Header Ads

ads header

Flash News

'Hampir mustahil' kerajaan PN kekal atau hampir mustahil Anwar akan jadi PM?


Ketika di tanya kepada Anwar dalam wawancara bersama Bloomberg Television dia berkata: "Hampir mustahil. Tetapi bagi pembangkang, saya fikir apa yang penting adalah komitmen kita terhadap agenda reformasi."

Anwar Ibrahim berkata kerajaan Perikatan Nasional (PN) "hampir mustahil" akan kekal sehingga PRU akan datang.

Anwar turut mendakwa kerajaan PN "takut" terhadap kemungkinan usul undi tidak percaya yang dicadangkan oleh bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad akan berjaya, seperti yang dilihat dalam langkah mengehadkan sidang Dewan Rakyat semalam kepada titah diraja Yang di-Pertuan Agong.

"Jika kerajaan sekarang ada keyakinan (sokongan majoriti), mereka akan mengadakan sidang Parlimen seperti lazimnya. Mereka tidak berbuat demikian.

"Mereka takut undi tidak percaya akan berjaya," katanya.

Habis Anwar tak takut ke kalau jadi PM dengan bilangan MP 107 + 2? Mana lebih baik 109 dengan 113?

Yang sebenarnya boleh dikatakan hampir mustahil Anwar bin Ibrahim akan menjadi PM Malaysia walaupun yang ke berapa. Rakyat dah juak politik PKR yang tak ada agenda untuk rakyat.

Apa Anwar buat 22 bulan PH emmerintah untuk kebajikan rakyat. Tolong ceritakan aku nak tahu juga.

Nasir Ramlee

MR :  22 bulan PH memerintah, saya ada jumpa PM untuk pelan peralihan kuasa, minggu depan saya ada jumpa PM kami ada sentu pasal pelan peralihan kuasa... bla bla bla dan itulah setiap minggu tak begitu Nasir?


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


4 ulasan:

  1. Reformasi? Reformasi apa 22 bulan makin teruk negara kita. Cakap besar, habuk pun tarak.

    BalasPadam
  2. Jika berlaku PRU baharu, kita yakin Pakatan Hancing pimpinan DA-Pigs akan kalah teruk kerana pemimpin-pemimpin Pakatan Hancing telah kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu dll.

    Untuk menghalalkan penipuan Pakatan Hancing ke atas rakyat, pemimpin Pakatan Hancing berkata tanpa merasa malu atau segan bahawa manifesto Pakatan Hancing bukan kitab suci !!!

    Pakatan Hancing adalah seperti orang sedang lemas di dalam sungai kerana telah muflis idea untuk kencing rakyat sekarang kerana rakyat sudah hilang kepercayaan terhadap Pakatan Hancing !

    Padan muka. Tepuk ..........

    BalasPadam
  3. Komen bang non ibarat memujuk hati sendiri walaupun dia tahu harapan ph hampir mustahil untuk menang dan dua kali langkahnya ke lubang taik. Semua juak juak tegar reforbasinya spt Azmin dah meninggalnya. Tinggal hanya puak puak sepet pecinta komunis dan lgbt yg masih menyokongnya.Manusia jenis lidah biawak dan liberal moral ini tak layar jadi ketua

    BalasPadam
  4. Seorang pemimpin liberal mata satu kencing raykat opss sorry rakyat:

    "Jika kita menang hari ini, esok kita akan turunkan harga minyak, hapuskan hutang PTPTN .... bla ..... bla ..... bla ....."

    "Saya ulang jika kita menang hari ini , esok kita .... bla ... bla ... bla ... "

    Pemimpin liberal mata satu kencing pemimpin bawahan dan ahli parti liberal satu mata sendiri dan rakyat dari dulu, kini dan selamanya.

    Bahkan dia sanggup bersekongkol dengan parti kafir Harbi DA-Pigs yang memusuhi Islam dan umat Islam. Apakah jenis pemimpin liberal ini ? Munafik ? Kafir Harbi ? Pengkhianat ?

    Maka kita tidak merasa hairan melihat pemimpin dan ahli parti liberal mata satu dan rakyat meninggalkan dia seorang diri.


    BalasPadam