Header Ads

ads header

Flash News

Azmin dan Haziq berlaga berlalai, Lokman pula yang kena soal siasat


Polis hari ini merakamkan kenyataan daripada Anggota Majlis Tertinggi Umno, Lokman Noor Adam berhubung kes video semburit membabitkan seorang lelaki yang didakwa mirip Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali yang tersebar sejak awal pagi kelmarin.

“Saya buat laporan polis ke atas orang yang menyebarkan video lucah dan melakukan aksi video lucah.

“Hari ni saya bagi keterangan kepada pegawai Jabatan Jenayah Terkhas Bukit Aman, mereka nak rampas kedua-dua telefon bimbit saya dan geladah rumah saya.

“Betul-betul Law of The Jungle (undang-undang rimba),” katanya dalam satu kenyataan ringkas.

Lokman adalah antara pemimpin terawal untuk mengeluarkan kenyataan akhbar mengenai video itu dan juga membuat laporan polis.

Aksi pantas Lokman itu mendorong Adun Pelabuhan Klang, Azmizam Zaman Huri untuk mempersoalkan sama ada pemimpin Umno itu mempunyai peranan dalam video seks tersebut.



“Sebab kita lihat respon paling cepat dari Lokman Adam, dirancang dengan rapi, eh cepat betul (Lokman respon), bila kau tidur sebab benda tu masuk (video tersebar) jam satu pagi (11 Mei),” katanya.

Mengulas kenyataan Azmizam itu, Lokman mengakui yang dia memang tidak dapat tidur semalaman memikirkan hal video tersebut.

"Ya, memang saya tidak tidur selepas (menerima video seks) itu kerana saya terus menulis kenyataan media dan draf laporan SPRM serta laporan polis itu sendiri.

"Bagaimana saya boleh tidur dalam keadaan, lelaki didalam video itu dikatakan mahu diangkat oleh Dr Mahathir menjadi perdana menteri menggantikan beliau," katanya.

Pada awal pagi Selasa lalui, beberapa klip video semburit yang memamparkan dua lelaki melakukan aksi intim dihantar kepada wartawan dan penyokong PKR.



Keesokan harinya, Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Santubong, Haziq Abdullah Abdul Aziz tampil dan mendakwa bahawa dia adalah salah seorang daripada dua orang lelaki dalam video itu.

Dia juga menamakan Azmin sebagai temannya dalam video itu.

Azmin walau bagaimanapun menafikan dakwaan tersebut, dan berkata ia adalah komplot jahat yang bertujuan untuk membunuh kerjaya politiknya.


MR :  Kerajaan PH kadang kala kartun juga dalam penyelesaian isu, Ingat UMNO aje bengong!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

Tiada ulasan