Header Ads

ads header

Flash News

Suspek langgar Muhammad Danial dituduh esok (hari ini)


Seorang lelaki yang ditahan bagi membantu siasatan kes kematian Syed Muhammad Danial Syed Shakir pada 10 Ogos lepas akan didakwa di Mahkamah Kajang, esok.

Timbalan Ketua Polis Selangor, Ab Rashid Ab Wahab berkata individu berumur awal 40-an berkenaan didakwa mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Dalam kejadian tersebut, Syed Muhammad Danial, 29, dilaporkan maut akibat dilanggar kenderaan yang sebelum itu terlibat dalam kemalangan kecil dengan keretanya, berhampiran Plaza Tol Sungai Besi dengan kedua-dua kenderaan berhenti dekat persimpangan Bandar Baru Bangi, selepas kejadian kejar-mengejar antara satu sama lain.
Iklan

Sebelum kejadian berkenaan, kedua-dua pemandu itu dikatakan terlibat dalam pergaduhan dan dileraikan pengguna lebuh raya lain, sebelum mangsa yang keluar semula daripada kenderaannya dilanggar, dan tersepit antara kenderaan dengan penghadang jalan.

Susulan itu, polis menahan reman sepasang suami isteri bagi membantu siasatan kes di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Kedua-dua mereka direman tujuh hari sehingga Sabtu lepas namun hanya suspek lelaki disambung reman berakhir hari ini dan suspek wanita dibebaskan dengan jaminan polis.

Pada Isnin lepas, kertas siasatan berhubung kes itu telah diserahkan kepada Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan lanjut.- Bernama





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!
 Anda Peminat Kopi? Dapatkan Kopi Ginseng Tongkat Ali Disini >>KLIK SINI<< Sedap Pekat Melekat KAW KAW. PENGHANTARAN PERCUMA.
 Sakit BerTAHUN-TAHUN, Akhirnya SEMBUH apabila dia terjumpa SESUATU yang ...... >>KLIK SINI<< untuk info lanjut.
 Kelas Kek, Roti, Bun, Puff, Danish Dgn Video Chef. Belajar dari rumah. Klik Sini >>>






............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. KES2 PEMBUNUHAN KEJAM ke atas bangsa ORANG2 ASAL Islam/Melayu kita, termsk. Siti Kharina dan DUA Adik pemandu GRAB CAR tu - terus SENYAP, sbb. disyaki PEMBUNUH2 depa adalah BANGSA PENDATANG atau WARGA ASING yg. BUKAN ISLAM!!! BABI lu si SAMSENG Penipu/Penjenayah PEGUAM NEGARA PARIA SAMPAH pundek bangkai ANJING DAP PENGGANAS oi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Itulah - TAK habis2 ISLAM/UMATnya, terutamanya dr. bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita diBULI/diHINA/diGERTAK habis2an oleh PENDATANG2/PEMBUNUH2 Cina/Paria BANGKAI2 BABI rasis/fasis/supremasis DAPpembunuh!!

    Lihat KEKEJAMAN berterusan terhdp. ALLAHYARHAM Syed kita; bahkan adakah AUTOPSI yg. LENGKAP telah diBUAT, sbb. ada SAKSI ckp. Arwah Syed yg. diPUKUL dulu dgn. KAYU BESBOL tu, jadi mungkin sbb. tu dia RAMPAS kayu BESBOL tu dan PUKUL kereta PEMBUNUH Cina BABI DAPpembunuh tu - di

    https://umno-online.my/2019/08/14/kebocoran-maklumat-laporan-polis-terhadap-igp-dan-pegawai-penyiasat-kes-pembunuhan-syed-muhammad-daniel/

    Kebocoran Maklumat: Laporan Polis Terhadap IGP Dan Pegawai Penyiasat Kes

    Pembunuhan Syed Muhammad Daniel

    Oleh Zylan Moha

    Umno Online
    14 August 2019

    BalasPadam
  2. Media2 BANGKAI ANJING DAPpembunuh, termsk. UTUSAN PARIA, dah BERKEMPEN nak SALAHkan adik dr. bangsa ORANG ASAL ISLAM/Melayu kita yg. diBUNUH dgn. KEJAM oleh si SAMSENG2 BINATANG Pendatang Cina ni!! Kononnya, si PEMBUNUH Cina ni juga TERLANGGAR secara tak sengaja - tapi adakah dia MENELEFON 999?!!!! SIAL betul KEKEJAMAN ni!!!

    Lihat juga VIDEO pendek yg. MENUNJUKkan BUKTI jelas yg. si SAMSENG PENDATANG Cina PEMBUNUH bangkai ANJING DAPpembunuh ni MENONYOH2/MENARIK2 badan arwah Syed yg. sdg. CEDERA PARAH dan amat LEMBIK, dgn. GANAS lagi, selepas diLANGGAQ – seolah nak terus MEMBUNUH arwah Syed lagi selepas MELANGGAQnya, dan juga nak MENGHALANG Org. AWAM yg. MEMANDU atau BERHENTI, dari dpt. melihat DARAH dan KECEDERAAN pd. arwah Syed masa tu, yg. sengaja diletakkan TERBONGKOK kat PENGHADANG JLN. dan TERLINDUNG di tepi KIRI kereta PEMBUNUH Cina BABI ni!! Sbb. tu, TIADA sesiapa pun dr. ORG. AWAM yg. lalu yg. boleh nampak dgn. JELAS akan DARAH dan KECEDERAAN pd. arwah Syed ini dan nak membawa arwah Syed ke HOSPITAL masa tu, sampaikan ADIK IPAR Arwah Syed yg. terpaksa BERGEGAS ke tpt. KEJADIAN, utk. membawanya ke KLINIK mulanya, kemudian baru ke HOSPITAL, selepas menerima panggilan tel. dr. rakannya yg. lalu di situ, waktu itu!!!!

    Maka, KAYU BESBOL , FOTO di MINDA RAKYAT ni, VIDEO di MALAYSIA TODAY, dan KERETA Arwah Syed yg. KEMEK kat belakang tu, mesti dijadikan bahan2 BUKTI FORENSIK oleh POLIS!!! Serta SAKSI2 Islam/Mealyu kita ni semua!!! Jadi, POLIS2 Islam/Melayu kita – hang buat KERJA hang dgn. amat CEKAP oi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lihat di -

    1. https://www.thethirdforce.net/syed-muhammad-danial-murdered-by-yew-wei-liang-in-cold-blood/

    Syed Muhammad Danial murdered by Yew Wei Liang in cold blood?

    Oleh Raggie Jessy

    The Third Force net
    August 11, 2019; dan di

    2. https://www.malaysia-today.net/2019/08/11/brutal-murder-on-the-north-south-highway/ (dgn. VIDEO)
    Brutal murder on the North-South Highway

    By MT Webmaster

    Malaysia Today net
    Last updated Aug 11, 2019

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lihat FOTO, disyaki DARAH adik arwah Syed Muhammad amat MALANG kita, yg. diBUNUH semasa HARI RAYA HAJI yg. MULIA ini, di bawah depan KIRI KERETA Pembunuh Cina BABI DAPpembunuh ni dan kemudian, mcm. mana arwah Syed boleh berada di tepi KIRI kereta Pembunuh ni – bermakna, si PEMBUNUH CINA BABI ni telah MENGANGKAT arwah Syed ini supaya TERBONGKOK di atas PENGHADANG JLN. tu, utk. MENYEMBUNYIkan DARAH dan KECEDERAAN arwah Syed, terutamanya di KEPALA, dan terus MENONYOH2/MENARIK2 badan arwah Syed yg. sdg. CEDERA PARAH dan amat LEMBIK, dgn. GANAS lagi - KESEMUA ini, supaya KECEDERAAN dan DARAH Arwah Syed TIDAK dpt. diLIHAT Org. AWAM yg. LALU atau BERHENTI, atau terus mahu MEMBUNUH arwah Syed – maka, si PEMBUNUH Cina ni disyaki mmg. BERMOTIF dajal, mahu arwah Syed kita MATI, maka, MOTIF Pembunuhan amat GANAS dan KEJAM ni dah JELAS!!! Dan POLIS mesti juga SIASAT samada si PEMBUNUH Cina BABI ni memanggil 999, kalau dia TERLANGGAR arwah Syed kononnya!! Dan tgk. juga, KERETA si CINA BABI ni KEMEK di bhg. KANAN – mungkin sbb. dia yg. sebenaqnya, telah MELANGGAR kereta arwah Syed, pd. AWALnya, sbb. BELAKANG kereta Syed yg. KEMEK!! Dan tak nampak lansung Kayu Besbol tu!!! Tgk. FOTO ni, di -

      https://mindarakyat.blogspot.com/2019/08/maut-akibat-dipukul-gara-gara-selisih.html

      Maut akibat dipukul gara-gara selisih faham selepas kemalangan

      Oleh Senior Editor

      Minda Rakyat Blogspot com
      Ogos 11, 2019

      Padam
    2. Ada SAKSI2 dr. KERETA2, termsk. yg. betul2 belakang kereta PEMBUNUH Cina BABI ni - mendakwa bahawa Arwah Syed yg. diBELASAH dan diTERAJANG dulu, termsk. dgn. KAYU BESBOL, dan kemudian baru diLANGGAQ!!! Jadi, kemungkinan besar KAYU BESBOL tu si SAMSENG Cina BABI tu yg. punya!!! Dan si bangsa ISLAM2/MELAYU2 yg. TAK bantu adik Islam/Melayu kita ni, mcm. si PENAKUT2 DAYUS, yg. nampak arwah Syed kita ni diBELASAH dulu, dan kemudian dilANGGAQ dgn. KEJAM pula, boleh MAMPOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lihat di -
      http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2019/08/to-murder-over-accident-manifestation.html

      To murder over an accident, manifestation of more than anger

      Another Brick in Wall Blogspot com

      August 11, 2019

      Padam