Header Ads

ads header

Flash News

Pelawaan Tun Bakar PH Dari Dalam


Mengikut NST apabila ditanya Tun tidakkah tindakan beliau mempelawa orang Umno menyertai Bersatu akan cetuskan konflik kalangan parti dalam PH, Tun jawab ianya tak ada kena mengena dengan Bersatu. Ia masalah mereka. Kami tidak ada kena mengena dengan masalah mereka.

 Mustahil PKR dan DAP seronok dan melonjak-lonjak dengan aksi terbaru Tun ini.

Agendanya penyatuan Melayu. Puncanya kerana kata Tun orang Melayu berpecah-pecah dan kini kuasa politik mereka lemah.

Bukankah Tun yang menjadikan kuasa politik Melayu sedemikian kerana ghairah bersekongkol dengan DAP demi mahu kembali berkuasa?

Pasca PRU 14 Alhamdulillah orang Melayu telah sedar bahawa kelalaian mereka mengakibatkan kuasa politik Melayu lemah. Mereka dilalaikan janji palsu PH dan pelbagai fitnah yang dilemparkan.

Ketika itu Tun dan rakan-rakanlah yang kuat memperdayakan mereka.

Hari ini orang Melayu sedar dan bangkit.

Titik penyatuan mereka adalah Islam. Tun langsung tak sebut Islam.

Dua parti terbesar Melayu iaitu PAS dan Umno kini mengangkat agenda ini demi memperkukuhkan kuasa politik Melayu yang tergadai bawah PH. Semua pihak perlu mengenepikan perbezaan dan bersatu atas panji-panji Islam.

Tun langsung tak sebut PAS.

Ancaman sebenar pada negara adalah dominasi DAP dalam kerajaan yang mengancam kedudukan Melayu Islam sedang saki-baki wakil Melayu dalam PH lesu serta mabuk dengan mimpi dan cita-cita peribadi.

Kenyataan Tun ini mengancam kedudukan PKR dan DAP dan pasti PH bakal berantakan akibatnya.

Inilah akibat menjual maruah demi kuasa.

Sementara PH bertikam sesama mereka bahana kenyataan Tun ini umat Melayu yang sedar dan prihatin wajar menyahut seruan kesatuan ummah PAS dan Umno

Tiada siapa lagi yang mampu menebus maruah dan harga diri kita serta membela dan mempertahankan masa depan kita selain kita umat Melayu Islam sendiri.

Belajar dari kesilapan PRU 14.

Bangkit bersatu demi agama, bangsa dan negara. Tolak PH, Bersatu dan Tun. Bahtera kita adalah PAS dan Umno tiada yang lain.

ROSLAN SMS



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Terbaik,,,tun sudah menjadi hina dana,,terpaksa merayu kpd umno untuk talian hayat. Bukan untuk melayu sebenarnya,,beliau org keling,,sebenarnya untuk menjaga kekayaan dsn legacy anak2 dan kroni beliau saja tu. Takkan org melayu nak lupa dg mahamunafik tua ni lagi...hang boleh mampus la tun oi...

    BalasPadam
  2. Pru15 rakyat wajib tolak ph utk kesejahteraan rakyat agama dn negara..

    BalasPadam