Header Ads

ads header

Flash News

Betullah orang kata AMANAH dan IKRAM perosak agama bila dapat kuasa


Menteri agama cium tangan sape tu..??
Mesti macai PH buat keluar hujah halalkan perbuatan Menteri Agama Hindu
ini.





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

9 ulasan:

  1. Mmg. si mujahid HOMO ni spesis PARIA bangkai BABI!!! Adakah menteri Islam JANTAN boleh MENCIUM tangan si POMPUAN pula?!! JIJIKnya!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. PEMBETULAN:

      Tu dia! Patutlah juga si mat sabu PERASUAH/PEROMPAK bangkai ANJING punya SENYAP mcm. si PENAKUT DAYUS; rupa2nya AMANAH bangkai BABI dpt. RASU*H dr. PERASUAH/PENJAJAH/PENGGANAS Tokey Cina BABI DAP bangkai ANJING ni sbnyk. $100 JUTA, dr. 2015!! Yg. si PENGGANAS tokey CINA BABI DAP ni juga bukan main mengHINA akan ISLAM/umatnya serta ATM/JPA kita, maka juga mengHINA DYMM YDPA kita sbg. KETUA AGAMA ISLAM/ATM/JPA; mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN kita!!Lihat di –

      https://www.malaysia-today.net/2019/08/16/koon-yew-yin-di-belakang-parti-amanah/

      Koon Yew Yin di belakang Parti Amanah

      By Raja Petra Kamarudin

      Malaysia Today net
      Last updated Aug 16, 2019

      Mana juga LHDN BANGKAI babi DAP Anjing tu oi – dah CUKAIkan DANA $100 JUTA ni utk. parti AMANAH Anjing ni tak – mcm. lu dan TUAN guan ENG PERASUAH/PEROMPAK DAP Anjing lu, yg. nak MENIPU dan MENGANIAYA YAB DS Najib terCINTA kami dan keluarga beliau dgn. DERMA $2.6 BILLION pd. 2011, dr. Almarhum Raja Abdullah ibn Abd al-Aziz Al Saʿud, yg. MEMBANTU YAB DS Najib terCINTA kita, utk. mengHALANG revolusi ZIONIS 'ARAB SPRING'-yg. diCIPTA oleh CIA/MOSSAD utk. MEMBUNUH atau mengGULINGkan pemimpin2 DUNIA ISLAM spt. Allahyarham Pres. Col. AL-Gaddhafi, Pres. Hosni Mubarak, Pres. Omar Al-Basyir dan Allahyarham Pres. Ali Abdullah Saleh, yg. MEMILIKI atau mahu MEMBANGUNkan SENJATA/TENAGA NUKLEAR dgn. BANTUAN TEKNOLOGI NUKLEAR dr. RUSSIA, yg. mana, LIBYA; MESIR, SUDAN dan YEMEN, serta LAUT MERAH, amat KAYA dgn. URANIUM/THORIUM di GUNUNG2 BERAPI di bawah GURUN2 dan BAWAH LAUT, utk. pembuatan SENJATA2 NUKLEAR Barat-ISrael/ZIONIS hingga ke akhir zaman (dan kat NEGARA ISLAM kita ni yg. mana LAUT CHINA SELATAN kita, juga amat KAYA dgn. THORIUM/URANIUM di GUNUNG2 BERAPI bawah LAUT, sdg. diTAKLUK habis2an, oleh ISrael-US/NATO, melalui EJEN2 DAPembunuh-anwar HOMO/PariaKR depa)!!

      Padam
  2. Mujahid kira tak ada feeling kira halal .

    BalasPadam
  3. Puak Munafiqun Melayu Liberal Adalah Musuh Islam Yang Sangat Berbahaya Menjadi Alat DAPig Menentang Islam Dan Umat Islam

    Puak munafiqun Melayu liberal yang menjadi khadam parti rasis kafir harbi DAPig suka menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal dan mempertikai Al-Quran dan menolak Sunnah Rasulullah S.A.W.

    Mereka memoromosi, memperjuangkan dan membela kebebasan melakukan kemungkaran dan kesesatan dan kebebasan murtad tanpa sebarang halangan. Mereka juga menentang, menghina dan menolak fatwa Islam dengan menyokong dan membela ajaran sesat seperti ajaran Syiah dll.

    Maka kita tidak merasa hairan atau terkejut melihat puak munafiqun Melayu liberal bersekongkol dengan parti rasis kafir harbi DAPig menentang, menghina, menfitnah, memburuk-burukkan dan menindas fatwa Islam, agama Islam, perjuangan Islam, ulama dan pendakwah Islam seperti Dr Zakir Naik, institusi Islam dan parti Islam PAS dan menindas dan menafikan hak umat Islam termasuk hak kaum Melayu..

    Maka puak munafiqun Melayu liberal adalah musuh Islam yang sangat berbahaya kerana mereka cuba memusnahkan Islam dan memecah belahkan, melemahkan dan menyesatkan umat Islam dari dalam.

    BalasPadam
  4. kes 1MDB telah bermula.Yeyyyyyyy

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hakim belum buat sebarang keputusan maka orang yang didakwa tidak bersalah kerana belum dibuktikan bersalah.

      Barua Pakatan Hancing mabuk todi. Yeyyyyyyy

      Pakatan Hancing kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu. Hancing seluruh negara.

      Yeyyyyyyy.....

      Tepuk.

      Padam
  5. Teruslah dgn akhlak anti-islam kamu. Allah lebih mengetahui!

    BalasPadam
  6. Praktikal dan biasa di amalkan oleh islam liberal (PAN) baru class. Akhlaknya Amanahnya Akhirnya... Ancurrr

    BalasPadam