Header Ads

ads header

Flash News

Mat Sabu tak cukup berkebolehan untuk menjawat portfolio Pertahanan


YAB Mat Sabu tak cukup berkebolehan untuk menjawat portfolio Pertahanan. Bukan kerana kemampuan bahasa Inggeris, tetapi kerana ucapan beliau yang kurang bijak dalam penilaian komuniti pertahanan antarabangsa.

Saya terbayang, bagaimana reaksi Abang Mat jika hal yang sama dilakukan oleh Menteri Pertahanan BN dahulu? Berapi-api dah dibantainya. Jadi kerajaan tak sama macam jadi pembangkang, YAB.

Mungkin rombakan kabinet kelak bolehlah digantikan dengan calon yang lebih baik. Ini soal kepentingan negara, bukan kepentingan kerajaan atau parti semata-mata. Tambahan pula Abang Mat ada liabiliti Syiah di pundaknya.

Alhamdulillah, dari ISA ke Menteri Pertahanan. Allah dah bagi rezeki ganti segala kesusahan dan penderitaan Abang Mat. Lonjakan besar tu. Lepas ni, bagilah pada muka baharu yang segar dan berkebolehan. Jasa Abang Mat sangat besar. Tapi besar lagi kepentingan negara ini.

-Sahul HM-


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. DYMM YDPA sbg. PEMERINTAH TERTINNGI ATM, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 41 (yg. telah dilESAPkan dr. laman web JPA) - mesti amat BERANI utk. MEMECAT si PERASUAH mat sabu-si EJEN DAP ni!! Kerana ATM dan NEGARA kita, serta RAKYAT dlm. BAHAYA akibat PENJAJAHAN DAP-EJEN PENGGANAS2/PEMBUNUH2 ISrael/MOSSAD ni ke atas ATM kita!!

    Lihat RASUAH dr. DAP PENGGANAS ni utk. mat sabu sebnyk $16,000 SEBULAN dulu - maka DAP PENGGANAS Zionis ISrael ni dah berjaya MENGUASAI akan ATM kami sebenaqnya, kerana TIMBALAN MENTERI PERTAHANAN pun si puaka PENJAJAH/PENGGANAS/PEROMPAK/PERASUAH/PENIPU/PENYANGAK DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni!! Lihat di -

    https://www.thethirdforce.net/pendedahan-panas-tony-pua-lim-guan-eng-dan-agenda-anti-islam-anti-bahasa-melayu-pro-komunis-dan-pro-zionis-dap/

    PENDEDAHAN PENUH: TONY PUA, LIM GUAN ENG DAN AGENDA ANTI-ISLAM, ANTI-BAHASA MELAYU, PRO-KOMUNIS DAN PRO-ZIONIS DAP: Kenapa DAP tidak berani saman Mohamad Razali bin Abdul Rahman semenjak tahun 2011 sedangkan beliau telah membuat dakwa ini di merata-rata tempat di Malaysia?

    Oleh Raggie Jessy

    The Third Force net
    February 3, 2019.

    Maka, mana si PENIPU2 syukri HOMO jijik/SPRM bangkai ANJING/PDRM bah. TERORISMA tu oi?!!!

    BalasPadam
  2. Abang Mat boleh tak rasa malu . Masa jadi pembakang berapi api kutuk sana sini bila jadi pemerintah nampak semua keaibban bang Mat . Kepakaran abang Mat dalam bidang kutuk mengkutuk menyerlah . Minta maaf bang Mat . Bawa bertaubat bang Mat . Saya dan ramai rakan rakan saya adalah peminat bang Mat suatu ketika dahulu terasa amat malu dan tetipu .

    BalasPadam
  3. Ayotolah Mike Syabu yang suka selfie amoi, salam tangan dengan perempuan, hempas mikrofon, buat lawak bodo , cakap broken English dll hanya layak jadi tukang masak tentera sahaja.

    BalasPadam