Header Ads

ads header

Flash News

Sokong China: Mujahid mesti mohon maaf, letak jawatan


KENYATAAN Dr. Mujahid Yusof yang menganggap concentation camp yang sebenarnya bertujuan bagi menghapuskan identiti, kepercayaan dan budaya golongan minoriti sebagai ‘pusat latihan’ dan menyifatkan laporan mengenai penindasan umat Islam di China sebagai 'berita palsu dari China’ adalah amat mendukacitakan kerana memperlihatkan sokongan beliau kepada dasar penindasan umat Islam di Xinjiang.

Saya merasakan beliau sama ada tidak meneliti berita sebenar mengenai nasib umat Islam Uighur sedangkan banyak penulisan mengenai perkara itu diterbitkan termasuk dalam jurnal akademik atau beliau hanya menyuarakan pendirian rasmi Kerajaan Malaysia mengenai perkara ini sesuai dengan kedudukan beliau sebagai seorang Menteri. [Beberapa liputan antarabangsa mengenai Uighur saya senaraikan di bawah]

Amat tidak patut sekali beliau menunjukkan sokongan kepada China dalam isu yang sedang mendapat perhatian oleh pelbagai negara serta agensi dan pertubuhan sehingga ke peringkat antarabangsa yang sedang berusaha memberikan tekanan kepada China bagi menamatkan krisis kemanusiaan di negara itu.

Saya menggesa Wisma Putra segera menjelaskan sama ada kenyataan Dr. Mujahid Yusof itu adalah mewakili pendirian dan dasar rasmi Kerajaan dalam hubungan antarabangsa atau ia hanyalah kenyataan peribadi beliau.

Jika ia adalah kenyataan peribadi beliau, maka amat wajar Kabinet mengeluarkan notis tunjuk sebab kepada Menteri itu dan beliau mesti segera memohon maaf kepada rakyat Malaysia atau meletakkan jawatan.

“Islam Memimpin Perpaduan”

DATO' DR. MOHD KHAIRUDDIN AMAN RAZALI

Ahli Parlimen Kuala Nerus
Isnin, 1 Julai 2019 | 27 Syawal 1440 – HARAKAHDAILY 1/7/2019

MR :  Bila dah khianat gerakan Islam, memang tak ada apa-apa nilai lagi


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. Pemimpin-pemimpin liberal laknatullah adalah puak munafiqun sesat lagi menyesatkan yang bersekongkol dengan parti kafir harbi DAPig dan rejim pengganas China komunis menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam, ulama Islam, parti Islam dan perjuangan Islam dan menindas dan menafikan hak umat Islam.

    Tanpa merasa segan dan malu, anjing-anjing kurap liberal ternakan kafir harbi ini menghalalkan rejim pengganas China komunis menindas, merompak, menyiksa, merogol dan membunuh umat Islam China secara terbuka.

    Sesungguhnya anjing-anjing kurap liberal yang bertopengkan Islam ini bersekongkol dengan parti kafir harbi DAPig menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal untuk menyesatkan umat Islam yang jahil. Merekalah musang berbulu ayam, gunting dalam lipatan dan musuh dalam selimut yang sangat berbahaya kepada agama Islam dan umat Islam.

    Bahkan ulaRma-ulaRma dalam puak munafiqun ini berdiam diri seperti syaitan bisu setiap kali pemimpin-pemimpin DAPig menghina agama Islam dan umat Islam secara terbuka kerana dedak cap roket lebih penting dari semua itu.

    Puak munafiqun ini mempunyai lidah biawak bercabang yang digunakan untuk menipu umat Islam. Maka kita tidak terkejut melihat puak munafiqun dan puak kafir harbi menabur pelbagai fitnah dan palsu untuk menipu rakyat dan memburuk-burukkan ajaran Islam dan perjuangan Islam.

    Jika Dajjal muncul hari ini, puak munafiqun dan puak kafir harbi inilah yang akan menjadi pengikut Dajjal fan menjilat kaki Dajjal.

    BalasPadam
  2. Puak liberal munafiqun merasa bangga berkerjasama dengan puak kafir harbi DAPig dan China komunis untuk mengkhianati agama Islam dan umat Islam kerana mereka tidak percaya pada hari pembalasan di akhirat.

    Mereka hanya percaya pada pembalasan di akhirat apabila neraka ditunjukkan kepada mereka di waktu mereka mengalami sakaratulmaut yang amat menyiksakan dan Malaikat Maut mencabut roh puak pengkhianat ini dengan penuh siksaan dan penghinaan dan mereka disiksa di alam Barzah sebelum mereka dihumban ke dalam neraka untuk menemani pemimpin-pemimpin kafir harbi mereka dan syaitan dan iblis.

    Mereka berkerjasama dengan parti kafir harbi DAPig untuk menipu rakyat dengan pelbagai fitnah dan janji palsu maka sudah jelas mereka adalah puak munafik.

    Jika mereka mampus semasa mereka menipu rakyat, mereka akan dihumban ke dalam nerakan bersama pengikut-pengikut untuk selama-lamanya.

    Mahukah tuan puan menemani pemimpin-pemimpin munafik ini di dalam neraka ?

    BalasPadam
  3. Apabila seekor anjing kurap liberal dilantik menjadi mantri, ia akan menyalak mengikut perintah tuan kafir harbinya.

    Apabila tuannya makan daging, anjing kurap liberal merasa gembira menjilat tulang sambil menggerak-gerakkan ekornya dan menjilat kali tuannya.

    Nampaknya tuan kafir harbinya lebih cerdik dari anjing kurap liberal yang tersangat bodoh.

    BalasPadam