Header Ads

ads header

Flash News

Beza penyokong PAS dengan Penyokong PH (Amanah/Jebon)


Hukum halal dan haram dalam bergambar.. Puak PH suka mengharamkan perbuatan baik dengan pelbagai tuduhan dan tohmahan.


Gambar 3

Pengakuan ikhlas & legend dr abu syafiq sendiri, secara tak langsung menampakkan Kebodohan penyokong PH yg memfitnah PAS.


Gambar 2 dan 4

Abu Syafiq seronok bergambar dengan Presiden AMANAH kerana Abu Syafiq adalah JEBON.. Nak kenal Jebon engkau tengok muka Khalid Samad, Hanipa Maidin, Mujahid, Mahfus, Salahudin.. dll

Ebit Liew Pula seronak bergambar dengan Presiden PAS kerana Ebit Liew menghormati ulama yang zuhud dengan rumah kayu malah sebahagian besar gajinya diberikan kepada penrusan Parlimen membelanjakan untuk rakyat.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Manusia berjenis kening Iblis tidak boleh dipercayai...

    BalasPadam
  2. PH dipimpin oleh pimpinan yang tidak ada akhlak..dari kaki betina dan jantan,dari pemakanan babi hingga mkn rasuah suka fitnah hobinya menipu.sijil SRP MP PH ngaku ada PHD tapi beli.tapi org PH ramai yang bodoh dari tolol bahalul..

    BalasPadam
  3. Masuk bakul angkat sendiri ke ni?🤣🤣🤣

    BalasPadam
  4. Rakyat memang faham sikap orang PH & DAP.Masalahnya pemimpin politik itu sendiri dari kalangan 2x5=5x2,Lompatan seperti ribut,Rakyat jadi bingung dan kelu,keliru.

    BalasPadam
  5. Pemimpin politik dilihat hampir sama cara berkepentingan pada jawatan sahaja dan tidak pernah mahu berhenti berebut,Sedangkan musuh sebenar sedang perhati tengok cara mereka.

    BalasPadam