Header Ads

ads header

Flash News

Ini satu lagi kerja bodoh PH, semasa semua orang sibuk perang covid-19


Ini satu lagi kerja bodoh puak PH membuat satu petisyen yang mendesak agar Menteri Kesihatan, Dr Adham Baba digugurkan jawatannya dilancarkan susulan isu kontroversi petua air suam dan kredibilitinya yang ketika ini dikatakan tidak berperanan sebagai seorang Menteri.

Petisyen itu dilancarkan di laman change.org kira-kira empat minggu lepas dan ia mula disebarluaskan selepas Menteri terbabit sekali lagi meraih perhatian di media sosial. Kali ini beliau mengatakan telah membuat telesidang video bersama 500 buah negara dalam satu video bersama Presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi.

Jika masih ada lagi orang politik yang sempit pemikiran mereka, tak tahu keadaan dan situasi rakyat di Negara ini tidak akan aman dan bahagia.

Adalah lebih baik rakyat tolak PH
Tinggal politik bodoh dan kencing!


MR :  PH ni bodoh memanjang kata orang..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Nama pun PH pakatan haru biru pakatan hancing dan pakatan hancur lebur.ada menteri sijil tipu..

    BalasPadam
  2. Petisyen yang lawak bila mana msia berjaya kekang wabak dan jadi negara tetinggi rekod yg pulih,,,rasanya menteri kena buat plak program memulihkan pala otak bangsa ph ni,,ramai yg komunis dan ltte,,polis segerakan lah rehatkan kpn yg bakal bersara wajib jun ini,,bg beliau cuti awal supaya kpn yg ada kelak boleh lebih tegas kepada pendatang dan ph ni

    BalasPadam