Header Ads

ads header

Flash News

Presiden PAS di kunjung Wartawan Nikkei Asian Review


Petang ini YAB Haji Abdul Hadi Awang menerima kunjungan wartawan Jepun dari Nikkei Asian Review untuk menemubual tentang perkembangan semasa politik negara, halatuju PAS dan penilaian terhadap Kerajaan Persekutuan hari ini.

Di akhir pertemuan, saya menghadiahkan senaskhah Al-Quran terjemahan Bahasa Jepun kepada mereka. Semoga mendapat hidayah dan petunjuk.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. Harap jika ada insan yg boleh jaga "penjarakkan sosial" utk tuan guru ketika menerima tetamu... Moga Allah pelihara tuan guru.

    BalasPadam
  2. Setiap golongan akan dipanggil bersama dengan pemimpin mereka pada hari kiamat.Apabila AlQuran menjadi pimpinan maka ia dapat menunjuk jalan yang betul untuk mencapai kejayaan.Satu keputusan segera yang seharusnya diambil oleh umat Islam pada hari ini ialah menetapkan pendirian dan sikap terhadap kejahilan dan kemunduran mereka sendiri.Walaupun merasa nikmat keamanan dan kesejahteraan namun golongan muslimin sebenarnya sedang menghadapi serangan musuh Islam yang sentiasa berusaha menghancurkan iman dan akidah.Kejayaan kepimpinan dan negara sangat bergantung rapat kepada sistem politik dan undang-undang yang digunakan dalam negara.Apabila negara Islam mendapat kerjasama dan dokongan daripada rakyat,maka ia akan menjadikan negara tersebut kukuh dan stabil.Inilah rahsia kejayaan negara Islam.

    BalasPadam