Header Ads

ads header

Flash News

Aamir Khan derma 1 lori tepung. Bila bawak balik, ramai terkejut tgk isi dalam tepung


Perintah kawalan pergerakan telah dilaksanakan di banyak negara dalam mengawal penvlaran wabak cov1d 19.Namun begitu, ramai rakyat terutama dikalangan golongan miskin terkesan untuk mendapatkan makanan yang mencukupi

Di India pelbagai selebriti telah tampil membantu golongan ini, namun cara yang dilakukan oleh pelakon terkenal Aamir Khan sangat luar biasa.

Bagi memastikan bantuan diberikan kepada golongan yang benar-benar memerlukan, Aamir Khan dikatakan telah menderma dengan cara yang sangat unik.Dia telah menghantar 1 Lori penuh dengan tepung sebanyak 1kg kepada mereka yang memerlukan.

Tapi yang datang ambil cuma golongan bawahan yang betul-betul memerlukan makanan.

Tepung Isi Duit


Paling mengejutkan apabila dorang balik dan dapati didalam bungkusan tepung tu ada duit tersembunyi sebanyak 15,000 rupee (RM863) satu jumlah yang sangat besar bagi golongan bawahan di India..

Otak PK betul… Huhu



Rata-rata netizan memuji pendekatan bijak yang digunakan oleh Amir Khan. Berikut keratan artikal mengenai Amir Khan yang tular dia media-media antarabangsa



#sumber


MR :  Derma/Sedekah yang sembunyi itu sebaik-baiknya


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan