Header Ads

ads header

Flash News

Nampaknya tiada siapa mampu puaskan hati warga emas ini


KENYATAAN bekas Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad yang berikrar tidak akan berhenti daripada usaha menjatuhkan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengundang kritikan.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Datuk Dr. Asyraf Wajdi Dusuki berkata, tidak ada mana-mana perdana menteri yang mampu memuaskan hati Dr. Mahathir.

“Dari zaman Perdana Menteri Tunku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Tun Hussein Onn, Tun Abdullah, Datuk Seri Najib sehinggalah kini Tan Sri Muhyiddin, nampaknya tiada sesiapa yang mampu memuaskan hati beliau.

“Moga dengan barakah Ramadan kali ini dapatlah kiranya terbuka hatinya untuk menerima seadanya sesiapa yang diangkat menjadi perdana menteri yang mungkin tidak sehebatnya. Amiin,” doa Asyraf Wajdi.

Asyraf Wajdi turut berdoa dengan dengan berkat Ramadan moga Allah limpahkan melimpahkan hidayah dan petunjuk kepada Dr. Mahathir yang telah lanjut usia itu untuk menghentikan segala tindakan dan usaha yang disifatkan boleh memporak-porandakan kestabilan politik negara.

Reuters yang dipetik oleh FMT melaporkan, Ahli Parlimen Langkawai itu berkata, beliau tidak akan berhenti menjatuhkan Muhyiddin kerana berang dengan Presidn Bersatu itu yang memberi peluang kepada parti dicemari rasuah yang ditolak pengundi dalam pilihan raya umum kembali berkuasa.

Agensi berita antarabangsa itu melaporkan, bekas perdana menteri itu mempersoalkan kesahihan pakatan Muhyiddin yang berusia 2 bulan setengah dengan Umno.

“Salah untuk membuat penyusunan pintu belakang ini. Kami mahu memberi rakyat kerajaan sah yang mereka pilih. Itu matlamat kami,” katanya kepada Reuters dalam wawancara melalui sidang video.-SM

#sumber


MR :  Sampai mati dia akan rebut jawatan PM dan Penegrusi BERSATU


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


13 ulasan:

  1. kematian akan memuaskan hatinya nanti

    BalasPadam
  2. Lubang kubur.Lubang kubur.Lubang kubur

    BalasPadam
  3. Atok atok. Tak habis habis.... Dah kaya raya masih tak puas hati. Masa berkuasa cakap tersasul sasul.

    BalasPadam
  4. Cucu2 madey dah standby aset2 di luar negara untuk keturunan kutty ni lari dari malaysia kalau apa2 hal terjadi. Ini sebenarnya pengkhianat malaysia yang paling besar. Rela malaysia rosak untuk tegakkan ego dia. Saya doakan si setan ni mampus cepat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju ni orang tua memang sampai mati pun dia x puas hati kat orang lain keturunannya semua betul dia x perasan dia x betul keturunannya Kutty memang macam tu.

      Padam
  5. Kalau nak ikutkan Kerajaan PH dulu lagi tak sah!!!
    Sebab menang hasil dari menipu, memperdaya, mengelirukan rakyat...!!!
    Tanyalah mereka mereka yg pernah mengundi PH dulu, adakah sekarang mereka masih menyokong PH???

    BalasPadam
  6. Ya Allah di bln yg mulia ini jika benar Tun adalah org yg sentiasa merasa dirinya terlalu besar kuat dan org lain tidak bolih melawannyaà kau tunjukkanlah Ya Allah bahawasanya di pg jumaat bln ramadhan ini tiada yg lebih berkuasa melainkanmu ya Allah
    Bahasanya ya adalah hambamu yg telah lupa diri .....tunjukkan pd rakyat atas segala apa yg telah dilakukan pd rakyat selama ini semoga doa mendapt pembalasan yg setimpal apa yg di lakukanya

    BalasPadam
  7. tak sempat nak buang undi pun ....
    tup..tup..masa madet tengah lantang dan bersemangat memberi ucapan dan melemparkan tohmahan di pentas calon pilihanraya, malaikat maut datang memberi salam.

    maka tamatlah riwayat kesan degil.

    kalau hidup suka judi... silap2 masa mati pun tengah main judi kan...
    kalau hidup suka politik... mati esok atas pentas la..

    BalasPadam
  8. Cuba baca Al-Fatihah dan hembus KPD pemimpin kita dan niatkan ya Allah bagilah kami pemimpin yg boleh menjagai ugama kami bangsa kami dan tanah air kami tengok wajahnya kalau berwarna merah (api) bermakna tak elok
    Kalau warna lain insyaallah boleh diketengahkan ikuti pemimpin itu (pesan dari tok guru)pemimpin telah saya jumpai semasa saya berdepan dgn nya (merah) pada 1990 lagi,WASALLAM

    BalasPadam
  9. Membazir masa layan warga emas nih

    BalasPadam
  10. Hatinya dah berkarat dgn rasa dendam

    BalasPadam
  11. Kita merasa hairan melihat pemimpin liberal umur hampir 100 tahun masih rakus gila kuasa walaupun dunia kata 'pergi!' dan kubur kata 'mari!'.

    BalasPadam