Header Ads

Header ADS

Kalau Mahahir ulas kes ini, Ini semua salah Najib


Kalau zaman PH Broker kaya, yang nama dijual teraniaya. Kalau zaman BN dulu macam engkau cakap tak pula Broker kaya, yang nama dijual teraniaya.
Berilah apa pun alasanlah Khalid tapi rakyat dah biasa kena kencing, bau masih ada lagi. Takan nak dikencing lagi?
Apa pun belum masa utk komen kes ini kita tunggu siasatan seterusnya.dibuat dan buat masa sekarang kita fokus pemberitaan daripada polis dan SPRM dulu.

Tapi kalau kita tanya PH atau Mahathir, mereka akan jawab semuanya salah Najib.
------------------

Khalid Samad sahkan bekas pembantunya ditahan polis
Bekas Menteri Wilayah Persekutuan, Khalid Abdul Samad mengesahkan bekas setiausaha politiknya, Azli Yusuf ditahan polis semalam dan kini sedang direman.

Khalid berkata, penahanan itu berdasarkan aduan daripada sebuah syarikat arkitek yang mendakwa menerima Arahan Pembangunan (DO) palsu daripada seorang "broker".

Anggota Parlimen Shah Alam itu mendakwa broker berkenaan menggunakan nama Azli yang dikatakan telah mendapatkan DO berkenaan bagi pihaknya.

"Saya tidak boleh menceritakan lebih dari itu kerana kes ini masih dalam siasatan polis.

"Saya diberitahu broker berkenaan telah menerima jutaan ringgit melalui kaedah jual nama (Azli) ini.

"Kepercayaan 'cash is king' memungkinkan broker berjaya. Broker kaya, yang nama dijual teraniaya," katanya di Twitter.

MR :  Kan dah kena ada diri sendiri.


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Makin bercelaru..biar PDRM Buat sesiasatan ..😊

    BalasPadam
  2. Itu baru 22 bulan berkuasa...mati matian saya ingat spesis ph dan jebon panpinpon ini suci dari dosa menipu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iye...
      Puluh2 kes yg dibicarakan dimahkamah tu suci dalam jamban kot...

      Jilat jgn tak jilat.

      Yg tgh berikat pada bulan ramadhan ni pun kata..
      Tak payah nak goda maksimum.
      Penjilat tegar ni dah nak masuk sendiri bersama pemimpin yg fasiq.

      Padam
  3. Dah terang lgi bersuluh PH mmg kaki kencing..ckp tak serupa bikin..

    BalasPadam
  4. Yg hang gi tanya si tua lanun wat apa .....dah tentu raja perampok....tak habis2 salah Najib....kalau Mukris terkencet dalam seluar pun di katakan satok Najib.....puiiiii.....punya orang..

    BalasPadam
  5. Kalau kamu semua dari Pati Ph masuk penjara kerena Najib juga ke dan kalau kamu kebuluran pun salah Najip juga betul lah ph di makan sumpah laknat Najib

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.