Header Ads

ads header

Flash News

Sekiranya pemimpin PH ingin membantu menangani Covid-19, cara terbaik ialah duduk diam-diam di rumah


WHO telah mengeluarkan amaran kepada kerajaan Malaysia berkenaan gelombang kedua wabak Covid-19 pada Februari 2020.

Namun KKM bawah kerajaan PH menyanggah amaran WHO malah membidas dengan menyatakan amaran tersebut boleh mencetuskan kebimbangan rakyat.

Malah ketika itu kerajaan PH mengugut rakyat yang menyebarkan berita penularan Covid-19 akan dikenakan tindakan.

Hari ini wabak Covid-19 telah memasuki fasa baru yang menyebabkan pendamik di Malaysia. Jumlah pesakit yang positif telah mencecah 900 orang.

Kerajaan baru PN sedang bertungkus lumus mengambil tindakan tegas namun dibantah dan dipolitikkan oleh pemimpin PH seperti Khalid Samad.

Selain telah menjejaskan populariti PH akibat kecaman rakyat, tindakan mencari publisiti murahan dengan mengabaikan nyawa rakyat adalah tindakan kurang wajar.

Sekiranya pemimpin PH ingin membantu menangani Covid-19, cara terbaik ialah duduk diam-diam di rumah.

Ariffaizal Mohd Nor Ariffin

MR :  Macai PH juga duduk diam, jangan sebar fitnah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


1 ulasan:

  1. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang-orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, merosot secara kewangan selama bertahun-tahun. Tetapi suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan ahli Illuminati Besar, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah memulakan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    BalasPadam