yang juga seorang ahli parlimen.


** Poster dan kartun menyerang Rosmah tanpa batas agama!!




MR :  Agakanya bagaimana mereka yang sebar fitnah nak minta maaf kepada Rosmah? Solat kamu, zakat kamu sedekah kamu mampu ke tebus dosa kamu?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Menghadapi Kolesterol TINGGI!!?? Dapatkan PENCAIR KOLESTEROL DISINI>>>>KLIK SINI<<<<
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Si mahathir PARIA, anwar PARIA HOMO dan PENJAJAH/PENGGANAS/PEROMPAK/PERASUAH DAP bangkai ANJING spesis BINATANG homo jijik ZIONIS ISrael ni - mmg. dah mengANJING KURAPkan habis2an syukri HOMO/SPRM KULIT BABI tu!!

    Dan bila si BANGSAT2 mahathir-daim/kit siang-guan eng BANGKAI2 ANJING DAP BANGKAI BABI homo jijik ZIONIS ISrael ni nak SAMAN YM Raja Petra Al Haj Ibni Raja Kamarudin ni oi - kalau berita2 kes2 RASUAH/PENGGUBAHAN WANG HARAM ni TAK benaq??!! PENAKUT nak MAMPOS!!

    Maka, POLIS, mesti MENYIASAT sampai ke LUBANG CACING akan KES2 RASUAH/ROMPAKAN oleh mahathir-daim/guan eng dan pemimpin2 DAP BANGKAI BABI, serta sesiapa puak PENJILAT2 DAP ini, dan SPRM - yg. telah diTUTUP oleh PEGUAM NEGARA PARIA sial tu, apalagi skrg. REPOT POLIS pun telah dibuat oleh Third Force-Raggie Jessy Rithaudeen ke atas BANGKAI2 BABI syukri HOMO-SPRM, PEGUAM NEGARA dan LIM GUAN ENG serta pemimpin2 DAP BANGKAI ANJING ni - psl. KES RASUAH/PENGGUBAHAN WANG HARAM dlm. kes Skandal Terowong bawah laut PP yg. telah diDEDAHkan dgn. amat BERANI oleh YM Raja Petra terCINTA kita!!

    Tgk. juga PEGUAM NEGARA PARIA PENIPU BANGKAI BABI tu disyaki cuba MENUTUP kes2 RASUAH/PENGGUBAHAN2 WANG HARAM oleh guan eng dan geng IKAN BILIS PARIA dia, dgn. hanya MENDAKWA si IKAN BILIS Paria tu, di bawah AKTA PENIPUAN yg. HUKUMANnya amat RINGAN dan tanpa perlu membayar DENDA 3X RASUAH, BUKANnya bawah jenayah RASUAH/PENGGUBAHAN WANG HARAM dlm. kes Terowong PP ni - lihat di

    2. http://sabahkini2.com/en/news/1812/rasuah-rm19-juta-tetapi-hanya-dituduh-menipu-zarul-consortium-zenith/view

    Sedangkan juga, kalau berdasarkan repot2 PALSU sial oleh PENJENAYAH2 BANGKAI BABI MOSSAD/CIA, Justo dan BETINA PELACUR Sarawak Report ZIONIS ANJING tu, berkaitan 1MDB dan SRC - bukan main lagi POLIS dan SPRM sanggup MENYERBU dan MENGHINA pemimpin AGUNG bangsa Orang Asal Islam/Melayu kami, dgn. amat KEJI, mantan PM/PRESIDEN UMNO amat GEMILANG kami, YAB DS Mohd. Najib Tun Abd. Razak TERCINTA kami serta KELUARGA beliau, serta pemimpin2 UMNO yg. lain!!! Begitu juga sewenangnya bekas KP PARIA amat CELAKA tu MERAMPAS wang UMNO sbnyk. $160 JUTA tanpa ikut SOP dan JUJUR, yg. menyebabkan lebih $40 JUTA lesap begitu sj. Akibat diROMPAK - apa juga jadi KES ni oi?!!! Kes bekas KP PARIA PEROMPAK BUAS ni mesti diSELONGKAR habis2an nanti!! Lihat di

    3. https://www.malaysia-today.net/2017/10/13/mahathirs-rm160-billion-banking-empire/

    Mahathir’s RM160 billion banking empire

    Raja Petra Kamaruddin

    Malaysia Today
    Oct 20, 2017;

    4. http://theunspinners.blogspot.com/2019/03/skandal-terowong-pulau-pinang-akan.html

    Skandal Terowong Pulau Pinang Akan Kuburkan DAP

    Posted by SnapShot

    The Unspinners
    3/20/2019;

    5. https://www.malaysia-today.net/2019/02/23/from-the-macc-files-guan-eng-collected-10-but-ag-buried-the-case/

    FROM THE MACC FILES: Guan Eng collected 10% but AG buried the case

    By Raja Petra Kamarudin

    Malaysia Today
    Last updated Feb 24, 2019; dan di

    6. https://www.malaysia-today.net/2019/03/26/penang-undersea-tunnel-police-report-made-against-macc-ag-guan-eng-and-dap-leaders/

    Penang Undersea Tunnel: Police Report made against MACC, AG, Guan Eng and DAP leaders

    By MT Webmaster

    Malaysia Today
    On Mar 26, 2019

    (Tok Terkedu)

    BalasPadam