Header Ads

ads header

Flash News

Orang Nombor 2 Petronas Letak Jawatan?


KUALA LUMPUR – Naib Presiden Eksekutif dan Ketua Pegawai Eksekutif Huluan Petronas, Datuk Anuar Taib dikatakan telah meletakkan jawatan.

Menurut sumber, beliau yang dilihat sebagai orang kanan di syarikat petroleum negara selepas Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif, Tan Sri Wan Zulkiflee Wan Ariffin itu dikatakan meninggalkan syarikat berkenaan ‘atas sebab peribadi.’

Anuar yang terkenal dengan cara kerja yang hebat itu dikatakan berpotensi untuk memegang jawatan nombor satu dalam Petronas suatu hari nanti.

Beliau yang mempunyai pengalaman luas dalam bidang minyak dan gas menyertai Shell selepas menamatkan pengajian pada tahun 1990.

Setakat ini, masih belum ada kenyataan rasmi daripada Petronas. – MalaysiaGazette





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. GILA BABI betul si PENDATANG PARIA amat RASIS pd. ISLAM/umatnya, si BANGKAI ANJING kulasegaran DAP PENGGANAS/PENJAJAH homo JIJIK Zionis ISrael ni! Nak ambil PEKERJA2 ASING dr. AFRIKA pula - sdgkan MENYUSAHkan PEKERJA2 se ISLAM Indonesia/Bangladesh kita utk. dpt. PERMIT2 KERJA, termsk. di mana DOKTOR2 DAPembunuh sengaja MENGGAGALkan pemeriksaan kesihatan depa supaya depa terus jadi PATI2 yg. dpt. diLAYAN mcm. HAMBA2 ABDI, termsk. diBUNUH sewenangnya oleh MAJIKAN2 DAPembunuh, terutamanya sbg. BURUH2 KASAR!!! Lihat di -

    https://www.malaysia-today.net/2019/06/29/putrajaya-pertimbang-pekerja-asing-dari-afrika/

    Putrajaya pertimbang pekerja asing dari Afrika

    By MT Webmaster

    Malaysia Today net
    On Jun 29, 2019

    Maka, ini amat BAHAYA pd. bangsa Orang Asal ISLAM/MELAYU kita kerana PENGGANAS2/PEMBUNUH2 Afrika ZIONIS terutamanya puaka2 ZIONIS Biafra dr. NIGERIA mmg. amat GANAS dan BUAS, yg. amat BENCI akan ISLAM/umatnya dan diTAJA oleh ISrael/MOSSAD-CIA - bahkan depa sudah pun makin MENGGANAS kat NEGARA ISLAM kita ni!!! Depa inilah disyaki juga sbg. PENYAMAQ2 PENGGANAS Boko Haram di NIGERIA tu (mcm. Pengganas kanibal DAESH/IS diTUBUHkan oleh CIA/MOSSAD) – utk. MENAKLUK Lautan Atlantik dan URANIUM/THORIUM yg. BERLAMBAK kat NIGERIA dan seluruh LAUTAN ATLANTIK tu (mcm. di dasar LAUT CHINA SELATAN kita) !! Lihat di -

    Group declares independence from Nigeria: The Biafra Zionist Federation leader, Benjamin Onwuka also declared himself, the interim President of Biafra.

    Pulse NG
    08/01/2017

    Dah jelas DAPembunuh amat dajal sdg. MENGEPUNG Orang2 Asal ISLAM/MELAYU kita utk. diBUNUH beramai2 dlm. GENOSID tak lama lagi- melalui MILITAN2 PENGGANAS amat BUAS dan GANAS depa dr. HindrafHOMO/TAMIL EELAM Sri Lanka dan ZIONIS Afrika depa, spt. puak BIAFRA Zionis dr. NIGERIA ni!!!

    CELAKA lu si si yiddin-GILA SEKS dgn. bini CINA Hakim PARIA oi (si BETINA ni disyaki EJEN DAPembunuh, maka yiddin dah kena BLACKMAIL oleh DAPembunuh sampai dia MAMPOS)!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagipun ini PENIPUAN pg. UNDG2 NEGARA - sbb. KUASA Pengambilan Pekerja2 ASING terletak pd. KDN, bukan bawah KEMENTERIAN SUMBER MANUSIA DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni - sbb. ini paling UTAMA, berkaitan dgn. KESELAMATAN negra dan rakyat!!!! Mana KETUA POLIS NEGARA oi?!!!

      Padam