Header Ads

ads header

Flash News

Maut akibat dipukul gara-gara selisih faham selepas kemalangan


KUALA LUMPUR: Seorang lelaki meninggal dunia dipercayai akibat bergelut dengan seorang lagi lelaki ekoran perselisihan faham di antara mereka selepas terlibat dengan kemalangan pada petang Sabtu.

Menurut Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Mohd Yussof kejadian berlaku pada kira kira jam 3.40 petang selepas pihaknya menerima maklumat dari Hospital Nilai mengenai seorang lelaki yang telah meninggal dunia.

Siasatan polis mendapati punca kematian mangsa berpunca daripada insiden perselisihan faham semasa kemalangan di Kilometer 239 Lebuhraya Kuala Lumpur - Seremban (PLUS) berhampiran susur Bandar Baru Bangi.
Mangsa berusia 29 tahun itu dikatakan bergelut dengan suspek lelaki berusia awal 40-an.

Akibat pergelutan, mangsa dikejarkan ke hospital dan disahkan meninggal dunia.

Bertindak atas maklumat, suspek dan isterinya yang berusia awal 30-an ditahan bagi membantu siasatan.

Kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Orang ramai yang mempunyai maklumat lanjut berhubung kejadian boleh menghubungi Pegawai Penyiasat Asisten Superintendan Siti Aisyah Saad di talian 016-406 4202 atau ke balai polis berdekatan bagi membantu siasatan.

MR :  kerana kerajaan PH keharmonian negara tergadai


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

6 ulasan:

  1. Semoga pemandu Melayu yang menjadi mangsa pembunuhan mendapat keadilan yang sewajarnya dan pembunuh yang kejam dan zalim tersebut digantung hingga mati mengikut seksyen 302. Kita tidak mahu pembunuh tersebut dibebaskan dari seksyen 302.

    Walaubagaimanapun kita meragui integriti dan ketelusan KERAjaan PH berdasarkan cara KERAjaan PH mengendalikan kes kematian ahli bomba dll yang telah menyebabkan rakyat tidak mempercayai KERAjaan PH.

    Kes banglo terlajak diskaun ?

    Kes terowong ?

    Kes rogol pembantu rumah Indonesiaa?

    Kes semburit ?

    Kes majikan membunuh pembantu rumah Indonesia?

    Kes dadah anak Mike Sabun ?

    Kes rasuah yang melibatkan puak PH?

    Dll ......

    BalasPadam
  2. Lihat foto, disyaki DARAH arwah syed depan bawah depan KERETA Pembunuh Cina BABI DAPpembunuh ni dan kemudian, mcm mana arwah Syed boleh berada di TEPI KERETA Pembunuh ni pula - maka ini bermakna, dia telah MENGANGKAT arwah Syed ini dan terus MENARIK badan arwah Syed dgn. GANAS, utk. MENYEMBUNYIkan KECEDERAAN Arwah Syed dr. diLIHAT Org. AWAM yg. LALU atau BERHENTI – maka, si PEMBUNUH Cina ni disyaki mmmg. mahu MEMBUNUH Arwah syed kita samapi MATI, maka, MOTIF Pembunuhan amat GANAS dan Kejam ni dah JELAS!!! Dan tak nampak lansung Kayu Besbol tu!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Media2 BANGKAI ANJING DAPpembunuh, termsk. UTUSAN PARIA, dah BERKEMPEN nak SALAHkan adik dr. bangsa ORANG ASAL ISLAM/Melayu kita yg. diBUNUH dgn. KEJAM oleh si SAMSENG2 BINATANG Pendatang Cina ni!! Kononnya, si PEMBUNUH Cina ni juga TERLANGGAR secara tak sengaja! SIAL betul KEKEJAMAN ni!!!

      Lihat juga VIDEO pendek yg. MENUNJUKkan BUKTI jelas yg. si SAMSENG PENDATANG Cina PEMBUNUH bangkai ANJING DAPpembunuh ni MENARIK2 dgn. GANAS, badan adik Syed Muhammad kita yg. disyaki dah hampir MATI masa tu, selepas diLANGGAQ – seolah nak terus MEMBUNUH arwah Syed lagi selepas MELANGGAQnya, dan juga nak MENGHALANG Org. AWAM yg. MEMANDU atau BERHENTI, dr. melihat KECEDERAAN pd. arwah Syed masa tu, yg. sengaja diletakkan agar TERLINDUNG di tepi kereta PEMBUNUH Cina BABI ni!! Sbb. tu, tiada sesiapa pun dr. ORG. AWAM yg. lalu yg. boleh nampak dgn. JELAS akan KECEDERAAN pd. arwah syed ini dan nak membawa arwah syed ke HOSPITAL masa tu, sampaikan ADIK IPAR Arwah Syed yg. terpaksa BERGEGAS ke tpt. KEJADIAN, utk. membawanya ke KLINIK mulanya, kemudian baru ke HOSPITAL, selepas menerima panggilan tel. dr. rakannya yg. lalu di situ, waktu itu!!!!

      Maka, KAYU BESBOL , FOTO di MINDA RAKYAT ni, VIDEO di MALAYSIA TODAY, dan KERETA Arwah Syed yg. KEMEK kat belakang tu, mesti dijadikan bahan2 BUKTI FORENSIK oleh POLIS!!! Jadi, POLIS2 Islam/Melayu kita – hang buat KERJA hang dgn. amat CEKAP oi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lihat di -

      1. https://www.thethirdforce.net/syed-muhammad-danial-murdered-by-yew-wei-liang-in-cold-blood/

      Syed Muhammad Danial murdered by Yew Wei Liang in cold blood?

      Oleh Raggie Jessy

      The Third Force net
      August 11, 2019; dan di

      2. https://www.malaysia-today.net/2019/08/11/brutal-murder-on-the-north-south-highway/ (dgn. VIDEO)
      Brutal murder on the North-South Highway

      By MT Webmaster

      Malaysia Today net
      Last updated Aug 11, 2019

      Padam
    2. Dan Ini MO dajal si PEMBUNUH2/PENGGANAS2 DAPpembunuh BANGKAI ANJING - nak MENYEMBUNYIkan IDENTITI2 si BANGSA PEMBUNUH2 dr. PENDATANG2 PARIA/CINA haram jadah DAPpengganas, kalau MANGSA2 dr. bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita, mulai SEKA-RANG!!!!!!

      BANGSA si PENDATANG Cina HARAM JADAH DAPPembunuh ni yg. MEMBUNUH, dgn. MELANGGAR dgn. amat KEJAM adik ORANG ASAL Islam/Melayu kita, adik Syed Muhammad Syed Danial kita - di SEMBUNYIkan oleh UTUSAN PARIA SIAL ni dan media2 lain yg. DAYUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kalau kat BARAT pun - akan bagi tau BANGSA mangsa2 dan suspek2 dlm. apa2 kes JENAYAH oi!!!!

      Lepas tu si PEMBUNUH Cina ni MENUDUH adik Melayu kita ni dgn. mcm.2 TUDUHAN, seolah memPROVOKASI dia dulu sdgkan adik MELAYU kita dah MENINGGAL, maka TAK dpt. MEMBELA diri dia!! Langgar dan bunuh ORANG ASAL Islam/Melayu kita mcm. BINATANG!! HARAM JADAH betul si PENDATANG2 Cina rasis DAPpembunuh makin SIAL ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POLIS mesti MENYIASAT habis2an - JANGAN hanya percaya ckp. si PEMBUNUH Cina HAIWAN BUAS ni!!!

      Raggie Jessy dr. The Third Force dah buat lapuran polis ke atas PEGUAM NEGARA PARIA PUNDEK SAMSENG/SAMPAH/PENIPU DAP anjing KURAP HOMO JIJIK Zionsi ISrael!! Terus SENYAP repot POLIS ni - JAWAB Ketua Polis Negara oi!!! Si PENDATANG2 PARIA PEGUAM NEGARA PARIA DAP bangkai ANJING homo JIJIK ZIONIS ISrael dan bekas KETUA POLIS KOMERSIAL PARIA HARAM JADAH PENIPU tu mmg. dah mengANJINGkan habis2an, UNDG2 PERLEMBAGAAN/NEGARA, kita, mcm. TANAH MELAYU/NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA kita ni, si KEPALA2 BAPA si PENDATANG2 PARIA HARAM JADAH ni punya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Padam
    3. PERKEMBANGAN terBARU:

      Lihat FOTO oleh MINDA RAKYAT ni, disyaki DARAH adik arwah Syed Muhammad amat MALANG kita, yg. diBUNUH semasa HARI RAYA HAJI yg. MULIA ini, di bawah depan KIRI KERETA Pembunuh Cina BABI DAPpembunuh ni dan kemudian, mcm. mana arwah Syed boleh berada di tepi KIRI kereta Pembunuh ni – bermakna, si PEMBUNUH CINA BABI ni telah MENGANGKAT arwah Syed ini supaya TERBONGKOK di atas PENGHADANG JLN. tu, utk. MENYEMBUNYIkan DARAH arwah Syed, dan terus MENONYOH2/MENARIK2 badan arwah Syed yg. sdg. CEDERA PARAH dan amat LEMBIK, dgn. GANAS lagi - KESEMUA ini, supaya KECEDERAAN dan DARAH Arwah Syed TIDAK dpt. diLIHAT Org. AWAM yg. LALU atau BERHENTI, atau terus mahu MEMBUNUH arwah Syed – maka, si PEMBUNUH Cina ni disyaki mmg. BERMOTIF mahu arwah Syed kita MATI, maka, MOTIF Pembunuhan amat GANAS dan KEJAM ni dah JELAS!!! Dan POLIS mesti juga SIASAT samada si PEMBUNUH Cina ni BABI ni memanggil 999, kalau dia TERLANGGAR arwah Syed kononnya!! Dan tgk. juga, KERETA si CINA BABI ni KEMEK di bhg. KANAN – mungkin sbb. dia yg. sebenaqnya, telah MELANGGAR kereta arwah Syed, pd. AWALnya, sbb. BELAKANG kereta Syed yg. KEMEK!! Dan tak nampak lansung Kayu Besbol tu!!!

      Padam
  3. Sejak Pakatan Hancing pimpinan parti ultra rasis kafir harbi DAPig berkuasa, pendatang asing berlagak seperti parasit dan semakin berani melakukan provokasi jahat, penghinaan dan kezaliman terhadap agama Islam, Nabi, ulama dan pendakwah Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu dll kerana mereka fikir mereka berkuasa bebas bermaharajalela.

    Wahai umat Islam marilah kita semua bersatu padu menyokong PAS dan UMNO untuk menumbangkan rejim Pakatan Hancing pimpinan parti rasis kafir harbi DAPig dalam PRK dan PRU yang akan datang untuk melindungi agama Islam dan umat Islam dari ancaman puak munafik liberal dan puak kafir harbi.

    BalasPadam