Header Ads

ads header

Flash News

Ketua Wira Warisan Positif Dadah Syabu


Dilaporkan oleh portal rasmi bahawa seorang pemimpin pemuda bahagian Parti Warisan telah dicekup oleh pihak Polis setelah didapati berada di bawah pengaruh dadah ketika berada di kem tentera Paradise Kota Belud malam tadi.

Awalnya pemuda itu disyaki oleh anggota tentera lalu pihak tentera berhubung dengan pihak polis supaya membuat pemeriksaan atau siasatan. Apa bila pemeriksaan dibuat ternyata pemuda berkenaan berada dalam kawalan dadah atau positif syabu.

Tidak perlulah admin nyatakan disini butiran atau gambar jelas pemuda berkenaan yang penting penangkapan itu telahpun disahkan oleh timbalan pesuruhjaya polis Sabah Mazli Mazlan sebagai ada dan benar.

Kita berpegang bahawa aib tetap aib walau apa pun kesalahan yang telah dilakukan. Tinggal lagi sebagai public figure dia tidak boleh disembunyikan daripada pengetahuan masyarakat kerana masyarakat jugalah yang menyebabkan dia mendapat pangkat dan kemasyhuran.

Tapi sekali lagi jangan sampai mengaibkan ahli keluarganya baik dalam bentuk gambar atau butiran yang detail. Apa lagi public figure kulit bawang seperti dia ni.

Sebenarnya awal pagi tadi lagi admin mendapat masej berhubung isu ini yang dihantar oleh salah seorang admire blog ini. Tapi admin buat cool jak, biar orang-orang yang menafikan dakwaan admin berhubung kejahilan seperti ini di beberapa group WhatsApp benar-benar menusuk ke kalbu mereka.

Jadi macam mana lah ni. Menjadi penagih itu hak seseorang atau dia sebab kita tak tahu suatu hari nanti orang seperti ini akan menjadi jauh lebih baik daripada kita. Siapa tahu, betul tidak?

Tetapi tolong jangan menceburi bidang politik sebab orang seperti ini iaitu yang berjawatan dalam parti ini akan menjadi idola kepada anak muda paling tidak kepada orang orang yang ada disekelilingnya.

Nah kalau sudah begini, apa cerita ni.

Ternyata tidak salah dakwaan sesetengah pihak sebelum ini bahawa antara sebab mereka meninggalkan Warisan adalah kerana parti ini sejak daripada awal lagi dikelilingi oleh orang-orang yang jahil.

#sumber


MR :  Dadah perosak bangsa


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. antara kaum zaman BN tegang ada tolarensi, pemerintahan PH lagi tegang..seolah-olah hidup tertekan...

    BalasPadam
  2. 0163030261 Tolong tangkap ini org dia juah syabu

    BalasPadam