Header Ads

ads header

Flash News

Semasa Jadi Duta Dulu apa dia buat tentang hubungan Malaysia-China?


Pengerusi DAP Tan Kok Wai (gambar di atas) dulu zaman PH bolot jawatan jadi duta khas ke Chin. Perlantikkan ini tidak di war-warkan. Malah rakyat pun tak tahu rupanya banyak jawatan penting DAP ambil atas dasar DAP menguasai PH.

Hubungan Malaysia - China keruh. Ada kita dengar dia bersuara? Hanya kita dengar apabila penggunaan tulisan Jawi sahaja.

Apa dia buat semasa memangang sebagai penjawat awam Gred A? Makan gaji buta? Atau sebagai habuan harta rakyat apabila PH memerintah? Tolong jawab!

Sekarang apabila dia tak ada jawatan. Baharu kita dengar suaranya. Baharu kita sedar rupanya ada DUTA KHAS untuk CHINA. Tapi hubungan Malaysia-China menjadi keruh kerana ada orang seperti Tan Kok Wai yang bodoh tak tahu nak buat kerja.

Dia kata "Mereka tidak peduli sama ada calon ini layak atau tidak, semua orang boleh mendapat 'habuan',"

Semasa dia ambil GLC di zaman PH untuk bukan layak pun tapi kerana dia Pengerusi DAP.

Ku Seman
Perak



MR :  Nanti ada macai PH marah kalau pertikai kebodohan DAP


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Skarang dh banyak tanda2 besar yg dunia ini dh akhir zaman dan satu drp nya fitnah berluluasa dan kite tengok jer berita diminda rakyat pasti pengarangnya xhabis2 asik menceritakan keburukkan org, apakah itu yg diajar oleh Islam?, tetapi apa yg boleh kite lakukan kalau lah seketul daging yg ada didalam tubuh manusia itu bukan sekadar dh bersawang tetapi HITAM. Kami semua yg ada dlm grup komoditi kami telah mengambil keputusan satelah berbincang utk tidak akan berkrompomi dgn org2 yg berhati busuk seperti yg diamalkan oleh PENGARANG MINDA RAKYAT. Aminnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sorang macai sesat kerana kebodohan sendiri.. Yang admin cerita sekarang fakta atau thomahan?.. Jika thomahan barulah dikatakan fitnah.. Dalam Islam hanya cerita semua perkara baik ke brader?.. Allah dan Rasul banyak ceritakan hal keburukan kaum kafir dan munafiq...kaum yahudi, firaun, namrud, musyrikin. Jadi janganlah faham Islam separuh separuh...

      Padam
  2. ahli benteng dap atau name lainnye pan tlg back up pemimpin kamu..

    BalasPadam
  3. Islam ajar supaya berada teguh pada tali Allah iaitu Quran dan Sunnah.
    Bukannya jadi barua kafir DAP macam Munafik PAN dan Ikram. Macai PH memang Bahlol.

    BalasPadam
  4. Alahai PAN, geng Ikram, geng Musa Nordin, Maszlee Malik sanggup bersekongkol dengan Ahmad Farouk Musa barua kafir Sisters in Syaitan.

    BalasPadam