Header Ads

ads header

Flash News

Dakwaan Wok Lan telah mencurii dan mencerobos Blok D & E?


TANGKAP DAN SIASAT SEGERA ORANG HUSAMM! PELOMBONG HARAM WOK AZLAN BIN WOK JAAAFR (670207-##-3553) DI GUA MUASNG?

Wok Lan bersama syarikat perlombongan magnese nya VGSSB, seorang Taiko yang menghentam Menteri Besar Datuk Mad setiap hari di FB nya dilaporkan melombong secara haram diluar kawasan yang dilesenkan?

Sebahagian bukit yang tidak ditanam (Blok A) dari 10,000 ekar kawasan milik YAIKN telah diberikan oleh Husamm kepada Wok Lan sebagai imbuhan menjadi pengikut peribadi beliau?

GASAK menggesa Kerajaan Persekutuan mahupun Kerajaan Negeri, agar menyiasat dakwaan Wok Lan telah mencurii dan mencerobos Blok D & E serta menjalankan kegiatan pembalakam dan perlombonyan haram tersebut?

Jika benar. Tangkap dan dakwa serta mohon SPRM siasat berhubung pemberian tanah tersebut dan kaitannya dengan Husamm yang didakwa terlibat ketika itu?

GASAK cuba melihat FB taiko dan proksi kepada Husamm tersebut. Ternyata jijik sekali setiap postingnya dan tohmahan kepada Kelantan.

GASAK menasihati, mereka yang terlibat dalam mendedahkan kes ini, agar menjaga keselamatan diri dan keluarga kerana Taiko Lan ini dikatakan mampu bertindak ganas serta dibiayai oleh Husamm secara bulanan? Terima kasih kepada pemberi maklumat tanpa identiti melalui jin. Waspada semua.

.GAMBAR hiasan

MR :  Agaknya siapa jadi "maling"?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Dahulu parasit-parasit DAPig sibuk menyamun balak di hulu Kelantan, sehingga berlaku banjir besar sekarang parasit pankhianat pula yang sibuk menyamun.

    Mengapa parasit-parasit pankhianat bebas menyamun sumber alam negeri Kelantan? Mana penguatkuasa nsgeri?

    Penguatkuasa kerajaan negeri sudah kenyangkah sehingga tertidur lena sehinggakan 'tidak sedar' parasit pankhianat bebas menyamun hasil negeri sambil menfitnah dan memburuk-burukkan negeri Kelantan?

    Mana SPRM? Tidur jugakah?

    BalasPadam