Header Ads

Header ADS

Hebat kau Syed Saddiq!



Baru jadi menteri 22 bulan dah boleh simpan RM250 ribu dalam rumah. Duit terpijak ke?
 
Info awal mengatakan bahawa kononnya duit tersebut yang merupakan dana PPBM telah hilang dari kediamannya. Namun, kenyataan tersebut bercanggah dengan laporan polis yang dibuat yang menyatakan duit tersebut bukan duit parti!
 
Drama apa yang kau nak buat ni? Atau kau ni lapar publisiti?
 
Pelik. Banyak betul duit kau kan? Orang yang keje berpuluh-puluh tahun pun belum tentu dapat kumpul duit sebanyak tu. 
 
Inikan kau budak hingusan yang baru setahun jagung. Itu baru yang ada di rumah, lain-lain tempat kau sorok belum tau lagi. Muda-muda dah jadi penyamun! 
 
Lihatlah! Satu-satu tembelang mereka Allah SWT tunjukkan! 
 
Mohon pihak berkuasa siasat kes ini dengan segera. Maklumlah.. Pemilihan BERSATU pun tak lama lagi kan



MR :  22 bukan 250K, dia menambung...


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


14 ulasan:

  1. Jangan sekali kali kasi mamak kutty dan mata sepet duduk di atas kecuali mereka di anggap wali Allah (tapi susah nak tahu akhir zaman ni)..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak penah dengan lagi wali ALLAH...pangkat baru ker😂😂😂

      Padam
  2. Dia kat saudara Sidiq sidaraga

    BalasPadam
  3. Org mcm syed sidiq...bru nok kenal dunia..setahun jagung...bru blajor nok berjln
    ..dah tnjuk hebat nok berlari.konon...tunggu lah jika kau tdak jujur kpd diri kau padah kau akan dpt

    BalasPadam
  4. Mengatakan org itu org ini makan rasuah..allah swt dh cash pada kau saddiq selama ini kau inilah kerja kau..

    BalasPadam
  5. Ohh rupa nya ada juga blogger cap ayam

    Kau tak buka file jpm dulu ke, sebelum nak menulis.

    SS tu menteri, gaji + allowen sebulan RM 56,300.00
    kau kira lah selama 22 bulan.

    Sebagai menteri juga apapun perkara dia nak bayar semua ada sponsor.
    Makan, minyak kete, kalau nak bayar pun masuk tandas awam.

    Lagipun SS pun dia dah bagi tahu, itu sebahgian sumbangan nya utk nak renovation rumah mak ayah nya.

    Itulah tanda anak yg soleh.

    Awak tak rasa bersalah ke.

    Pergilah mohon maaf, takut2 tak sempat dimasa wabak covid 19.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gaji bayar melalui bank.
      Duit sepatutnya dalam bank
      Tapi ada simpan tunai di rumah??
      Pelikkan

      Padam
  6. Ko mana tau??kalau "rasa-rasa"kat ko..mmmm fitnah namanya zaman dah berubah "rasa-rasa"@"agak-agak" bukan fakta sahih ..aku rasa ko pakcik yg berumur 58@65 tahun

    BalasPadam
  7. Blogger cap ayam. Takda nilai untuk baca. Elok tukar kepada Perosak Minda Rakyat

    BalasPadam
  8. Blogger haramjadah pandai tadbur fitnah.didunia ko hebat tulis fitnah kat org.ko tunggu di Akhirat siapa benar siapa fitnah.

    BalasPadam
  9. Klau dia simpan 20 ribu sebulan.. 20 bulan dh 400 ribu.. ape masaalah nye klau pada dia ade 250 ribu.. klau dia simpan lebih drpd 20 ribu sebulan ko rasa.. aduhh blogger ni nk hentam x guna fakta

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gaji bayar melalui bank.
      Duit sepatutnya dalam bank
      Tapi ada simpan tunai di rumah??
      Pelikkan

      Padam
  10. Kita tak perlulah terlalu melatah. Biar pihak berkuasa yg buat kerja mereka. Merekakan dibayar gaji?.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.