Header Ads

Header ADS

Puak PH terutamanya PAN mesti meroyan lihat surat ini


Ketua Kesatuan Ulama Islam Sedunia, Syeikh Dr. Ahmad al-Raysuni, telah menghantar surat ucapan tahniah kepada Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang atas perlantikan beliau sebagai Duta Khas Perdana Menteri ke Timur Tengah.

Surat ucapan tahniah daripada Kesatuan Ulama Islam Sedunia kepada YB Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang, Presiden PAS itu ditandatangi sendiri oleh Syeikh Dr. Ahmad al-Raysuni, Ketua Kesatuan Ulama Islam Sedunia dan Syeikh Dr. Ali Muhyiddin al-Qurrah Daghi, Setiausaha Agung Kesatuan Ulama Islam Sedunia.

Kesatuan Ulama Islam Sedunia sebelum ini diketuai oleh Dr Yusof Al Qardawi dan kini dipimpin pula oleh Syeikh Dr. Ahmad al-Raysuni.

Jangan hairan nanti macai PH akan kata surat tahniah ini atas desakkan Anwar Ibrahim. Dulu pun mereka tipu kononnya perlantikan Abdul Hadi atas cadangan Anwar Ibrahim.

Pengikut bodoh tanpa pengetahuan pun percayalah, sebar sana-sini surat kencing bau hancing itu kononnya Anwar bersifat baik. Memang benar kata-kata kalau tak bodoh takkan pengikut PH.

Bayangkan sesetengah tu mengaji tinggi masuk U tapi bodoh nak tahu kelentong Anwar dan PH. Patutlah zaman Nabi dulu ramai cerdik pandai mengikut Abu Jahal.


MR :  Yang bestnya yang cerdik pandai Quraisy pun jadi pengikut Abu Jahal.. Tak ahiran kalau lepasan U jadi macai PH.. 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


23 ulasan:

  1. Pan tidak reti baca itu tulisan,sedangkan borang sumpah ba'iah dalam bahasa Malaysia tulisan rumi mereka tidak patuhi.inikan pulak 100% tulisan jawi

    BalasPadam
  2. PAN pengikut setia limguaneng DAP smpai mati... Tiada yg betol selain pkr DAP... Bodoh betol PAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salah kau ni PH lah sepatutnya pengikut LGE. Bukanya PN....bengong kau ni.

      Padam
  3. Assalamualaikum.
    Ulama sedunia yang membenarkan cara politik cara demokrasi yang jelas memang diasaskan dari tangan kaum kafir yang tidak beriman kepada Allah dan RasulNYA..
    Ulama sedunia hanya berani junjung batang pencil 5 tahum sekali anda kata ini golongan ulama..
    Astaghfirullah halazim.
    Itu dinamakan jihad paling bacul dalam sejarah islam..
    Ngaku ulama sedunia konon , tetapi kaum kafir yang berada di bumi para Ambia yang membunuh umat islam serta kezaliman kehidupan umat islam di bumi para Ambia ,
    APA PERANAN ULAMA SEDUNIA LAKUKAN UMAT ISLAM DI BUMI PARA AMBIA..

    ULAMA SEDUNIA MENGAMBIL IDEALOGI 0RANG KAFIR DAN DI LETAKKAN KE DALAM SYARIATNYA CARA POLITIK DEMOKRASI YANG JELAS LAGI TERANG MEMANG DI ASASKAN 0LEH TANGAN YAHUDI DAN NASARA..

    IN QURAN ALLAH SWT DALAM SURAH AN NISA AYAT 115 , BERKATA TENTANG GOLONGAN YANG TIDAK MENGAMBIL PERTUNJUK RASULULLAH DAN JALAN 0RANG BERIMAN , ALLAH BERI KUASA KEPADA MEREKA JALAN YANG MEREKA PILIH , TETAPI DI AKHIRAT KELAK ALLAH SWT CAMPAKKAN GOLONGAN INI KEDALAM NEREKA JAHANAM DAN ."

    GUDPAGI.
    MF GGU

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau sapa yang mempertikaikan kewibaan Ulamak Sedunia.

      Padam
    2. Assalamualaikum.
      Itu sistem demokrasi itu siapa yang mengasaskannya wahai makhluk fasik lagi munafik..
      Jika nak faham lagi buka Quran surah An-Nisa ayat 115 , baca teliti dan faham maksud Allah swt itu ya..

      Ngaku ulama sedunia tetapi khalifah tidak ada pun.. Kuatnya dan berjayanya islam apabila khalifah diwujudkan seperti mana jalan salaf terdahulu betul tak wahai makhluk fasik lagi munafik..

      Ulama sedunia akhir zaman hanya berani junjung batang pencil dan pangkah oada sekeping kertas munafik..
      Itulah dinanakan jihad paling bacul dalam sejarah islam..
      Ulama sedunia apa pertunjuk kaum kafir dikatakan benar..
      Jadi ulama sedunia akhir zaman masih ragu-ragu bahawasanya Syariat Allah swt sudah lengkap yang di tinggalkan 0leh Baginda Nabi Muhammad saw..

      Buka Quran surah An-Nisa ayat 115 , harap faham dengan hayati maksud isi suran itu ya makhluk fasik lagi munafik sebelum Allah swt bodohkan kita di akhirat kelak..
      Gudpagi.
      Mf ggu

      Padam
    3. Hoi babi, kau tu dengan DAP pijak semut pun tak mati. Beza dengan PAS kita dgn org kafir kita bertegas.
      Tak kiralah mata pen ke, mata pedang je, juta tetap istiqamah dalam perjuangan. Yang kau tu barua LGBT, barua Kafir DAP, Munafik tegar.

      Padam
  4. Ini lagi satu makhluk,negara ada undang-undang,kalau kau bagus,kenapa kau tak buat,nak kata dialah yang bagus, suruh orang kaji konon, sendiri bpuj tak betul.

    BalasPadam
  5. Senang saja ceritanya ini... Klu mmg betul surat hj hadi tu bohong dn fitnah...suh lah dsai failkn saman.. Tapi knp berdiam jer....betul kot?!

    BalasPadam
  6. Ilmu bahasa arab pun xtahu suruh rujuk quran,dah habis ilmu balaghoh,mantiq,maani,bayyan badea'dh habih ko lughoh arah wahai gud pagi bodoh

    BalasPadam
  7. Kalau sekadar duta dok makan gaji tdk payah dok kecoh2. Kalau boleh selesai masalah kat syria. Palestin dan yemam baru duta khas dlm islam.

    BalasPadam
  8. Kalau baca komen,kita boleh kenal penyokong PH.Berhujah bodoh tapi rasa diri tu cerdik. Kena banyak mengaji lagi ni.Tuduh orang fasik,kita tu jahil.ilmu hujung kuku nak bhujah dgn orang alim.Simpan bodoh tu untuk generasi akan datang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju..yg fasik tu anwar ibrahim dan kaum2 ph

      Padam
    2. Tgna yg berikan gambaran siapa ahi politik yg bersifat fasiq.
      Bukan sesiapa..
      Bekas ketua dewan ulama pas.

      Padam
  9. Balasan
    1. Ulama' pewaris nabi. Ulama yang benar ialah ulama yg bukan jadi barua DAP macam geng Ikram dan PAN.

      Padam
  10. Bagi saya tak kira lah siapa yg jadi kerajaan dan Pm telah membuat pilihan haji Hadi sebagai rakyat yg baik tak perlu berkata sesiapa dgn perkataan bodoh,kita juga tahu apa yg telah berlaku siapa pilihan rakyat ,org yg di kata bodoh juga byk berjasa pada negara,siapa kita UTK lebelkan bodoh pada org yg pernah berada di tangga ni 2 negara,

    BalasPadam
  11. Xpyahla nk tuding jari pd sesiapa.dosa pahala KJ Allah.jg adab.jg kta2.kt xthu kta ditempat mn.syurga atau neraka.jd perbaiki Dr dlm sgla hal.politik hanya mainan dunia.ramai yg terputus silaturahim kerana berbeza fahaman politik.tp apakah hukum memutuskan tali persaudaraan kluarga atau sesama Islam..

    BalasPadam
  12. Jangan lah heran, PaN kan parti terompah dApiG .

    BalasPadam
  13. Skrg kita dh pun nmpak pengikut2 DAJJAL lknatullah.menghina ulama sewenang wenang.jelas nmpak kejahilan mereka klo bukan ulama siapa lagi ko nk ikut.xkn ko nk ikut org2 munafik n kapir yg memprsendakn agama islam kt malaysia

    BalasPadam
  14. قُلِ الْحَقَّ وَإِنْ كَانَ مُرًّا

    “Katakan kebenaran, sekalipun itu pahit”.

    Beberapa surah yg Allah bagi peringatan kepada orang-orang yg khinat :

    1. Surah AlHajj. Ayat 038.
    Sesungguhnya Allah membela orang-orang yang beriman; sesungguhnya Allah tidak suka kepada tiap-tiap seorang yang khianat, lagi tidak bersyukur.

    2. Surah AnNisaa'. Ayat 107.
    Dan janganlah engkau berbahas untuk membela orang-orang yang mengkhianati diri mereka sendiri. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang selalu melakukan khianat, lagi sentiasa berdosa.

    3. Surah Yusuf. Ayat 106.
    Dan (orang-orang yang beriman kepada Allah), kebanyakan mereka tidak beriman kepada Allah melainkan mereka mempersekutukannya juga dengan yang lain.

    4. Surah AlAnfaal. Ayat 058.
    Dan jika engkau mengetahui adanya perbuatan khianat dari sesuatu kaum (yang mengikat perjanjian setia denganmu) maka campakkanlah (perjanjian itu) kepada mereka dengan cara terus terang dan adil. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang khianat.

    5..Surah AlAnfaal. Ayat 027.
    Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengkhianati (amanah) Allah dan RasulNya dan (janganlah) kamu mengkhianati amanah-amanah kamu, sedang kamu mengetahui (salahnya).

    6. Surah AnNisaa'. Ayat 105.
    Sesungguhnya Kami menurunkan kepadamu (wahai Muhammad) Kitab (Al-Quran) dengan membawa kebenaran, supaya engkau menghukum di antara manusia menurut apa yang Allah telah tunjukkan kepadamu (melalui wahyuNya) dan janganlah engkau menjadi pembela bagi orang-orang yang khianat.

    7. Surah Ali'Imran. Ayat 057.

    Adapun orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal-amal soleh, maka Allah akan menyempurnakan pahala mereka dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

    8. Surah AlAnfaal. Ayat 071.
    Dan jika mereka (orang-orang tawanan itu) bertujuan hendak melakukan khianat kepadamu, maka sesungguhnya mereka telahpun melakukan khianat kepada Allah (dengan kekufuran mereka) sebelum itu, lalu Allah menjadikan (engkau) mengalahkan dan menundukkan mereka; kerana Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana.

    9. Surah Ali'Imran. Ayat 161.
    Dan tiadalah patut bagi seseorang Nabi itu (disangkakan) berkhianat (menggelapkan harta rampasan perang) dan sesiapa yang berkhianat (menggelapkan sesuatu), dia akan bawa bersama pada hari kiamat kelak apa yang dikhianatinya itu; kemudian tiap-tiap seorang akan disempurnakan (balasan bagi) apa yang telah diusahakannya, sedang mereka tidak akan dikurangkan sedikitpun (balasannya).

    10. Surah Ali'Imran. Ayat 032.
    Katakanlah (wahai Muhammad): Taatlah kamu kepada Allah dan RasulNya. Oleh itu jika kamu berpaling (menderhaka), maka sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang kafir.


    *Seharusnya sesiapapun yang dijulang selaku pemimpin perlu insaf perihal peringatan Rasulullah SAW yang bermaksud: “Apabila Allah menghimpunkan manusia yang terdahulu dan yang kemudian pada hari kiamat, tiap-tiap orang yang khianat akan diangkat satu panji-panji yang boleh dikenali ramai. Dikatakan kepadanya, Inilah pengkhianatan pulan bin pulan...”* (Hadis riwayat Imam Muslim)

    Jika rakyat tidak mampu menghalang pemimpin yang melakukan khianat, maka lakukan lah dengan membenci mereka@bukan menyokong, kerana kerja yg mereka lakukan itu adalah bersifat Fasiq.
    (Tuan Guru Nik Abdul Aziz)

    Haram gajinya bila YB yg dipilih rakyat melompat keparti lain.
    (YB Uztad Nasruddin Tantawi@ulama pas)

    #janganjemuuntukberiperingatan.

    BalasPadam
  15. Setakat cut and paste tu lah standard barua PH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum.
      In Quran Allah swt berkata ;
      " Tanda kiamat akan muncul binatang yang melata-lata dimuka bumi ."

      Taksir maksudnya ;
      In Quran Allah swt berkata ;
      " Mereka seperti binatang ternakkan , bahkan mereka lebih hina daripada itu ."

      Kesimpulannya ;
      Mereka Allah swt kurniakan akal fikiran tetapi mereka tidak mahu mengambil pelajaran dari Al-Quran , hingga menyebabkan akal fikiran mereka tidak lagi berfungsi seperti manusia beriman bahkan Allah swt sifatkan mereka ini seperti binatang yang melata dimuka bumi dan mereka lebih hina daripada itu
      (binatang)..

      Islam ia sudah lengkap dan ada panduan hidup Al-Quran dan Sunnah NabiNYA..
      Bukan perkara baru dalam AgamaNYA yang dibuat 0leh sifasik dan munafik..
      Gudpagi.
      Mf ggu

      Padam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.