Header Ads

ads header

Flash News

Khalid Samad mesti bodoh nak faham gambar ini




Dulu PAS bersama dengan PKR dan DAP. Ini gambar betul si Khalid Samad. Gambar ini menunjukkan PAS boleh terima DAP dengan bersyarat DAP menghormati Islam.




Gambar ini semua menunjukkan PAS ikhlas nak bersama untuk kebaikan. Tapi kalau DAP ada agenda JAHAT maka PAS tak boleh berdiam diri. Bukan macam AMANAH yang tak ada maruah diri. Sama juga dengan IKRAM dapat 15 juta pembinaan sekolah daripada DAP terus senyap!
 

Tapi Khalid Samad bodoh nak faham atau sengaja buat jahat bulan Ramadan ni dengan membuat putar belit pasal TG Nik Abdul Aziz.

Untuk makluman Khalid  selepas itu Bukan TG Hadi sahaja menolak DAP, semasa hayat sebelum meninggal TG Abdul Aziz PAS dah keluar daripada PH. Mungkin Khalid Samad tertidur semasa kejadian ini!!

Bila DAP tunjuk belang sebenar apabila ada kuasa, maka PAS membuat keputusan untuk menolak DAP. Tapi lain dengan Khalid dan geng AMANAH mereka rela Islam dicarik-carik oleh DAP demi kuasa. Ayat selalu kita dengar bila memang nati kita buat Islam.

Selepas 22 bulan PH menang parti AMANAH sekadar Pasu bunga sahaja dalam mesyuarat PH.

Aku malas nak ulas panjang. Jadi aku copy dan paste yang Tuan Haji Hassan menulis.

------

Kenapa PAS Sekarang Tak Berkawan Dengan DAP?




.........mereka cuba membela DAP dengan menuduh bahawa Ulama PAS 'bodoh' dalam membuat keputusan menolak kerjasama dengan DAP.

Mereka cari hujah lama Presiden PAS yang menyokong kerjasama dengan DAP dan PKR serta menuduh bahawa PAS dah membuat U-Turn.

NAMPAK SANGAT MEREKA BUTA DAN BODOH ILMU POLITIK.

Dulu kenapa PAS boleh berkerjasama dengan DAP? Kerana DAP tak tolak Hudud dan tak tentang pun walaupun DAP tak setuju dengan hudud.





Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi bin Awang, Presiden PAS dan Lim Guan Eng, Setiausaha Agung DAP telah mengeluarkan kenyataan bersama. Kenyataan tersebut dibacakan oleh Datuk Haji Salleh Man, calon PAS Permatang Pasir di Pulau Pinang pada 29 April 2013.

DAP belum ada kuasa mereka tidak menunjukkan ego. Tapi bila kuat mereka telah menunjukkan belangnya. Sikap DAP berubah kerana ada pimpinan PAS yang MAKAN DEDAK DAP dengan GLC PP dsbnya akhirnya mereka menyerang ulama dalam PAS. Mereka itu adalah parti PAN sekarang kalau nak tahu!

Saya dah menulis lengkap mengenai perkara ini  di sini. (sila buka dan baca ada maklumat yang banyak tentang sokongan DAP kepada hudud sebelum berkuasa)

Kedua


Kerajaan Malaysia (BN) telah mengusulkan untuk meminda Akta RUU 355 iaitu menaikkan denda dan memberatkan hukuman ke atas pesalah-pesalah syariah. Cadangan pindaan itu pernah dibawa oleh Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri ketika itu iaitu Dato' Dr Mohamad Yusof Mohamad Nor pada 10 Oktober 1984 

Lim Kit Siang dan DAP tidak membantah pun pindaan RUU 355 pada masa itu.
Kenapa?

Ada lagi hujah-hujah tentang perubahan DAP, tapi cukup 2 dulu untuk 'sekolah'kan cybertropper PAN dan PH yang bodoh kerana menjadi tongkat UMNO untuk menyerang PAS. Sepatutnya kita berpadu tenaga jatuhkan UMNO dan BN.



MR :  Khalid nak bodohkan rakyat, tapi sebenarnya dia bodohkan diri sendiri dengan fakta bodoh


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


3 ulasan:

  1. Kebanyakkan rencana PH menceritakan pasal TGNA seolah olah TGHH masa tu tak wujud. Masa PR ditubuhkan bukan ke Presiden PAS ialah TGHH dan TGNA Mursyidul Am nya ?

    BalasPadam
  2. Kepala Lid dah tak center... Dogpig dah buat perangai sejak dari BA dan PR lagi..kerap sangat hina tghh.. Tak lama lepas tak center mungkin Lid akan bertukar mereng bila hilang jawatan menteri

    BalasPadam