Header Ads

Header ADS

Jangan Hairan Selepas ini DAP akan perjuangkan tulisan Jawi


Semasa PH memerintah 22 bulan imej DAP sangat teruk di mata rakyat terutamanya masayarakat Melayu dan orang-orang Islam. Lihat sahaja sikap menteri-menteri bukan Islam dan DAP dalam isu-isu kaum. Perpaduan kaum menjadi robek dan musnah kerana sikap mereka apabila dapat kuasa yang ingin mencapai matlamat menguasai piolitik setelah mereka menguasai ekonomi.

Setelah PAS dan UMNO memberikan sokongan kepada Muhyiddin membentuk kerajaan Pakatan Nasional (PN), hanya 2 bulan sahaja Kerajaan PN telah menunjukkan prestasi yang baik boleh mengatasi petadbiran PH 22 bulan.

Kerajaan PN bersikap kerajaan rakyat menghargai keluhan hati rakyat mendengar rintihan dan melaksanakan apa yang pernah dijanjikan oleh kerajaan hancing sebelum ini.

Kedudukan Melayu dan Islam dikembalikan ketempat asal mengikut perlembagaan dan jaminan untuk bukan Islam serta bukan Melayu sebagaimana yang termaktud dalam perlembagaan Malaysia. Isu-isu kaum sudah reda dan tidak kedengaran lagi kerana tak ada menteri nak api-apikannya.

PH risau, DAP lagi risau.
Jadi mereka telah merancang suatu strategi iaitu

1. Cybertropper PH akan memainkan peranan secara halus menyerang kerajaan PN dan mereka akan memperbesarkan setiap perkara kecil dan remeh untuk memburukkan pimpinan PN termasuk mengadu domba dan menyebar fitnah.

2. Mereka akan cuba menunjukkan kebaikan PH dan DAP. Penulis-penulis upahan akan menyiarkan artikel-artikel yang secara menunjukkan kebaikan pimpinan PH dan DAP. Mereka akan mempertengahan keperihatinan pimpinan DAP atau isu kehormanian, kedamaian, anti rasuah dan peri peduli terhadap Islam.

Nak lihat bombastik penulis upahan?
Ini contohnya si Nadzmi Al Auzaei
DAP tidak pernah sekat dakwah dan kuliah agama di masjid dan surau di negeri yg DAP berkuasa khususnya P Pinang tetapi banyak kuliah dan tazkirah dihentikan atas alasan politik oleh PAS, UMNO dll.
Celaka si Nadzmi Al Auzaei menipu, hancing fitnah jadi mainan. Ni saya nak berikan satu contoh sekat Zakir Naik.


Ini satu jual agama, jual Melayu kerana jadi kuli DAP. Si Ray Shaz
Si Mohd Shaharen Bakri jadi facebooker DAP untuk menunjukkan kebaikan DAP lebih Islam daripada PAS dan UMNO.


Seperti yang dinyatakan tadi, PH sedar imej DAP sangat buruk dan PH tidak akan berjaya jika DAP tidak mendapat sokongan Melayu malah analisis terkini mereka, jika berlaku PRU-15 kedudukan Pulau Pinang pun 50-50.

Oleh itu PH telah sepakati untuk menaikan imej DAP di mata rakyat terutamanya Melayu Islam. Misi mereka ialah mengelakkan sebarang pertembungan atas apa-apa isu berkaiatan dengan Malayu Islam.

DAP juga akan menjuari isu-isu umat Islam dan jangan hairan nanti akan keluar kenyataan DAP sebenarnya menyokong tulisan Jawi.

Mereka terpaksa buat kerana demi servival politik mereka. Nak tak nak mereka akan menjadi lebih Islam daripada PAS-UMNO atau kerajaan PN.

Sebalik itu PN bersedia dengan serangan yang lebih hebat terhadap pemimpin mereka dan banyak isu akan dikitar semula bermain dalam media sosial.

Adakah rakyat sekali lagi dikencing
Kita lihat nanti.

Nasir Ramlee

MR :  Bau hancing sebelum ini masih lagi ada.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. RBA kafir @ cybertrooper kafir ternakan parti kafir Harbi DA-Pigs sedang menyamar sebagai orang Melayu Islam untuk :

    (1) menyebarkan pelbagai FITNAH dalam media massa untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam supaya umat Islam menjadi lemah dan menghasut umat Islam membenci parti Islam PAS dan parti Melayu UMNO dll.

    (2) menyebarkan pelbagai fitnah dalam media massa untuk menimbulkan rasa tidak puas hati di kalangan ahli dan penyokong parti-parti dalam PN dan melaga-lagakan komponen parti dan PN seperti PAS, UMNO, Bersatu dll supaya PN hancur musnah.

    (3) menyalah-gunakan ayat Al-Quran dan hadis untuk menfitnah dan memburuk-burukkan PN. Kita bimbang orang jahil murakkab akan terpengaruh dengan pelbagai fitnah ciptaan musuh Islam di akhir zaman ini.

    (4) mencipta isu yang tidak wujud atau membesar-besarkan isu yang sangat kecil dan menyebarkan khabar angin untuk menimbulkan rasa tidak puas hati dan kebencian rakyat terhadap kerajaan PN.

    Semua tindakan di atas adalah politik persepsi DA-Pigs dan khadam liberalnya yang merupakan strategi yang sangat kotor lebih kotor dari najis babi dan anjing kerana menolak prinsip moral dan mengamalkan prinsip iblis 'Matlamat Menghalalkan Cara'.

    Oleh kerana pelbagai tindakan subversif dan hasutan jenayah oleh RBA @ cybertrooper ini jelas sangat berbahaya dan boleh mengancam keselamatan negara, kita mohon kerajaan PN bertindak segera menangkap dan mendakwa RBA @ cybertrooper DA-Pigs dan pemimpin-pemimpin mereka di mahkamah atau menahan mereka di bawah akta darurat @ hasutan dll.

    Bertindak segera sebelum nasi menjadi bubur.

    Kita umat Islam tetap menyokong kerajaan PN kerana kerajaan PN menjaga kebajikan rakyat kerana kita sudah melihat bagaimana pakatan kafir harbi-liberal telah menindas Islam dan kita semua sebaik sahaja mereka berkuasa.

    Umat Islam tulen tidak akan memasukkan tangan ke dalam lubang ular DA-Pigs untuk dipatuk kali kedua.

    BalasPadam
  2. Orang yang tak berpegang pada Al QUran dan Sunnah boleh le DAP ni kotak katek kan. Setakat bagi duit kat masjid, buka puasa sama sama boleh le. Suruh puak puak DAP ni debat dgn TGHH berlandas al quran dan sunnah live on TV, sure lari lintang pukang nya.

    BalasPadam
  3. Ph mendapat sokongan kerana faktor MAN.. Menipu isu tokjib, Madey, Menghapus gst dan pas serta ubn bertanding di kawasan yang sama...untuk pru mendatang ph tiada lagi isu besar bila hanya tinggal pkr dan dap sementara pan semakin pupus pengaruh. Mood pengundi cina juga akan berubah setelah mereka pun turut dikencing dan ditipu oleh ph

    BalasPadam
  4. Jangan jadikan orang kafir sebagai pemimpin..baik macam mana pun.jauh lubuk hati

    BalasPadam
  5. Jangan hairan dap sokong perketatkan hukuman pemandu mabuk.dap pandai memanipulasi isu.p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang ini susah sikit mereka nak sokong sebab depa semua kaki mabuk tunggang langgang haha

      Padam
  6. DA-Pigs adalah seperti musang berbulu ayam yang suka makan ayam dalam reban. Maka ayam bodoh sahaja menyokong musang berbulu ayam.

    BalasPadam
  7. Quran dan hadith sudah lama menerangkan ciri2 perwatakan manusia yg ada. Ada 3 golongan: Mu'min, kafir dan munafiq.


    Kalau setakat anjur majlis berbuka puasa (Ada non muslim turut buka puasa walau tak puasa), bagi bantuan kpd sekolah agama rakyat (walhal jumlah yg diberi kpd sekolah Cina, India jauh lebih besar), pakai tudung sekejap sbb mahu masuk masjid dll jenis lakonan, belum lagi dikira hebat sangat sampai orang Islam perlu tertipu.

    Kalau ada muslim yg tertipu dgn lakonan cap ayam macam tu, ada something wrong dlm diri yg kemungkinan besarnya jahil atau ada kepentingan diri. Bayar sikit dah lembik tengkok... Walhal janji Allah SWT lebih besar ganjaranNya bagi mereka yg tetap bersama para mu'min dlm perjuangan.

    Berusahalah utk miliki jati diri mu'min sejati. Kelak di akhirat, kita yg untung sbb Allah terima diri dgn reda.

    Kaum munafiq zaman Nabi SAW jauh lebih hebat lakonannya... sampai dah biasa solat belakang Nabi SAW... tapi itulah, Quran dah cerita macam mana nak kenal identiti munafiq ini supaya org mu'min tidak tertukar pemimpin utk diberikan wala' serta ketaatan.

    Jangan pelik, suatu hari nnt bukan sekadar tulisan jawi yg akan dipertahankan, bahkan maybe sampai satu tahap ada yg declare peluk Islam. Org mu'min perlu lebih mendalami Quran hadith serta menghayatinya supaya cukup imuniti bagi menghadapi golongan2 yg Allah sudah beri amaran kewujudan mereka lebih 1400 thn yg lalu.

    BalasPadam
  8. Mte sepet jgn percaye
    Kaki temberang
    Penipu beso,,,
    Klu dengo mate sepet ckp " dengo boleh pecaye jgn"
    Puihh mate sepet
    Ksum pemalas,lembik pondan kuat menipu...

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.